ورزش

سرمربی استقلال تا فردا باید مشخص شود/ چهار گزینه خارجی داریم

سرمربی استقلال تا فردا باید مشخص شود/ چهار گزینه خارجی داریم

سرمربی استقلال تا فردا باید مشخص شود/ چهار گزینه خارجی داریم

به گزارش خبرنگار خالق پرویز مظلومی پس از پایان اولین جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال که امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: جلسه بیشتر در خصوص تودیع و معارفه بود. دو تن از اعضای کمیته فنی به دلیل نبودن در ایران، غیبت داشتند. البته جزئیات این جلسه از طریق باشگاه اعلام می‌شود. یک مربی خارجی هم امشب به تهران خواهد آمد اما این دلیل نمی‌شود که او سرمربی آینده استقلال باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که نظر کمیته فنی، مربی ایران است یا خارجی؟ تاکید کرد: هر دو مد نظر ما هستند و باید با دیدن رزومه آنها تصمیم نهایی را اتخاذ کنیم.

مظلومی افزود: به ۴ مربی خارجی هم پیشنهاد داده شده است که کمیته فنی در خصوص آنها جلسه می‌گذارد تا تصمیم نهایی را اعلام کند.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: ما باید تا ۲۴ ساعت آینده تکلیف سرمربی را مشخص کنیم. زمان را از دست داده‌ایم و نباید بیش از این زمان از دست برود.

وی در واکنش به اینکه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال گفته است مربی ایرانی شانس بیشتری برای رسیدن به نیمکت دارد، گفت: این را باید خود آقای کریمی جواب بدهد. وظیفه ما بررسی رزومه مربیان است و تصمیم گیری در خصوص جذب یا مربی داخلی و یا خارجی است.

مظلومی در پاسخ به این پرسش که اگر مربی خارجی با استقلال به توافق برسد بحث قرارداد ریالی چه می‌شود؟ افزود: این موضوع در حیطه اختیار من نیست و به طور حتم مسئولان باشگاه برای این اتفاق به جمع بندی خواهند رسید.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ویزای مربی اسپانیایی صادر نشده است گفت: من در این خصوص اطلاعی ندارم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا