ورزش

شکستی دیگر برای مقصودلو در مسابقات شطرنج تاتا استیل

شکستی دیگر برای مقصودلو در مسابقات شطرنج تاتا استیل

ملی‌پوش شطرنج ایران شکست دیگری را در دور چهارم مسابقات شطرنج تاتا استیل تجربه کرد.

به گزارش ایسنا، در دور چهارم مسابقات شطرنج تاتا استیل ۲۰۲۴، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران به مصاف وی یی، شطرنج‌باز چینی، رفت و مغلوب این حریف شد. مقصودلو با ریتینگ ۲۷۴۰ در این رقابت‌ها دست‌به‌مهره شده است. مقصودلو که با ریتینگ ۲۷۴۰ در این رقابت‌ها دست‌به‌مهره شده است در حالی مقابل حریفش شکست خورد که حریفش هم دارای ریتینگ ۲۷۴۰ بود.

مقصودلو که شکست تلخی را در دور چهارم تجربه کرد حدود پنج واحد ریتینگ زنده را از دست داد. او در دور نخست این مسابقات مقابل شطرنج‌باز هندی به تساوی رسید و در دور دوم مقابل علیرضا فیروزجا شکست خورد. مرد شماره یک شطرنج ایران در دور سوم این مسابقات هم شکست خورد تا در مجموع با از دست دادن حدود ۱۵ واحد ریتینگ زنده، قعرنشین این رقابت‌ها با نیم‌امتیاز باشد.

به گزارش ایسنا، هشتادوششمین دوره مسابقات تاتا استیل با حضور ۱۴ شطرنج‌باز از ۱۳ تا ۲۸ ژانویه در هلند برگزار می‌شود. علیرضا فیروزجا، شطرنج‌باز ایرانی که برای تیم ملی شطرنج فرانسه بازی می‌کند، در دور چهارم این رقابت‌ها به تساوی رسید تا صدر مسابقات را از دست بدهد و با سه امتیاز در رده دوم بایستد. آنیش گیری، شطرنج‌باز هلندی، با ۳.۵ امتیاز تا پایان دور چهارم مسابقات شطرنج تاتا استیل صدرنشین است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا