فال

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۴ تا ۱۰ شهریور]

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۴ تا ۱۰ شهریور]

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۴ تا ۱۰ شهریور]

فال روزانه pmc • فال روزانه پی ام سی • فال هفته PMC • فال pmc • فال pmc فردا • فال هفتگی PMC

فال هفته PMC – فال روزانه pmc

اگر شما هم از طرفداران پروپاقرص شبکه پی ام سی هستید حتما فال هفتگی که روزهای جمعه از این شبکه پخش می شود رو دیدید. ما هم هر هفته فال pmc و همچنین فایل صوتی اون رو برای شما دوستان آماده می کنیم.

فال روزانه pmc شنبه ۴ شهریور • یکشنبه ۵ شهریور • دوشنبه ۶ شهریور • سه شنبه ۷ شهریور • چهارشنبه ۸ شهریور • پنجشنبه ۹ شهریور • جمعه ۱۰ شهریور

♈ فال روزانه pmc متولدین فروردین

فراموش نکنید برای هر چیزی به اندازه اهمیتش ارزش قائل باشید. به مسائل پیش پاافتاده و حاشیه‌ای زیاد اهمیت ندهید تا از هدف اصلی‌تان دور نشوید. در برابر مشکل خانوادگی پیش‌بینی نشده‌ای که این روزها دست‌و‌پایتان را گرفته صبور و مقاوم باشید.


فال هفته PMC اردیبهشت ماهی ها: 

سعی کنید درصدد جبران محبت شخصی باشید که چندوقت پیش شما را سربزنگاه در انجام کاری یاری کرده، با این کار او بازهم به کمکتان می‌شتابد. نظر شما درمورد چیزی پرسیده می‌شود با غرور و تکبر نظر ندهید.


فال pmc خردادی ماهی ها : 

به زودی موفقیت‌های جدیدی در زندگی یکی از اطرافیانتان به‌وجود خواهد آمد، در کنارش بایستید و حمایتش کنید. مسافرتی مهم و مفید خواهید داشت. در یک معامله یادتان باشد طرفین هرکدام فقط به منافع خودشان فکر می‌کنند. شما هم بهتراست حواستان به منافع خودتان باشد.

فال pmc جدید این هفته [ فال روزانه pmc از ۴ تا ۱۰ شهریور]

? تفال به حافظ

 ⚡️ فال احساسی

 ? ماه

 ⭐️ سال

♋ فال PMC دوست تیر ماهی :

برای انجام کاری که کرده‌اید احساس عذاب وجدان می‌کنید و بی دلیل خودتان را مقصر میدانید، لازم است گاهی با خودتان آسان‌گیرتر باشید. منتظر شخصی و یا افتادن اتفاقی یا رسیدن نامه‌ای هستید، این انتظار درست زمانی که باید، به پایان خواهد رسید.


♌ فال پی ام سی دوست مرداد ماهی :

خواندن خبری ترس و دلشوره به دلتان می‌اندازد، آرامش‌تان را حفظ کنید و تصمیم عجولانه‌ای نگیرید. شخصی انجام کاری را نیمه‌کاره رها می‌کند و با این کار دری را به روی شما باز می‌کند تا کار را تمام کنید و سودی عایدتان بشود. گذشت خصلت جوانمردان است.


♍ فال هفتگی PMC شهریور ماهی ها :

مبلغی را که مدت‌هاست در پی آن بوده‌اید بالاخره دریافت خواهید کرد. برای خرید وسیله‌ای که مدت‌هاست قصد تهیه آن را دارید اقدام می‌کنید. نذر خود را ادا کنید تا فراموش نشود و این دین بر گردنتان نماند. بهتر است گاهی با دیده اغماض به رفتار و کردار دوستان نگاه کنید.


♎ فال هفته PMC متولدین مهر :

محبت‌تان از دید افراد خانواده و دوستان پنهان نخواهد ماند. در یک مسئله کاری از کاه کوه ساخته‌اید و انرژی‌تان را بیهوده و بی فایده به هدر می‌دهید. در رابطه عاطفی‌تان توقعی که شخص مقابل‌تان از شما دارد منطقی است، به حرف‌هایش گوش کنید و خودخواهی را کنار بگذارید.


♏ فال این هفته PMC آبان ماهی ها :

در مورد یک مسئله کاری یا تحصیلی هر چیزی که این روزها تمرکزتان را دائم برهم می‌زند از خودتان دور کنید، وگرنه مجبور می‌شوید بهای سنگینی بپردازید. برای انجام کاری به شخصی بیش از حد اصرار می‌کنید، رهابش کنید وگرنه فقط خودتان را کوچک می‌کنید.


♐ فال هفته PMC متولدین آذر :

به یک دورهمی کوچک دعوت می‌شوید. دست رد به آن نزنید. با حساب کتاب برای شخصی کاری انجام داده و به او کمکی کرده‌اید. مطمئن باشید به‌زودی در پی جبران آن بر می‌آید و قدر زحمات‌تان را تا آخر عمر خواهد دانست. اوضاع و احوال مالی شما خوب خواهد شد.


♑ فال PMC جدید متولدین دى

شما در خانواده معروف به داشتن قلبی پاک و مهربان هستید که ناراحتی دیگران را نمی‌تواند تحمل کند، اما بهتر است این روزها حواستان باشد مبادا کاسه داغ‌تر از آش بشوید. با کمک یک دوست، از یک مخمصه خارج می‌شوید. به یک سفر می‌روید و از خستگی‌هایتان کم می‌شود.


♒ فال هفتگی PMC بهمن ماهی ها :

به یک میهمانی دعوت می‌شوید که از شما توقع انجام کار بزرگی را دارند. برای موفقیت در ملاقاتی که برای‌تان بسیار مهم است از قبل تحقیقات‌تان را انجام دهید تا غافلگیر نشوید. احوال یکی از همسایه‌هایتان را بپرسید. با این کار لطف بزرگی در حقش می‌کنید.


♓ فال PMC متولدین اسفند

انجام کاری که صرفا برای خوشحالی خودتان است را دائم به عقب می‌اندازید و از انجام دادنش طفره می‌روید. با این کار به خودتان ظلم می‌کنید. مسئله و مشاجره‌ای خانوادگی فکرتان را به خودش مشغول کرده، این مسئله تا آخر این هفته برطرف می‌شود و آرامش به دل‌تان بر می‌گردد.

»  دانلود فایل صوتی فال PMC «

زمان پخش فال pmc متغیر است،

سعی می کنیم در اسرع وقت در سایت تصویر زندگی قرار دهیم

Source: PMC TV

فال و طالع بینی به چه معناست؟

فال و طالع‌بینی (به انگلیسی: Divination) پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان است.

فال PMC چه زمانی پخش می‌شود؟

فال pmc به صورت هفتگی جمعه‌ها از شبکه PMC پخش می‌شود و هر هفته در مجله تصویر زندگی به روز رسانی می شود.

منبع:تصویرزندگی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا