داستان واقعی

راه انسان برتر

راه انسان برتر

16 دقیقه خواندن ⌚ 

The Way of the Superior Man PDF

راهنمای معنوی برای تسلط بر چالش های زنان، کار و میل جنسی

با زنان و کار مشکل دارید؟

احتمالاً به این دلیل است که شما راه را اشتباه می‌روید.

دیوید دیدا می گوید

تنها یک راه درست وجود دارد:

راه انسان برتر.

چه کسی باید “راه انسان برتر” را بخواند؟ و چرا؟

گرچه بسیار معتدل‌تر است، راه انسان برتربه اندازه‌ای قطبی است که برخی آن را بخشی تصادفی از قانون مانوسفر می‌دانند. به عبارت دیگر، این کتابی است که شاید طرفداران بازینیل اشتراوس باشد. ، رابرت گرین هنر اغواگری—و حتی No More Mr. Nice Guy یا مرد منطقی رولو توماسی باید لذت ببرید.

اما، برای استفاده از سخنان نویسنده از “مقدمه” تا نسخه بیستمین سالگرد، راه مرد برتر نیز کتابی “نوشته شده است. صراحتاً برای افرادی که قبلاً به سایر جنسیت ها و ترجیحات جنسی احترام گذاشته اند و مردان و زنان را برابر اجتماعی، اقتصادی و سیاسی می دانند.”

بنابراین، اخطار داشته باشید: اگر به موارد بالا اعتقاد ندارید، ممکن است خواندن راه مرد برتر کمی خطرناک باشد، زیرا ممکن است تصور اشتباهی در مورد مردان و زنان هستند، و به جای یک مرد بهتر، پس از عملی کردن پیشنهادات آن، مرد بدتری می شوند.

درباره دیوید دیدا

David Deida

دیوید دیدا یک نویسنده آمریکایی پرفروش است.

او یکی از اعضای مؤسس مؤسسه انتگرال و یکی از 100 واتکینز معنوی است، ده کتاب نوشته است که تاکنون به بیش از 25 زبان در سراسر جهان منتشر شده است.

برخی از این موارد عبارتند از راهنمای جنسی روشنگرانه، حقیقت آبی، یافتن خدا از طریق سکس، و رمان زندگی‌نامه‌ای شب‌های وحشی.

در https://deida.info/ بیشتر بیاموزید.

خلاصه کتاب

دیدا در ابتدای راه انسان برتر می نویسد:

«این کتاب راهنمایی برای نوع خاصی از انسان تازه در حال تکامل است. این مرد بی شرمانه مردانه است – هدفمند، با اعتماد به نفس و هدایت شده است و راه انتخابی خود را با یکپارچگی و شوخ طبعی می گذراند – و حساس، خودجوش و از نظر روحی زنده است، با تعهد قلبی به کشف و زندگی عمیق ترین حقیقت خود. “

اگر می‌خواهید این مرد شوید – که نه کینگ‌کنگ است، نه یک آدم‌باز، نه یک ماچوی قدیمی و نه یک آقای خوب آندروژن- پس ادامه مطلب را بخوانید. همانطور که دیدا می گوید:

زمان آن رسیده است که فراتر از ایده‌آل تند تند، تمام ستون فقرات و بدون قلب تکامل پیدا کنید. همچنین زمان آن رسیده است که فراتر از ایده آل های حساس و دلسوز، تمام قلب و بدون ستون فقرات تکامل پیدا کنید. قلب و ستون فقرات باید در یک مرد واحد با هم متحد شوند و سپس با حداکثر ابراز عشق و آگاهی ممکن فراتر رفت، که نیاز به آرامش عمیق در فضای باز بی‌نهایت این لحظه کنونی دارد. و این نیاز به نوع جدیدی از جرات دارد. این راه انسان برتر است.

بخش اول: راه مرد

همانطور که از همین عنوان نشان می‌دهد، چیزی به نام روش مرد وجود دارد—و راهی بسیار متفاوت از روش زن است.

اما تفاوت اصلی در چیست، چگونه می توان انرژی مردانه خود را درک کرد و یک زندگی با صداقت، اصالت و حقیقت برای خود داشت.

دیوید در مورد موضوعات بسیاری که مرد روزمره را به دردسر می اندازد، می پردازد، از جمله: هدف واقعی در زندگی چیست، زنان چه چیزی از یک مرد می خواهند و چه انتظاری دارند، چگونه می توانم نسخه بهتری از آنچه هستم باشم، و چه چیزی. لازم است قدم بعدی در زندگی حرفه ای خود نیز بردارم. علاوه بر این، او همچنین چگونگی دستیابی به بلوغ جنسی و فراتر رفتن از نوع کلیشه‌ای ماچو تند و تیز را گسترش می‌دهد.

برای استفاده از آن باید:

• دیگر امیدی به تکمیل هر چیزی در زندگی نداشته باشید
«تا زمانی که زندگی ادامه دارد، چالش خلاقانه درگیری، بازی و عشق ورزی است. دیدا می نویسد با لحظه حال در حالی که هدیه بی نظیر خود را می دهید. چیزها هرگز تمام نمی شوند، پس آنطور که می خواهند رفتار نکنید. مبارزه را در آغوش بگیرید و به پیش بروید.

• با قلب باز زندگی کنید، حتی اگر درد دارد
پسرا گریه نمی کنند—طبق ایده آل قدیمی ماچو. طبق راه انسان برتر، آن‌ها در مواقعی که نیاز داشته باشند، انجام می‌دهند، زیرا زندگی با درد بسیار بهتر از قلب بسته است. عمل نکن: بمان و از درون زخم درد عمل کن.

• طوری زندگی کنید که انگار پدرتان مرده است
هم به معنای واقعی کلمه و هم به صورت استعاری. یک مرد باید پدرش را دوست داشته باشد، اما هرگز نباید اجازه دهد در سایه او زندگی کند. به همین دلیل است که به شیوه ای کاملاً فرویدی، کشتن پدر ضروری است.

شخصیت واقعی خود را بشناسید و جعل نکنید
هر مرد ظرفیتی برای رشد دارد، یعنی یک محدودیت. این را فراموش نکنید زیرا “جایی که لبه یک مرد قرار دارد، اهمیت کمتری دارد تا اینکه آیا او واقعاً لبه خود را در حقیقت زندگی می کند، به جای اینکه تنبل یا فریب خورده باشد.”

همیشه به عمیق ترین درک خود پایبند باشید
دلیل خود را پیدا کنید و آن را نگه دارید. برای کشف هدف خود هر کاری لازم است انجام دهید و سپس زندگی خود را حول آن سازماندهی کنید.

هرگز نظر خود را صرفاً برای راضی نگه داشتن یک زن تغییر ندهید
نگهداشتن به چرایی خود به معنای نادان نبودن است: هرگز به هدف خود برای یک زن خیانت نکنید.

هدف شما باید مقدم بر رابطه شما باشد
دیده می‌نویسد: «هر مردی می‌داند که بالاترین هدف او در زندگی را نمی‌توان به هیچ رابطه خاصی تقلیل داد. . “اگر مردی رابطه خود را بر بالاترین هدف خود ترجیح دهد، خود را تضعیف می کند، جهان را بی ارزش می کند، و زن خود را از مردی اصیل فریب می دهد که بتواند حضور کامل و بدون تقسیم او را ارائه دهد.”

خیلی فراتر از حد خود متمایل شوید
در منطقه راحتی خود نمانید. آزادی تماماً به این است که محدودیت های خود را پشت سر بگذاری. کمی فراتر از لبه خود خم شوید و این کار را دائما انجام دهید. در هر کاری که انجام می دهید.

این کار را برای عشق انجام دهید
دیده در اغلب موارد می‌گوید: «نحوه نفوذ یک مرد به دنیا باید به همان شکلی باشد که او به زن خود نفوذ می‌کند. – جمله نقل شده از این فصل، “نه صرفاً برای منفعت یا لذت شخصی، بلکه برای بزرگنمایی عشق، گشاده رویی و عمق.”

از انتقاد دوستان خود لذت ببرید
زنان از انتقاد آسیب می بینند: در نهایت، این طبیعت آنهاست. اما مردان هرگز نباید باشند. آنها باید همیشه پذیرای انتقاد مستقیم از مردان دیگر باشند و از آن استفاده کنند. این نشانه مرد برتر است.

اگر هدف خود را نمی دانید، آن را کشف کنید، اکنون
به هدف خود بازگردید. بدون اون چیکار میکنی مرد؟ مردان بدون هدف نه تنها گمشده و سرگردان هستند، بلکه از نظر جنسی ناتوان هستند و قادر به به حرکت درآوردن چیزها نیستند.

مایل باشید همه چیز را در زندگی خود تغییر دهید
اگر هدف شما با شکل زندگی شما مطابقت ندارد، باید کاملاً آماده تغییر باشید. همه چیز در مورد خود را برای جبران و شروع زندگی به زندگی شما مقدر بود.

خانواده خود را بهانه نکنید
«البته یک مرد باید در مراقبت از کودکان و خانواده مشارکت کامل داشته باشد. دیدا در جمله ای بحث برانگیز می نویسد، “اما اگر او از عمیق ترین هدف خود برای انجام این کار دست بردارد، در نهایت همه آسیب می بینند.”

در کارها و وظایف گم نشوید
هیچ چیز مهمتر از هدف شما نیست. همه چیزهای دیگر فقط یک دسته از جزئیات هستند. اجازه ندهید در این کارها و وظایف روزمره گم شوید. روی آنچه مهم است تمرکز کنید.

دیگر امیدوار نباشید که زنتان راحت تر شود
به نوعی، یک زن برای آزمایش مرد خود آفریده شده است – به شکل “شکایت کردن، به چالش کشیدن او، تغییر نظرش، شک کردن به او، حواس پرتی او، یا حتی تضعیف هدفش به شیوه ای ظریف یا نه چندان ظریف.» قدر این را بدانید و بپذیرید. زیرا همانطور که دیدا می نویسد:

دوست داشتنی ترین زنان زنانی هستند که بیشتر از همه شما را امتحان می کنند. او می خواهد که شما کامل ترین و باشکوه ترین خودتان باشید. او به چیزی کمتر راضی نخواهد شد. او می داند که این در مورد شما صادق است. او در اعماق قلب شما می داند که شما آزاد هستید، شما شیوا هستید. هر چیزی کمتر از آن او عذاب خواهد داد. و همانطور که می دانید، او در این کار بسیار خوب است.

بخش دوم: برخورد با زنان

در مورد زنان – در قسمت دوم، دیدا توضیح می دهد که چگونه یک مرد باید به شیوه ای مناسب با آنها برخورد کند. و او هفت بینش و نصیحت های عملی را به اشتراک می گذارد:

• زنان دروغگو نیستند
کلمه “دروغگویی” یک کلمه مردانه است، به این معنا که فقط مردان ثابت قدم هستند و می توانند دروغ بگویند یا بگویند. حقیقت. زنان با احساساتی بودن، احساس خود را در لحظه حال می گویند. دیدا می گوید: «حرف مرد افتخار اوست. “کلام یک زن بیان واقعی او در لحظه است.”

او را تحسین کنید
مردها با چالش رشد می کنند، در حالی که زنان با تمجید. پس آزادانه و بی‌هیچ زن خود را ستایش کنید.

مدارا کردن او منجر به رنجش او می‌شود
دیده در توصیه‌ای تا حدی متناقض دیگر ادعا می‌کند که در حالی که مرد باید زن را دوست داشته باشد و به او خدمت کند. او با تمام وجودش “نباید بدخلقی و بدخلقی را تحمل کند.” تحمل کردن منجر به رنجش و رنجش به جدایی یا طلاق می شود.

زن خود را تحلیل نکنید
همانطور که در بالا گفتیم، زنان سازگار نیستند. و از آنجا که آنها دائماً تغییر می کنند، هیچ تحلیلی هرگز آنها را مشخص نمی کند. زن خود را همانگونه که آب و هوا را می پذیرید بپذیرید: حتی طوفان ها نیز بخشی از الگویی هستند که نوید یک روز آفتابی را می دهد.

به زن پیشنهاد ندهید که مشکل عاطفی خود را حل کند
یک نه بزرگ: زنانه «انرژی خالص در حرکت» است و خود تحلیلی یا اصلاح نفی این است. و اگر پیشنهاد چنین چیزی از طرف شما باشد، حتی بدتر است!

با شدت خود بمانید—تا حدی
ظاهراً وقتی زن از نظر عاطفی شدید می‌شود، مرد برتر می‌تواند به خلق و خوی او نفوذ کند. عشق تزلزل ناپذیر و آگاهی تزلزل ناپذیر.» سعی کنید این کار را انجام دهید و دیگر مرد متوسطی نباشید که می‌خواهد درباره مسائل بحث کند.

زنان را مجبور به تصمیم گیری نکنید
یکی از ویژگی های اساسی مردانه مسئولیت پذیری است. و تصمیم گیری با این اتفاق می افتد. مجبور کردن زن خود به تصمیم گیری – یا حتی اجازه دادن به او – ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد، زیرا برخلاف مردان، زنان احساس راحتی نمی کنند که مسئولیت را بپذیرند.

بخش سوم: کار با قطبیت و انرژی

همانطور که حکمت قدیمی می گوید: متضادها جذب می شوند. این دیدگاه Deida در این مورد است:

• جذب شما به زنانه اجتناب‌ناپذیر است
دیده می‌گوید، حدود ۸۰ درصد از همه مردان جوهره جنسی مردانه‌تری دارند، و همه این مردان جذب همه چیزهای زنانه (زنان درخشان، موسیقی، طبیعت، آبجو، و غیره) هستند. این امر به سادگی اجتناب ناپذیر است. این جذابیت را پنهان نکنید: اجازه دهید شکوفا شود.

زنی را انتخاب کنید که مکمل شما باشد
عشق از نظر دیدا یک معادله ساده است: “اگر مردی ذاتاً بسیار مردانه است، پس او جذب یک زن بسیار زنانه می شود که انرژی او را تکمیل می کند. هر چه او خنثی تر یا متعادل تر باشد، زن خود را متعادل تر ترجیح می دهد. و اگر مردی ذاتاً زنانه‌تر باشد، انرژی او با جهت‌گیری قوی و هدفمندی یک زن مردانه‌تر تکمیل می‌شود.”

بدانید چه چیزی در زن شما مهم است
همانطور که از نقل قول بالا استنباط می شود، هر چه مرد مردانه تر باشد، بهتر نیست. فقط برای او، اما برای زنش نیز. چون هرچه مردانه تر باشد، بیشتر میل به انرژی زنانه زنش دارد و به او فرصتی می دهد تا در مسیر درست رشد کند.

شما اغلب بیش از یک زن می خواهید
هیچ راهی برای جلوگیری از این موضوع وجود ندارد. با این حال، راهی برای عمل نکردن به آن وجود دارد. و شما نباید این کار را انجام دهید – زیرا در نهایت زندگی شما را خیلی بیشتر از هر چیز دیگری پیچیده می کند.

زنان جوان انرژی خاصی به شما ارائه می دهند
حتی مردان مسن زنان جوانتر را دوست دارند و مردان جوان به ندرت زنان مسن را دوست دارند. چرا؟ زیرا “جوانی در یک زن بیانگر انرژی زنانه درخشان، بدون مانع و با طراوت است.”

هر زن یک “دمای” دارد که می تواند شما را شفا یا آزار دهد
زمان تعمیم دیگری است: زنان “گرم” و “سرد” وجود دارند. . اگر نیاز به کلیشه دارید، زنان با پوست تیره، سبزه، سر قرمز، کره ای و پلینزی داغ هستند و زنان بلوند، پوست روشن، ژاپنی و چینی باحال هستند. وقتی به کسی نیاز دارید که شما را خنک کند، داشتن یک زن داغ آزاردهنده است و بالعکس. دمای انرژی زنانه را درک کنید و عاقلانه انتخاب کنید.

بخش چهارم: آنچه زنان واقعاً می خواهند

دیدا دقیقاً مانند مل گیبسون در فیلمی با عنوان مشابه، دقیقاً می‌داند زنان چه می‌خواهند. و او یافته های خود را در قسمت چهارم راه انسان برتر به اشتراک می گذارد.

زنی را انتخاب کنید که شما را انتخاب کند
زیست شناسان تکاملی عمدتاً این عقیده را دارند: این خانم ها هستند که انتخاب می کنند. دیدا اینگونه بیان می کند: “اگر مردی زنی را بخواهد که او را نمی خواهد، نمی تواند برنده شود.” بنابراین، زنی را انتخاب کنید که شما را به عنوان شریک زندگی خود انتخاب کند.

آنچه او می‌خواهد چیزی نیست که می‌گوید
مردان و زنان به زبان‌های مختلفی صحبت می‌کنند، بنابراین برای درک زن خود تلاش زیادی نکنید. در عوض، طغیان‌ها و باورهای غیرمنطقی او را به‌عنوان آزمایش در نظر بگیرید و با بزرگ‌نمایی عشق، آگاهی و موفقیت در زندگی زنتان، علی‌رغم درخواست‌های او، آنها را پشت سر بگذارید.

شکایت او بدون محتوا است
محتوای واقعی شکایت یک زن را باور نکنید. درست مانند گریه های نوزادان، شکایت های زن زنگ هشدار و نشانه ای از خلق و خوی است. مطابق با آن عمل کنید و هرگز از هدف خود دور نشوید.

او واقعاً نمی‌خواهد شماره یک باشد
دیده می‌نویسد: «اگرچه هرگز اعتراف نمی‌کند، یک زن می‌خواهد احساس کند که مرد او حاضر است رابطه آنها را به خاطر بالاترین هدف خود قربانی کند.” بنابراین، یک بار دیگر، علی رغم درخواست هایش، به گونه ای با او رفتار نکنید که انگار او مهمتر از این است.

کارنامه عالی شما برای او بی معنی است
حتی اگر برای ده سال کامل باشید، سی دقیقه حماقت باعث می شود زن شما را فراموش کند. سابقه عالی مردان نظر خود را در مورد زنان بر اساس رفتار گذشته آنها قرار می دهند، اما برای زنان این موضوع بی ربط است.

او می‌خواهد در نشان دادن جهت شما آرامش داشته باشد
مسئولیت را بر عهده بگیرید: از نظر مالی، جنسی، عاطفی و معنوی. یک زن تنها در صورتی می‌تواند آرام شود که شما فرمان را بگیرید و مسیر را مستقل از او هدایت کنید.

بخش پنجم: سمت تاریک شما

برای یک ثانیه اجازه ندهید که مسیر تاریک خود را گم کنید. یک زن جنبه تاریک مرد را می خواهد. در واقع، این دقیقاً همان چیزی است که او از یک مرد می خواهد: هیولا، قاتل، در او. (برای مثال Fifty Shades of Grey را در نظر بگیرید.

• شما همیشه به دنبال آزادی هستید
دیده می‌نویسد: «مرد همیشه به دنبال رهایی از محدودیت به سوی آزادی است. “زنان اغلب این راه ها و نیازهای مردانه را درک نمی کنند.” صرف نظر از مورد دوم: سعی کنید آزادی خود را پیدا کنید.

• تاریک ترین خواسته های خود را داشته باشید
نیروی مردانه تاریک است. اگر آن را انکار کنید، شیلنگ آن را به هم می زنید و. بنابراین، ظرفیت مردانه خود را برای رویارویی با ناشناخته ها ضعیف می کنید، در حالی که هنوز می توانید زن خود را دوست داشته باشید.

• او «قاتل» را در شما می‌خواهد
بی‌ترسی «شکلی اساسی از موهبت نهایی مردانه است». یک زن توسط مردانی که می‌ترسند از کار می‌افتند: او کسی را می‌خواهد که بتواند موش را بدون پلک زدن بکشد، کسی که آماده باشد با هر چیزی که در مسیر پیش می‌آید، مهم نیست که چقدر ترسناک روبرو شود.

• او به آگاهی شما نیاز دارد تا با انرژی او مطابقت داشته باشد
«ویرانگر زنانه باید توسط ویرانگر مردانه ملاقات شود. الهه فداکاری را باید خدای عشق فراگیر ملاقات کرد.» انرژی زن خود را با آگاهی مناسب برابر کنید: همه راه های دیگر منجر به نابودی می شود.

بخش ششم: جذابیت زنانه

چه چیزی باعث جذابیت زنانه در یک زن می شود؟ این چیزی است که:

• نیروی زنانه فراوان است
در زنان، هیچگاه کمبود انرژی زنانه وجود ندارد. با این حال، «مقاومت در برابر دریافت، اعتماد و پذیرفتن آن» وجود دارد. قلب خود را باز کنید و از مقاومت دست بردارید: زندگی خود زنانه است.

• به زنان مسن تر اجازه جادوی آنها را بدهید
مردها نباید زنان مسن را با زنان جوان تر مقایسه کنند: آنها باید اجازه دهند که اولی عاقل و قدرتمند و شهودی باشد. و شفا.

• شهوت خود را به هدیه تبدیل کنید
کشش جنسی خود را نسبت به یک زن انکار نکنید، اما آن را در تخیلات ذهنی نیز پراکنده نکنید. اجازه دهید در بدن شما گردش کند و قلب شما را پر کند.

• هرگز اجازه ندهید که میل شما سرکوب یا دپولاریزه شود
یک مرد باید رابطه قطبی شده ای را با زن و دنیای خود ایجاد کند: این تنها راه است. برای اینکه او با هر یک از آنها رابطه داشته باشد. اگر تمایل خود را به امر زنانه انکار کنید، خود را دپولاریزه می کنید و این منجر به ناتوانی و بی هدفی می شود.

• از جذابیت او به عنوان یک تیرکمان در ظاهر استفاده کنید
«جذب مرد به زنان باید از جذب زنان به سمت جذب از طریق زنان. . او باید زیبایی او را احساس کند، لذتی که زیبایی او جز موج و یادآوری است. تمام رابطه او با ظاهر در رابطه او با زنان، خواه به عنوان وسواس، حواس پرتی، یا وحی مظهر است.

قسمت هفتم: تمرینات بدن

می‌دانید که می‌خواهید نظر Deida را در مورد رابطه جنسی بشنوید. پس بیایید کمی در مورد جنبه فیزیکی رابطه صحبت کنیم!

• انزال باید تبدیل شود یا آگاهانه انتخاب شود
اگر کنترلی بر انزال خود ندارید، نمی توانید نیازهای زن خود را برآورده کنید. شما باید یاد بگیرید که انزال را به ارگاسم غیر انزالی کل بدن، مغز و قلب تبدیل کنید. هر چه که باشد.

• از جلو نفس بکشید
«کلید اصلی بدن برای تسلط بر دنیا و زنان این است که جلوی بدن کامل و باز را همیشه حفظ کنند. “، پیشنهاد دیدا. “بهترین روش از طریق تنفس کامل و آرام، کشیدن انرژی از جلو، و رهایی از توجه از نگرانی روان رنجور است.”

• انزال تا ستون فقرات
از طریق استفاده از نفس، احساس و نیت، می توانید کف لگن را در نزدیکی اندام تناسلی منقبض کنید و مقداری انرژی بگیرید. تا ستون فقرات نتیجه یک ارگاسم جوان‌کننده است که دیدا به طور شاعرانه آن را به عنوان انفجار انرژی در مغز توصیف می‌کند، از جایی که باران در بدن «مانند سعادت آمبروسیال» می‌بارد.

بخش هشتم: یوگای صمیمیت مردانه و زنانه

قسمت پایانی راه مرد برتر به چیزی اختصاص دارد که دیدا آن را “یوگا صمیمیت” می نامد. در اینجا دستورالعمل های نهایی او وجود دارد که باید به شما کمک کند تا به شکل تکامل یافته تری از یک مرد تبدیل شوید.

عدم تقارن اولیه را در نظر بگیرید
تنها راه کارآمدی رابطه بین زن و مرد این است که به اولویت های یکدیگر احترام بگذارند. . هر چه مرد مردانه تر باشد، رسالتش برای او مهمتر است. هر چه یک زن زنانه تر باشد، یک رابطه صمیمی برای او مهم تر است. ما نمی دانیم که چگونه می توان این «عدم تقارن اولیه» را از طریق چیزی فراتر از «در نظر گرفتن آن» حل کرد. اما برای اینکه یک رابطه کار کند، باید.

شما مسئول رشد صمیمیت هستید
یک زن مسئول انرژی بدن مردش (یعنی نعوظ) است و یک مرد مسئول است. برای باز بودن خلق و خوی زن و عمق عشق. به عبارت دیگر، “جهت رشد یک رابطه در درجه اول به عهده مرد است”

بر تمرین و رشد پافشاری کنید
روش یک مرد مغرور برای برخورد با زنش «راه من یا راه بزرگ» است. راه آقای نیس گای راه سازش یا حتی خود نفی است: “باشه، راه خودت.” اما روش یک مرد برتر راهی است برای الهام بخشیدن به زنش برای قدم گذاشتن در مسیری که بیشتر به رشد او در عشق و خوشبختی کمک می کند.

هدف خود را در تنهایی و با مردان دیگر بازیابی کنید
یک زن درخشندگی زنانه خود را به بهترین نحو «در جمع زنان دیگر در جشن و بازی متقابل» تقویت می کند. ” از طرف دیگر، یک مرد هدف خود را عمدتاً در تنهایی، هنگام مواجهه با چالش ها یا در جمع مردان دیگری مانند او بازیابی می کند. همه این اشکال بازسازی را ترتیب دهید.

حل شدن را تمرین کنید
دیده در پایان خود می نویسد: “مانند حل شدن در شدت ارگاسم، بزرگترین آرزوی مرد رهایی کامل است.” درس، یک بار دیگر به شیوه ای شاعرانه. “در اهدای هدیه خود بمیرید، بنابراین حتی متوجه نشوید که دست از نگه داشتن خود برداشته اید. ترس آخرین بهانه شماست. با آن مبارزه نکنید از طریق آن عشق بورزید.”

درس های کلیدی از “راه مرد برتر”

1. هدف شما اول است، زنان شما دوم هستند
2. هم مردانگی و هم زنانگی زنتان را در آغوش بگیرید
3. تاریک ترین خواسته های خود را داشته باشید

هدف شما اول است، زنان شما در رتبه دوم هستند

دیدا در قسمت اول راه انسان برتر می نویسد: «ماموریت شما اولویت شماست. «مگر ماموریت خود را ندانید و زندگی خود را با آن هماهنگ نکرده باشید، هسته شما احساس پوچی می کند. حضور شما در دنیا و همچنین حضور شما در کنار شریک صمیمی تان ضعیف خواهد شد.»

بنابراین، دفعه بعد که متوجه شدید «تسلیم» زنتان شده اید و هدف واقعی خود را از گذراندن وقت با او انکار می کنید، دیدا توصیه می کند که دست از کار بکشید.

او می گوید: «به زنت بگو که دوستش داری، اما نمی توانی هدف قلبت را انکار کنی. به او بگویید که سی دقیقه (یا زمان مشخصی) را با توجه مطلق و حضور کامل با او سپری خواهید کرد، اما پس از آن باید برای انجام مأموریت خود برگردید.»

ظاهراً، این باید کار کند. (توجه ما: به ندرت انجام می شود).

هم مردانگی و هم زنانگی زنتان را در آغوش بگیرید

دیدا معتقد است که مردان و زنان به شدت متفاوت هستند و هر چه هر یک از جنس‌ها با انرژی یین/یانگ اجدادی و اساساً تغییرناپذیر خود هماهنگ باشند، پیوند جنسی و معنوی آنها شدیدتر و قوی‌تر خواهد بود.

مردی که انرژی مردانه خود را در آغوش نمی‌کشد (یعنی زمان زیادی را صرف شانه کردن موهایش و/یا خرید لباس می‌کند) برای این نوع انرژی خلاء ایجاد می‌کند که باید توسط زنی که به نوبه خود پر شود، بنابراین تحریک می شود تا مردانه تر عمل کند.

نتیجه نهایی: هر چه مرد مردانه‌تر باشد، فضای بیشتری به زنش می‌دهد تا زنانگی خود را در آغوش بگیرد و بالعکس.

تاریک ترین خواسته های خود را داشته باشید

دیدا می‌گوید: «مرد همیشه به دنبال رهایی از محدودیت به سوی آزادی است، به همین دلیل است که مرد باید همیشه آماده باشد تا تاریک‌ترین خواسته‌هایش را تصاحب کند. بدون انجام این کار، او به طور هدفمند آزادی خود را محدود می کند، که همانطور که در بالا گفتیم احتمالاً ویژگی اصلی مردانه است.

اگر آزاد نباشید، هرگز نمی توانید هدف زندگی خود را پیدا کنید، با ترس های خود روبرو شوید و رابطه ای را رهبری کنید. و بدون این، شما هرگز مردی نخواهید بود که می توانید باشید و هرگز به زن خود این فرصت را نمی دهید که بهترین نسخه شما را ببیند.

این خلاصه را دوست دارید؟ ما از شما دعوت می کنیم برنامه 12 دقیقه ای برای خلاصه ها و کتاب های صوتی شگفت انگیزتر.

«نقل قول راه مردان برتر»

هر لحظه انتظار، لحظه ای تلف شده است. C توییت

مرد ترسناکی است که می داند ترس بسیار قابل اعتمادتر از مرد ترسناکی است که از ترس خود آگاه نیست. برای توییت کلیک کنید

یکی از عمیق ترین خواسته های زنانگی است دقیقاً مجبور نیست همیشه آن را برای مردش بفهمد و او را راهنمایی کند. برای توییت کلیک کنید

هر لحظه از زندگی شما یا یک امتحان است یا یک جشن. برای توییت کلیک کنید

شما باید بیشتر به عنوان یک اوراکل به حرف زن خود گوش دهید تا یک مشاور. برای توییت کلیک کنید

the way of the superior man summary شکل

بررسی انتقادی ما

در اصل، راه مرد برتر ادعا می‌کند که اگر هدف آن‌ها یک اتحاد محرک روحی و جنسی باشد، مرد باید مردانه‌تر و زن بیشتر زنانه باشد.

و اگرچه، در آخرین نسخه، دیدا سعی می‌کند کمی از نظر سیاسی درست‌تر عمل کند، او چیزهای زیادی را در رابطه با جنسیت و جنسیت تعمیم می‌دهد تا به چیزی بیش از یک نسخه بسته‌بندی‌شده و رقیق‌شده برخی از اصول اصلی مانوسفر دست یابد. به همان اندازه که شاعرانه و غیرعلمی است، می‌توانیم ببینیم که چگونه راه انسان برترمی‌تواند برای بسیاری از مردم لذت ببرد و حداقل برای نیمی از آنها (مردان) مفید باشد، اما به دلیل نبود راه‌حل بهتر. عبارت ، این به سادگی فنجان چای ما نیست.

حتما بخوانید : استفاده روزمره
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا