اقتصاد

صرافی کریپتو Bitget تعهد 10 میلیون دلاری را برای استارت آپ های Web3 تحت رهبری زنان می دهد

صرافی کریپتو Bitget تعهد 10 میلیون دلاری را برای استارت آپ های Web3 تحت رهبری زنان می دهد

صرافی ارزهای دیجیتال Bitget ۱۰ میلیون دلار برای سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌های تحت رهبری زنان در صنعت وب۳ و بلاک چین اختصاص می‌دهد.

در ژانویه. 16 اطلاعیه، این صرافی اعلام کرد که برنامه های جوجه کشی را که به طور خاص برای کارآفرینان زن طراحی شده است، به عنوان بخشی از ابتکار عمل و میزبانی مسابقات زمینی برای استارت آپ های زنانه راه اندازی خواهد کرد. علاوه بر این، Blockchain4Her میزبان اجلاس و جوایز زنان در بلاک چین خواهد بود تا دستاوردهای برجسته زنان در فضای بلاک چین را به رسمیت بشناسد.

“Bitget همچنین از رهبران صنعت دعوت می کند تا به عنوان سفیران برنامه Blockchain4Her، حمایت از جنسیت، بپیوندند. تنوع در بلاک چین. سفیران از تغییرات مثبت حمایت می کنند، مشارکت می کنند و باعث ایجاد یک محیط فراگیر می شوند.”

در اقدامی مشابه، صرافی اعلام کرد یک ابتکار 10 میلیون دلاری برای استعدادهای جوان در 4 می 2023. این طرح با نام “Blockchain4Youth” دوره هایی را از طریق Bitget Academy و میزبان ارائه می کند. سخنرانی های دانشگاه با موضوع Web3. این پلتفرم همچنین پروژه‌های نوآورانه‌ای توسط کارآفرینان جوان را توسعه می‌دهد و میزبان کمتر از 30 هکاتون برای شناسایی امیدوارترین رهبران خواهد بود.

در 11 ژانویه، صرافی گزارشی را منتشر کرد در وضعیت سرمایه گذاری خطرپذیر Web3 (VC) بر اساس جنسیت. محققان دریافتند که کمتر از ۷ درصد از بودجه VC در این صنعت به استارت‌آپ‌های تحت رهبری زنان تعلق می‌گیرد که به عنوان شرکت‌هایی در مرحله سری تعریف می‌شوند که حداقل ۵۰ درصد از مدیران آن‌ها زن هستند.

“8.2 درصد بودجه برای استارت‌آپ‌های بلاک چین تحت رهبری زنان تا سه ماهه سوم 2023، 2.5 برابر کمتر از رقم کلی استارت‌آپ‌ها در زمینه‌های مختلف (20.3 درصد) است. این نشان‌دهنده نیاز به اقدامات جامع برای افزایش محققین نتیجه گرفتند که فراگیر بودن و دسترسی به حوزه بلاک چین برای زنان.

موارد مرتبط: با 7 زن که آینده کریپتو و Web3 را شکل می دهند آشنا شوید

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا