اخبار روز

دستگیری ۲۴ سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد

دستگیری ۲۴ سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد

دستگیری ۲۴ سارق در اجرای طرح پاکسازی شهر هشتگرد

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: مأموران انتظامی ساوجبلاغ برای ارتقا امنیت اجتماعی، برخورد قاطع و قانونی با اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین افزایش ایجاد احساس امنیت برای شهروندان، طرح پاکسازی را در سطح شهر هشتگرد این شهرستان به مرحله اجرا درآوردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۲۴ سارق شدند که تاکنون متهمان به ۲۲ فقره انواع سرقت اعتراف کرده اند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف مقادیری از انواع مواد مخدر، اظهار داشت: در این طرح، ۸ فروشنده مواد مخدر دستگیر و ۳۵ معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مسئول انتظامی، کشف یک دستگاه خودروی تویوتای قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال، توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال و توقیف ۱۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت را از دیگر نتایج حاصله در اجرای طرح عنوان کرد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح بازتاب بسیار خوبی در بین شهروندان داشت خاطرنشان کرد: امت حزب اله و مسئولان شهرستانی از اقدامات به عمل آمده پلیس ساوجبلاغ ابراز رضایتمندی داشته و از زحمات و تلاش کارکنان انتظامی تقدیر و تشکر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در پایان با تاکید بر استمرار اینگونه طرح‌ها در طول سال بیان داشت: شهروندان می‌توانند هرگونه اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه فعالیت باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر، سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا