اخبار روز

دشمن به لحاظ فرهنگی در حال جنگ با ایران است

دشمن به لحاظ فرهنگی در حال جنگ با ایران است

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

دشمن به لحاظ فرهنگی در حال جنگ با ایران است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی در خطبه نماز عید فطر اظهار داشت: دشمنان و شیاطین ملت ایران این روزها علاوه بر تهدیدهای نظامی که انجام می‌دهند به جنگ ترکیبی و رسانه‌ای روی آورده‌اند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

وی با بیان اینکه این‌ها قدرت ارتش و سپاه ما را شناخته‌اند و هیچ غلطی نمی‌کنند، عنوان کرد: دشمنان از لحاظ فرهنگی در حال جنگ با مردم ایران هستند و به بانوان می‌گویند بدون حجاب بیرون بیایند و به مردم روزه‌دار می‌گویند روزه‌خواری کنند که این‌ها همه یک جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران است.

امام جمعه موقت اصفهان ضمن قدردانی از نیروی انتظامی بابت برخورد قاطع با ناهجاری‌ها و کشف حجاب‌ها در سطح جامعه، گفت: نباید در برابر این ناهجاری‌ها موضع انفعال بگیریم که منجر شود دشمن فعال باشد و آمران و به معروف و ناهیان از منکر ما نیز مورد پرخاش و توهین قرار بگیرند و عده‌ای هم حمایت نکنند.

وی ادامه داد: عید به معنای روزی است که نعمت الهی برای انسان‌ها نازل می‌شود، اما در اسلام عید از امتیاز بالاتری برخوردار است. زیرا در اسلام عید قربان در پایان یک کنگره بزرگ اسلامی است و عید فطر در پایان یک ماه بندگی است.

حجت الاسلام میردامادی افزود: در عید قربان با قربانی کردن به سوی خدا می‌رویم و به فقرا کمک می‌کنیم، در عید فطر نیز همه به سوی خدا می‌رویم و زکات فطریه برای فقرا پرداخت می‌کنیم. در صورتی که پرداخت فطریه دقیق باشد و عادلانه تقسیم شود همه فقرا بهره مند خواهند شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا