سریال و انمیشن

سریال تایلندی عاشقانه مافیایی | لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه

سریال تایلندی عاشقانه مافیایی | لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه

سریال تایلندی عاشقانه مافیایی | لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه

اگر به دنبال سریال تایلندی عاشقانه مافیایی هستید، ما لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه مافیایی را برای شما مهیا کرده ایم. با معرفی سریال های عاشقانه تایلندی مافیایی با ویکی همراه باشید.

لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه مافیلیی

در ادامه این مقاله 8 تا از بهترین سریال های عاشقانه تایلندی مافیایی را برای شما معرفی خواهیم کرد. این معرفی از بهترین سریال تایلندی عاشقانه مافیایی به انتخاب مجله ویکی بوده و هیچ رتبه بندی خاصی در آن دخیل نیست.

سریال تایلندی مافیایی عاشقانه Hua Jai Sila (Man of Vengeance) (2019)

سریال تایلندی عاشقانه مافیایی / سریال تایلندی عاشقانه

سریال Hua Jai Sila یکی از محبوب ترین سریال های عاشقانه مافیایی تایلندی است. داستان درباره دو دوست دوران کودکی است که از یکدیگر جدا می شوند. پس از سال ها، پسر سیلا به رهبر یک باند مافیایی تبدیل می‌شود و دختر مینگتا از عدالت دفاع می‌کند. وقتی هر دو با هم آشنا می شوند، نمی دانند که دوست دوران کودکی هستند. سیلا توسط خانواده رها شده بود، در واقع شخصی قصد کشتن او را داشت و پس از تغییر نام، او نیز بی احساس می شود. مینگتا تغییرات خوبی را در زندگی خود به ارمغان می آورد، اما او درد خاطرات کودکی خود و افرادی که به او آسیب رسانده اند را فراموش نکرده است.

سیلا، مینگتا را از حلقه ای که در کودکی به او داده بود می‌شناسد، اما برای اذیت کردن او، هویت خود را فاش نمی‌کند. صحنه های نفرت و عشق زیادی بین آنها وجود دارد. این سریال عاشقانه مافیایی تایلندی 27 قسمت دارد. این سریال تایلندی انتقامی و عاشقانه یکی از بهترین سریال های عاشقانه در تایلند با موضوع مافیا است.

سریال تایلندی Karn La Krang Neung…Nai Hua Jai (Once Upon a time in My heart) (2016)

سریال های تایلندی عاشقانه مافیایی / سریال بی ال تایلندی

فهسایی بعد از اینکه دوست پسرش دلش را شکست، به سفر می رود. او با بهترین دوست های خود در حستجوی زیبایی های هنگ کنگ است. یک روز، او با تعدادی از اعضای باند مافیایی روبرو می شود و مردی به اسم دانیل را با اسلحه تهدید می کند. او مجروح شده و فحسایی باید او را به اتاق هتلش ببرد. فهسایی از او مراقبت می کند. با این حال، پیچیدگی این است که دانیل در گذشته دوست دختری داشت که دقیقاً شبیه به فحسایی است.

فحسایی نمی داند اما دانیل خاطرات دردناکی از دوست دختر سابقش دارد که به او خیانت کرده و حتی او را با دستان خود کشته است. این یکی از سریال های عاشقانه مافیایی تایلندی است. این سریال تایلندی عاشقانه مافیایی دارای 12 قسمت است.

بیشتر بخوانید: فیلم زامبی چینی | معرفی بهترین فیلم های زامبی چینی

سریال عاشقانه تایلندی مافیایی Lueat Tat Lueat (2015)

سریال تایلندی انتقامی و عاشقانه / سریال بی ال تایلندی

در ادامه لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه به سریال تایلندی انتقامی و عاشقانه Lueat Tat Lueat می پردازیم و داستان مادری است که می خواهد از دشمنش انتقام بگیرد، بنابراین پسرش را با پسر رهبر مافیا عوض می کند. او این کار را انجام می دهد تا پسر رهبر باند پدر خود را بدون اطلاع از هویت او بکشد. این دو کودک بزرگ شده اند، یکی به عنوان افسر پلیس و دیگری به عنوان یک رهبر باند مافیایی. این سریال عاشقانه مافیایی تایلندی دارای 14 قسمت می باشد.

سریال تایلندی عاشقانه Mafia Luerd Mungkorn: Suer (2015)

سریال عاشقانه تایلندی مافیایی / سریال تایلندی جدید عاشقانه

پاروپ یک رهبر باند مافیایی است که زندگی خود را در خطر می گذراند. وانویسا به طور اتفاقی با او ملاقات می کند و او را خیلی آزار می دهد. سرنوشت باعث می شود بارها و بارها آنها همدیگر را ملاقات کنند. وانویسا به تدریج متوجه می شود که پاروپ به خانواده ای ثروتمند تعلق دارد و زندگی او در خطر بوده است. تنها راه نجات او این است که با دختری با ویژگی های خاص ازدواج کند و این ویژگی ها در وانویسا است. ولی او را دوست ندارد. پاروپ او را می رباید و بارها به زور او را می بوسد. به تدریج وانویسا عاشق او شد اما زندگی پاروپ رازهای زیادی دارد. این مجموعه از بهترین سریال های تایلندی عاشقانه مافیایی است که دارای 9 قسمت است.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم تاریخی جنگی پادشاهی | لیست فیلم های سینمایی تاریخی جنگی پادشاهی

سریال عاشقانه تایلندی The Ambitious Guy (Boss) (2017)

 سریال تایلندی انتقامی عاشقانه / سریال تایلندی عاشقانه بدون سانسور

مانتو دختر یکی از رهبران باند مافیایی است. او دبیرستانی است و خواهان یک زندگی ساده است. او می خواهد بعد از مدرسه ازدواج کند و خوشحال باشد. پدر و مادرش پسری را برای او انتخاب می کنند که پسر یکی دیگر از رهبران باند مافیایی است. ماتو او را دوست ندارد، اما برایان را از کودکی دوست دارد، بنابراین او در نهایت باعث می شود که عاشق او شود. این یکی از سریال های عاشقانه مافیایی تایلندی است و دارای 5 قسمت است.

سریال تایلندی عاشقانه مافیایی Cubic (2014)

سریال تایلندی انتقامی و عاشقانه / سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

این مجموعه یکی از بهترین سریال های عاشقانه مافیایی تایلندی است و حول محور دو خواهر می چرخد. پدرشان بدهی هنگفتی دارد و این بار را از یک رهبر مافیا گرفته است. وقتی زمان بازپرداخت بدهی فرا رسید، او با دختر بزرگش پرواز کرد و دختر کوچکتر را پشت سر گذاشت. دختر کوچکتر روتیناک با رهبر مافیا روبرو می شود که خشمگین است. روتیناک به او قول می دهد که برای پرداخت بدهی برای او کار خواهد کرد. در بین همه اینها، رهبر مافیا تحت تأثیر هوش او قرار گرفت و عاشق او شد. Cubic دارای 16 قسمت است.

بیشتر بخوانید: معرفی لیست فیلم های با امتیاز 9 به بالا در سایت Imdb

سریال تایلندی Cheewit Puer Kah Huajai Puer Tur (2017)

سریال های عاشقانه تایلندی مافیایی / لیست بهترین سریال تایلندی

از لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه مافیایی به این سریال می رسم که داستانش حول محور Wayu و Pavarin می چرخد. وایو یکی از اعضای باندی است که عاشق دختر یکی از رهبران باند مافیایی پاوارین شده است. پدر پاوارین یک فروشنده مواد مخدر است و پلیس همیشه او را تعقیب می کند. قبل از ملاقات با پاوارین، وایو فردی خونسرد به نظر می رسد که همیشه در حال فرار یا درگیری با پلیس است. پس از ملاقات با او، قلب او برای او شروع به تپیدن می کند. با این حال، با وجود همه دعواهای بین خیر و شر و حفظ عشق آسان نیست. این سریال تایلندی عاشقانه مافیایی دارای 18 قسمت است.

سریال تایلندی Morrasoom Sawat (A Tale of the Little Deer and Her Hunter) (2015)

لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه / سریال تایلندی انتقامی و عاشقانه

داستان این سریال عاشقانه تایلندی مافیایی بر روی Sayumphu متمرکز است که مدیر یک شرکت است. Sayumphu زمانی که در یک باند مافیایی بود گذشته تاریکی دارد اما می خواست آن را ترک کند. او عاشق کواگ شد که دختری بی گناه است و از گذشته خود اطلاعی ندارد. هر دو به دلیل سوء تفاهم از هم جدا شده اند و گذشته سایومفو نیز شروع به تعقیب او می کند. این سریال عاشقانه مافیایی تایلندی دارای 16 قسمت است.

بیشتر بخوانید: انیمیشن جدید ۲۰۲۲ دوبله فارسی | بهترین انیمیشن های 2022 دوبله فارسی

سخن پایانی سریال تایلندی عاشقانه مافیایی

در این مقاله لیست بهترین سریال های تایلندی عاشقانه را برای شما معرفی کردیم . امیوداری لذت برده باشید. به نظر شما کدام سریال تایلندی عاشقانه مافیایی می تواند در این لیست حضور داشته باشد. سریال بی ال تایلندی  یا سریال تایلندی جدید عاشقانه مافیایی می شناسید که به این لیست اضافه شود. در بخش نظزات با ما در ارتباط باشید.

 

3.5/5 – (29 امتیاز)

منبع:ویکی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا