سریال و انمیشن

سریال چینی عشق بینهایت خطرناک؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال چینی عشق بینهایت خطرناک؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال چینی عشق بینهایت خطرناک؛ داستان، بازیگران و نمرات

سریال چینی عشق بینهایت خطرناک در سال 2023 منتشر شده است. با ما همراه باشید تا بیشتر با سریال Extremely Perilous Love 2023 آشنا شویم.

ژانر سریال Extremely Perilous Love 2023 رمانتیک و تاریخی است. دیزی لی (Daisy Li)، وانگ زو یی (Wang Zu Yi)، وانگ زینگ وی (Wang Xing Wei) و ما زی وی (Ma Zi Wei) بعضی از بازیگران این سریال هستند. زمان پخش سریال چینی عشق بی نهایت خطرناک اولین بار در تاریخ 21 جولای 2023 برابر با 30 تیر 1402 بود و در تاریخ 30 جولای 2023 برابر با 8 مرداد 1402 به پایان رسید. تعداد قسمت های سریال چینی عشق بینهایت خطرناک 24 اپیزود و مدت هر قسمت آن 10 دقیقه است و برای افرادی که فرصت تماشا کردن سریال‌های طولانی را ندارند مناسب است. در ادامه این مقاله از پلازا به بررسی سریال Extremely Perilous Love 2023 خواهیم پرداخت و بیشتر درباره داستان، بازیگران و نقدهای این سریال صحبت خواهیم کرد.

فهرست مطالب:

داستان سریال چینی عشق بینهایت خطرناک

به طور خلاصه سریال چینی عشق بینهایت خطرناک در مورد یک دختر به اسم شو یین است که پدرش پزشک بود و او قصد دارد انتقام مسموم شدن غم‌انگیز پدرش را از شخصی به اسم گو شنگ هان (Gu Sheng Han) بگیرد. به همین دلیل او ظاهر خود را به شو چینگ چینگ (Xu Qing Qing) تغییر می‌دهد و همسر گو شنگ هان می‌شود. گو شنگ هان اسرار زیادی را پنهان می‌‌کند و در اطراف همسرش محتاط است. با این وجود به دلیل این که آن‌ها روزانه مدتی را با هم می‌گذرانند او به زودی به یاد می‌آورد که او دکتری بود که چند سال پیش او را درمان کرده بود. با وجود این که شو یین چند بار تلاش کرد او را بکشد، او برای محافظت از همسرش تلاش می‌کند. شو یین و گو شنگ هان همواره هویت یکدیگر را آزمایش می‌کنند و از دشمنان سرسخت به همکار در حل مشکلات و ایستادن در کنار یکدیگر تبدیل می‌شوند. در نهایت، آنها تبدیل به یک زوج واقعی می‌شوند و با هم بر همه موانع پیروز می‌شوند. برای ادامه داستان می‌توانید به تماشای سریال چینی عشق بینهایت خطرناک بپردازید.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های سریال چینی عشق بی نهایت خطرناک و نقش آن‌ها   

در این بخش از مقاله با بیوگرافی بعضی از بازیگران سریال چینی عشق بینهایت خطرناک آشنا خواهیم شد.

دیزی لی در نقش شو یین

سریال Extremely Perilous Love 2023

دیزی لی یک بازیگر چینی است که در تاریخ 17 آگوست 1993 برابر با 26 مرداد 1372 متولد شد. از جمله آثاری که او در آن‌ها بازی کرده است می‌توان Revenge of the Best Actress محصول سال 2023 را نام برد. دیزی لی در سریال چینی عشق بینهایت خطرناک در نقش کاراکتر (Xu Yin) حضور داشته است.

همچنین بخوانید :

وانگ زو یی در نقش گو شنگ نان

بررسی سریال Extremely Perilous Love 2023

وانگ زو یی یک بازیگر چینی است که در تاریخ 20 آوریل 1998 برابر با 31 فروردین 1377 متولد شد. او در Love at Second Sight محصول سال 2023 نیز حضور داشته است. وانگ زو یی در سریال Extremely Perilous Love 2023 ایفای نقش کاراکتر (Gu Sheng Nan) را بر عهده داشته است.

همچنین بخوانید :

وانگ زینگ وی در نقش گو شنگ مینگ

معرفی سریال چینی عشق بینهایت خطرناک

وانگ زینگ وی یک بازیگر چینی است که در تاریخ 22 ژانویه 1997 برابر با 3 بهمن 1375 متولد شد. او در سریال Double Assassin محصول سال 2023 به ایفای نقش پرداخته است. وانگ زینگ وی در سریال چینی عشق بی نهایت خطرناک در نقش کاراکتر گو شنگ مینگ (Gu Sheng Ming) بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

ما زی وی در نقش مو یو شی

بازیگران سریال چینی عشق بینهایت خطرناک

ما زی وی یک بازیگر چینی است که در سال 1997 متولد شد. او در سریال I Belonged to Your World محصول سال 2023 بازی کرده است. ما زی وی در سریال Extremely Perilous Love به ایفای نقش کاراکتر مو یو شی (Mu Yue Xi) پرداخته است.

همچنین بخوانید :

نقد سریال Extremely Perilous Love 2023 و نمرات آن

در این بخش از مقاله به بررسی نمرات سریال چینی عشق بی نهایت خطرناک و نقدهای آن می‌پردازیم. این سریال در سایت My Drama List نمره 7.6 از 10 را به دست آورده است. از نظر یکی از کاربران این سریال یکی از بهترین درام‌‌هایی بود که در سال 2023 تماشا کرده است و کیفیت تولید آن را بالا دانسته است اما بعضی از بخش‌های داستان را احمقانه توصیف کرده است. بعضی از افراد دیگر نیز در نقدهای خود به تحسین بازی تعدادی از بازیگران سریال چینی عشق بینهایت خطرناک پرداخته‌اند. به دلیل این که این سریال به تازگی به پایان رسیده است می‌توانید برای خواندن نقدهای بیشتر منتظر بمانید.

کلام آخر

در این مقاله مختصر از پلازا معرفی سریال چینی عشق بینهایت خطرناک را انجام دادیم و از داستان و بازیگران و نقدهای آن صحبت کردیم. اگر از سریال‌‌های رمانتیک خوشتان می‌آید و می‌خواهید بیشتر با داستان و شخصیت‌های آن آشنا شوید می‌توانید دانلود سریال Extremely Perilous Love 2023 را شروع کنید و پس از تماشای آن نظر خود را در مورد این سریال و نمره ای که به آن می‌دهید در بخش دیدگاه‌های پلازا با دیگران به اشتراک بگذارید. همچنین اگر به تازگی سریالی تماشا کرده‌اید که به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنید آن را تماشا کنند می‌توانید نام آن را در یک کامنت بگویید تا مقاله آن را نیز به سایت اضافه کنیم. از این که تا پایان این مقاله همراه ما بودید از شما متشکریم.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا