اخبار روز

راه ازدواج هموار برای جوانان فراهم شود

راه ازدواج هموار برای جوانان فراهم شود

راه ازدواج هموار برای جوانان فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز عید فطر، اظهار داشت: امروزه یکی از ویروس‌هایی که از کرونا، دیگر بیماری‌ها و حتی بمب اتم خطرناک‌تر است، دست انداختن به خانواده نجیب و پاکدامن مسلمانان است و فعلاً بیشترین توجه دشمن برای فروپاشی خانواده‌هاست.

وی افزود: در حال حاضر وظیفه ما در قبال این برنامه‌های دشمن این است راه ازدواج هموار را برای جوانان فراهم کنیم همچنین جوانان را به ازدواج تشویق کرده و تشریفات بیهوده و تجملاتی را کنار بگذاریم.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: جوانانی که در آستانه ازدواج هستند توجه داشته باشند که برای آینده طولانی همسر مناسب انتخاب کنند و همسری که در فضای مجازی و مانند اینها، انتخاب می‌شود پایدار نیست.

دهشیری خاطرنشان کرد: در بحث خانواده به تربیت فرزندان و آشنا کردن آنان با مسائل دینی اهتمام داشته باشیم و باید جوانان و فرزندان را با مساجد و محافل دینی انس داد.

وی تصریح کرد: از زحمات و خدمات تمام مسئولان شهرستان اردستان تشکر می‌شود اما باید توجه کنند که همه ما وظیفه‌مان خدمتگزاری به مردم که ولی امر ما هستند، است و در راستای این وظیفه باید تلاش کنیم.

امام جمعه اردستان بیان کرد: خوب است که مسئولان در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم تلاش کنند و علاوه بر حضور در جمع مردم، برای رفع مشکلات مردم قدم بردارند همچنین لازم است عموم مردم نیز به مسائل مختلف از جمله توجه به نظم و امنیت، احترام به قانون و غیره اهتمام بورزند.

دهشیری در ارتباط با حجاب، یادآور شد: بحث روز را نیز باید جدی بگیریم که رهبر انقلاب نیز فرمودند حجاب یک مسئله شرعی و سیاسی بوده همچنین کشف حجاب خلاف قانون است و با وجود اینکه عفت و غیرت در میان زنان و مردان جامعه وجود دارد اما نباید گذاشت حیا از بین برود.

وی تصریح کرد: امسال دو انتخابات مهم خبرگان و مجلس شورای اسلامی را در پیش رو داریم که رهبر انقلاب نیز فرمودند که این دو برای تعیین سرنوشت مردم و کشور مهم هستند بنابراین مسئولین باید توجه جدی داشته باشند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا