اخبار روز

دمای هوای استان ایلام از امروز افزایش می یاید

دمای هوای استان ایلام از امروز افزایش می یاید

دمای هوای استان ایلام از امروز افزایش می یاید

مجید بیگلریان در گفتگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در مناطق مختلف استان علی‌الخصوص مناطق گرمسیری افزایش می‌یابد وا ز دستگاه‌های اداری و مردم خواست در این راستا اقدام به صرفه جویی برق کنند.

وی گفت: گفتنی است برابر اعلام هواشناسی دمای بین ۴۸ تا ۵۰ درجه سانتیگراد پیش بینی و در نقاط سردسیر و معتدل هم بین ۳۸ تا ۴۰ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام نیز بیان کرد: برابر مصوبه هیات دولت همه ادارات از جمله دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها، نیروهای مسلح و نهادهای عمومی غیردولتی موظفند نسبت به کاهش مصرف برق در ساعات اداری به میزان حداقل ۳۰ درصد نسبت به مصرف دوره مشابه سال گذشته و در ساعات غیر اداری به میزان ۶۰ درصد مصرف جاری با اولویت خاموش‌کردن روشنایی غیر ضروری و سامانه‌های سرمایشی اقدام کنند.

ولی الله ناصری افزود: ادارات پرمصرف در ایام پیک مصرف بازدید می‌شوند و در صورت عدم رعایت میزان الگوی مصرف، برق این ادارات توسط شرکت توزیع برق قطع می‌شود و همچنین اداراتی که دارای مواد برق اضطراری هستند باید این مولدها به مدار مصرف بیاورند و در غیر این صورت انشعاب برق آنها قطع خواهد شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا