اخبار روز

سفر رئیس‌جمهور به سوریه در تقویت محور مقاومت موثر است

سفر رئیس‌جمهور به سوریه در تقویت محور مقاومت موثر است

سفر رئیس‌جمهور به سوریه در تقویت محور مقاومت موثر است

یعقوب رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سوریه، اظهار داشت: رئیس جمهور در سفرهای دوره‌ای خود به کشورهای همسایه، این بار به سوریه می‌رفت. سوریه اهمیت ویژه‌ای برای کشورهای غربی و شرقی پیدا کرده است و ما هم همواره روابط خوبی با این کشور داشتیم.

وی بیان کرد: سفر رئیس‌جمهور ایران به سوریه برای تقویت محور مقاومت اهمیت زیادی دارد. همچنین دو کشور ایران و سوریه همواره از فلسطین و انتفاضه حمایت می‌کنند و قطعاً در سفر رئیس‌جمهور به سوریه درباره فلسطین هم مباحث زیادی مطرح خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این سفر می‌تواند جوانب مختلفی را پوشش دهد که مهم‌ترین مورد آن بحث و تبادل نظر درباره راهکارهای حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت در مقابل حملات رژیم صهیونیستی است که این روزها هم حملات هوایی صهیونیست‌ها بسیار زیاد شده است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران نقش مهمی در عمران و آبادانی مناطقی از سوریه که در جنگ با داعش از بین رفته دارد، گفت: قطعاً در سفر رئیس‌جمهور کشورمان به سوریه درباره اقدامات عمرانی در این کشور هم بحث و گفتگو خواهد شد.

رضازاده اظهار داشت: این سفر هم از لحاظ اقتصادی و هم سیاسی می‌تواند نقش مهمی را ایفا کند و تأثیرات زیادی دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا