اقتصاد

ظهور سولانا به دلیل جامعه انعطاف پذیر – مدیر اجرایی Exchange Art Larisa Barbu

ظهور سولانا به دلیل جامعه انعطاف پذیر – مدیر اجرایی Exchange Art Larisa Barbu

در سال 2024، پادکست Hashing It Out Cointelegraph روی روایت‌هایی که گفته می‌شود در قلب گفتگوهای ارزهای دیجیتال امسال قرار دارند. در قسمت 44، لاریسا باربو، مدیر عامل Exchange Art – یک بازار هنرهای زیبا در Solana که اخیراً با اتریوم ادغام شده است – رشد تصاعدی Solana را در اواخر سال 2023 تجزیه می کند و در مورد پتانسیل آن برای ادامه در سال 2024 بحث می کند.

باربو توضیح می دهد که اکوسیستم سولانا چقدر انعطاف پذیر است و افزایش فعالیت در شبکه لایه-1 را فراتر از قیمت گذاری و حدس و گمان تشریح می کند.

باربو به انعطاف پذیری جامعه سولانا برای زنده ماندن در رکود بازار پس از فروپاشی Terra اشاره می کند. و FTX در سال 2022. او می گوید که اعتقاد به چشم انداز، توسعه دهندگان را جرات داد تا به شبکه بچسبند و به ساختن ادامه دهند.

علی‌رغم اینکه اکثر سازندگان باقی مانده‌اند، باربو اذعان می‌کند که پس از بروز مشکلاتی که با کاهش عمومی ارزهای دیجیتال همراه شد، تعدادی از کاربران از بلاک چین لایه-1 دور شدند. او توضیح می‌دهد که تمرکز دائمی بر توسعه‌دهندگان و اعلامیه‌های اصلی در مورد به‌روزرسانی‌های فنی که به Solana می‌آیند، مانند Firedancer، نیاز داشت تا مردم دوباره هیجان‌زده شوند.

او اضافه کرد که این می‌تواند بخشی از دلیل افزایش علاقه و رشد قیمت‌ها از زمان اعلام شده در کنفرانس سولانا Breakpoint در سپتامبر 2023 باشد.

این قسمت همچنین چگونگی رشد سولانا را بررسی می‌کند. علاوه بر تامین مالی غیرمتمرکز، سایر بخش ها را نیز تحت تاثیر قرار داده است. باربو به‌عنوان مدیر عامل یکی از بازارهای پیشرو توکن غیرقابل تعویض سولانا (NFT)، اشاره می‌کند که سولانا شاهد هجوم سازندگان جدید مانند عکاسان بوده است.

او همچنین اضافه می‌کند که گالری‌های هنری سنتی بیشتری در حال یافتن راه‌هایی برای ادغام NFT به عنوان بخشی از نمایشگاه‌های خود هستند که می‌تواند برای آینده هنر دیجیتال خوش‌بینانه باشد.

به قسمت کامل گوش دهید. از هش کردن آندر Spotify، پادکست‌های اپل یا TuneIn و فراموش نکنید که صفحه کامل نمایش‌های دیگر Cointelegraph را بررسی کنید!

مجله:

این مقاله برای مقاصد اطلاعاتی عمومی و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاه‌ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس‌کننده یا بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا