سریال و انمیشن

سریال مهمانسرای رمانتیک | بررسی و معرفی سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای

سریال مهمانسرای رمانتیک | بررسی و معرفی سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای

سریال مهمانسرای رمانتیک | بررسی و معرفی سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای

دراین مقاله به معرفی سریال مهمانسرای رمانتیک مخفی کره ای می پردازیم. با بررسی داستان و معرفی بازیگران سریال مهمانسرای رمانتیک همراه مجله ویکی باشید.

سریال مهمانسرای رمانتیک یک مجموعه تلویزیونی کره ای به کارگردانی کیم جانگ مین در ژانر درام، عاشقنه و تاریخی با بازی شین یئون، ریون، جونگ گان جو و کانگ هون است. سریال The Secret Romantic Guesthouse اولین بار در 20 مارس 2023 در تلویزیون SBS پخش شد.

داستان سریال که ای مهمانسرای رمانتیک مخفی

یون دان او به عنوان کوچکترین دختر خانواده از زندگی راحت لذت می برد، اما دیگر نه. او نان آور خانواده اش است و مسافرخانه Ihwawon را اداره می کند. مهمانان Ihwawon Inn دانشمندانی هستند که برای شرکت در امتحان به هانیانگ آمده اند. یک روز، یک اتفاق غیر منتظره زندگی آنها را تکان می دهد. به یون دان-او این فرصت داده می شود که اگر بتواند لی سول را که بزرگ ترین پسر ولیعهد است پیدا کند، بدهی مسافرخانه ایهواون را پاک کند. یون دان او، کانگ سان، کیم شی یول و جونگ یو ها برای یافتن پسر ولیعهد که 13 سال پیش گم شده تلاش می کنند.

سریال مهمانسرای رمانتیک چند قسمت است؟

زمان پخش سریال سریال مهمان سرای رمانتیک کره ای

سریال کره ای مهمانسرای رمانتیک دارای 18 قسمت است که هر دوشنبه و سه شنبه ساعت 22:00  از KST پخش می شود. همچنین برای پخش در Wavve در کره جنوبی و Viki و Viu در دسترس است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای | معرفی 10 سریال کره ای تخیلی

بازیگران سریال مهمانسرای رمانتیک مخفی

در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال کره ای مهمانسرای رمانتیک همراه ما باشید.

شین یه اون (Ye-Eun Shin) بازیگر نقش یون دان او در سریال مهمانسرای رمانتیک 

سریال مهمانسرای رمانتیک کره ای / سریال Romantic Guesthouse

Shin Ye Eun از هنرپیشه‌های سریال مهمانسرای رمانتیک در 18 ژانویه 1998 در سوکچو کره به دنیا آمد. است. او ابتدا کار خود را به عنوان یک کارآموز شروع کرد و به عنوان بازیگر در سریال وب “A-Teen” شروع به کار کرد. شین یه اون اولین نقش اصلی خود را در « He Is Psychometric » بازی کرد. او همچنین به عنوان یکی از مجریان اصلی “بانک موسیقی” KBS ظاهر شده است. او برنده جایزه بهترین بازیگر زن جدید در جوایز درام KBS 2020 برای سریال “میو، پسر مخفی” شد.

بیشتر بخوانید: سریال پزشکی کره ای | لیست بهترین سریال های پزشکی کره ای

ریو اون (Ryeoun) بازیگر نقش کانگ سان در سریال کره ای مهمانسرای رمانتیک مخفی

زمان پخش سریال سریال مهمان سرای رمانتیک کره ای

ریون با نام گو یون هوان در Wansan-gu، Jeonju، Jeollabuk-do متولد شد، یکی دیگر از بازیگران سریال مهمانسرای رمانتیک مخفی است. او فارغ التحصیل رشته هنرهای نمایشی دانشگاه سئوکیونگ در رشته بازیگری است. او اولین بازی خود را در درام «دمای عشق» در سال 2017 انجام داد.

بیشتر بخوانید: فیلم سینمایی کره ای عاشقانه دانشگاهی | فیلم های مدسه ای کره ای

جونگ گون جو (Jung Gun Joo) بازیگر نقش جئونگ یوها

بازیگران سریال مهمانسرای رمانتیک مخفی / زمان پخش سریال کره ای مهمان سرای رمانتیک

جونگ گان یکی دیگر از اصلی ترین بازیگران سریال مهمان خانه رمانتیک مخفی است. او قبل از ورود به برنامه های تلویزیونی در چندین سریال اینترنتی بازی کرده است. او یکی از بازیگران اصلی فیلم Extraordinary You (2019) بود. او همچنین در MV برای آهنگ DAY6 “I like you” بازی کرده است. در آگوست 2019، او JYP Entertainment را ترک کرد و به Blossom Entertainment پیوست.

بیشتر بخوانید: سریال های شبیه سریال کره ای پسران برتر از گل

کانگ هون (Kang Hoon) بازیگر نقش کیم سی یئول در سریال سریال مهمانخانه رمانتیک

هنرپیشه های سریال مهمان سرای رمانتیک مخفی

کانگ هون از هنرپیشه های سریال مهمان سرای رمانتیک تحت کمپانی npio Entertainment است. او تئاتر و فیلم را در دانشگاه سوون خواند و اولین بازیگری خود را در سریال درام اینترنتی “Office Watch” در سال 2017 انجام داد. او جایزه بهترین بازیگر جدید مرد را در جوایز MBC 2021 دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: نمایش‌های تلویزیونی با حضور لی مین هو

هان چه-آه (Chae-Ah Han) بازیگر نقش هوا ریونگ

سریال مهمان خانه رمانتیک مخفی

هان چای آه از بازیگران سریال The Secret Romantic Guesthouse در نقش ریونگ است. او برای اولین بار بازیگری را در سال 2006 آغاز کرد، زمانی که در یک موزیک ویدیو برای یک آهنگ Son Ho Young ظاهر شد. سپس، در سال 2007، او در نمایش واریته ای به نام زوج فانتزی جایزه گرفت. در طول حضورش در Fantasy Couple، او همچنین در چندین برنامه تلویزیونی دیگر بازی کرد. اولین درام تلویزیونی او در سال 2008 بود که کوکیری نام داشت.

در سال 2009، او در برنامه تلویزیونی Style ظاهر شد. سال بعد، او در برنامه دیگری به نام قطعا همسایه‌ها و I Believe in Love در سال 2011 ظاهر شد.با این حال، تا سال 2012 بود که حرفه او در بازیگری واقعاً رونق گرفت. او در اولین فیلم خود با نام The King of XXX-Kissing بازی کرد. نقش او در سریال قهرمان بسیار مورد تحسین قرار گرفت. یکی دیگر از برنامه های سال 2012، ماسک عروس، مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و او را به یک ستاره واقعی تبدیل کرد. برنامه او، همسران اوهلالا، طرفداران زیادی پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: معرفی سریال کره ای ذهن زیبا

هیون-وو (Hyun Woo) بازیگر سریال مهمانسرای رمانتیک در نقش کینگ

سریال Romantic Guesthouse / سریال مهمانخانه رمانتیک مخفی

هیون وو یکی دیگر از بازیگران سریال کره ای مهمانسرای رمانتیک مخفی است. او بیشتر به خاطر بازی در سریال تلویزیونی «پاستا» و سریال کمدی «من در چئونگدام-دونگ زندگی می کنم» شناخته می شود. در سال 2009، هیون وو، لی جانگ وو و نو مین وو گروه پروژه کی پاپ “24/7” را تشکیل دادند، که تک آهنگ “24 ساعت در روز، 7 روز در هفته” را منتشر کرد و پس از مدت کوتاهی منحل شد. هیون وو همچنین از سال 2010 تا 2011 میزبان بانک موسیقی بود.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال خواستگاری تجاری (Business Proposal)

لی می دو (Lee Mi Do) از بازیگران سریال سریال مهمانسرای رمانتیک مخفی در نقش نائه جو دائک

سریال The Secret Romantic Guesthouse / سریال مهمان سرای رمانتیک

لی می دو یک از بازیگران سریال کره ای مهمانسرای رمانتیک مخفی زیر نظر J, Wide-Company است. او در دانشگاه هانیانگ در رشته فیلم و تئاتر تحصیل کرد و اولین بازیگری خود را در سال 2004 در فیلم «استودیو باله» انجام داد. او در سال 2012 نیز وارد عرصه تلویزیون شد. در سال 2015، او در اولین جشنواره دزد صحنه به عنوان یکی از 22 دزد صحنه سال به خاطر بازی برجسته اش جایزه دریافت کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران سریال دهن لق | معرفی هنرپیشه های سریال کره ای Big Mouth 2022

اوه مان-سئوک (Oh Man-seok) در نقش جانگ تائه هوا

سریال مهمان سرای رمانتیک مخفی / سریال کره ای مهمانسرای رمانتیک مخفی

اوه من سوک هنرپیشه‎‌های مهمانسرای رمانتیک است. اولین بازیگری او در سال 1999 در نمایشنامه فاوست بود، اما او بیشتر به خاطر بازی در نقش جانگ تاک گی در مرد تاکستانی شناخته می شود.او در سال 2001 با طراح صحنه و لباس جو سانگ کیونگ ازدواج کرد که با او یک دختر دارد، اما آنها پس از 6 سال در می 2007 از هم جدا شدند. اوه مان-سئوک در سریال درام Jolly Widows که در سال 2009 عرضه شد بازی کرد. او در این درام نقش پسر بیوه ای را بازی می کند که همسرش را در یک تصادف قایق از دست داده است.

در سال 2017 گزارش شده بود که او با یک فرد غیر مشهور رابطه دارد. این زوج در اوایل سال 2018 ازدواج کردند و این خبر بعداً توسط آژانس Nice Person Company در ژوئن 2018 فاش شد.

بیشتر بخوانید: هنرپیشه‌های پنت‌هاوس: جنگ در زندگی

سخن پایانی؛ سریال مهمان خانه رمانتیک مخفی

در ای مقاله به معرفی و بررسی داستان سریال سریال مهمانسرای رمانتیک مخفی کره ای پرداختیم. همچنین بازیگران سریال مهمانسرای رمانتیک را به صورت مختصر معرفی کردیم. نظر شما درباره سریال مهمانخانه رمانتیک چیست؟ نظرات خودتان را درباره سریال Romantic Guesthouse با ما به اشتراک بگذارید.

به این مقاله امتیاز دهید!

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا