ورزش

سپاهان صدر جدول را از دست داد/ ملوان به داد پرسپولیس رسید!

سپاهان صدر جدول را از دست داد/ ملوان به داد پرسپولیس رسید!

سپاهان صدر جدول را از دست داد/ ملوان به داد پرسپولیس رسید!

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر امروز دوشنبه تیم‌های فوتبال سپاهان و ملوان به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی جذاب و پر موقعیت با نتیجه تساوی ۱ – ۱ به پایان رسید.

این بازی از ساعت ۱۹ با قضاوت سیدمهدی سیدعلی و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد. شهریار مغانلو (۶۰) برای سپاهان و سهیل فداکار (۸۶) برای ملوان گلزنی کردند.

سپاهان که برای بازگشت به صدر جدول نیاز مبرم به پیروزی داشت، در نیمه اول حریف ملوان نشد هرچند که توپ و میدان در دست سپاهانی‌ها بود و موقعیت‌های زیادی برای گلزنی نصیب شاگردان ژوزه مورایس شد.

در نیمه دوم هم شدت فشارهای سپاهان بیشتر شد و ملوان به ضد حملات چشم داشت. با این حال زردپوشان پس از حملات گسترده در دقیقه ۶۰ با ضربه سر مغانلو به گل برتری رسیدند.

در شرایطی که سپاهان بعد از این گل بازهم فرصت‌هایی برای گلزنی داشت اما بر خلاف جریان بازی این تیم ملوان بود که در دقیقه ۸۶ روی غافلگیری مدافعان تیم میزبان توسط سهیل فداکار گل تساوی را به ثمر رساند. در ادامه سپاهان حتی باوجود اعلام ۱۲ دقیقه وقت اضافه نتوانست به گل دوم برسد و بازی با نتیجه ۱ – ۱ تمام شد.

به این ترتیب سپاهان که با حضور نزدیک به ۷۰ هزار تماشاگر برای برد و پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس به میدان آمده بود، در نهایت با یک امتیاز زمین را ترک کرد.

در حساس‌ترین دیدار این هفته روز گذشته تیم‌های استقلال و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که این بازی با یک گل به سود پرسپولیس تمام شد.

با نتایج رقم خورده در بالای جدول، پرسپولیس ۵۷ امتیاز صدرنشین باقی ماند تا حالا شانس اول قهرمانی در لیگ باشد. سپاهان و استقلال هم با ۵۶ و ۵۵ امتیاز دوم و سوم هستند تا سه هفته پایانی لیگ به اوج حساسیت برسد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا