حوادث

دروغ تکان‌دهنده مرد همسرکش فاش شد!/ کشف جسد مقتول در عمق ۱۴ متری چاه باغ کردان

دروغ تکان‌دهنده مرد همسرکش فاش شد!/ کشف جسد مقتول در عمق ۱۴ متری چاه باغ کردان

دروغ تکان‌دهنده مرد همسرکش فاش شد!/ کشف جسد مقتول در عمق ۱۴ متری چاه باغ کردان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خالق، اواخر خردادماه امسال، زن جوانی به شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی مراجعه کرد و هنگامی که مقابل قاضی محمد وهابی قرار گرفت، گفت: خواهرم که 2 فرزند دارد 11 ماه قبل ناپدید شده است همسرش هم نیز پاسخگوی این موضوع نیست؛ در این مدت نیز با تمامی آشنایان تماس گرفتم اما کسی از او خبری ندارد؛ نگرانم بلایی سر خواهرم آمده باشد.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی با دستور قاضی جنایی تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند و در نخستین‌گام پی بردند، زن گمشده با همسرش که 10 سال کوچک‌تر از او است مشکلات فراوانی دارد که این ماجرا شک تیم جنایی را برانگیخت.

بازداشت تنها مظنون پرونده و اعتراف به قتل

پس از کشف این سرنخ مهم در پرونده، تیم جنایی راهی خانه این زوج جوان شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی گسترده پی بردند، زن جوان آخرین‌بار وارد خانه شده و دیگر خارج نشده است که همین کافی بود تا همسر زن گمشده با دستور قضایی بازداشت شود.

مظنون پرونده در تحقیقات ابتدایی ابتدا منکر جرم خود شد اما پس از گذشت چند روز، اوایل تیرماه، به یک جنایت هولناک اعتراف کرد؛ وی مدعی شد: روز حادثه بخاطر شک زیاد، با همسرم درگیر شدم و او را هل دادم در ادامه همسرم سرش به دیوار خورد و به قتل رسید؛ پس از جنایت جسد را به بیابان‌های شهریار بردم و آنجا رهایش کردم.

پس از اعتراف صریح متهم به قتل همسرش، تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی، متخصصان پزشکی قانونی و مأموران تیم تشخیص هویت با دستور قاضی جنایی راهی بیابان‌های شهریار شدند اما پس از ساعت‌ها تجسس جسد مقتوله را پیدا نکردند.

در ادامه با اقدامات فنی و مخابراتی مشخص شد، متهم برای تغییر مسیر پرونده و کشف نشدن جسد، اظهارات ضد و نقیضی را در رابطه با رها کردن جسد در بیابان‌های شهریار به زبان آورده و این درحالی بود که اصلا به آنجا نرفته بود.

دروغ متهم فاش شد

بدین‌ ترتیب متهم دوباره هدف تحقیق قرار گرفت و هنگامی که پی برد بازپرس پرونده متوجه دروغش شده است در جدیدترین اعترافات، خود گفت: روز حادثه در خانه تنها بودم که ساعتی بعد همسرم آمد از او پرسیدم که کجا بودی اما همسرم در جواب گفت به تو ربطی ندارد که این موضوع خیلی من را عصبانی کرد!

مرد جنایتکار ادامه داد: در یک لحظه کنترل خود را از دست دادم و او را به دور از چشمان 2 فرزندم داخل اتاق با دستانم خفه کردم و در ادامه جسد را میان یک پتو قرار دادم؛ به فرزندام گفتم که مادرتان خوابیده است مزاحمش نشوید.

متهم مدعی شد: پس از اینکه فرزندانم خوابیدند، حوالی ساعت 5 بامداد جسد را با خودرو به باغ خود واقع در منطقه کردان بردم و داخل چاه پشت باغ انداختم؛ پس از اختفای جسد، خاک در چاه ریختم و سریعا محل مورد نظر را ترک کردم تا کسی از ماجرا خبردار نشود.

وی مدعی شد: همسرم را بخاطر اختلافات شخصی و شک زیاد به قتل رساندم؛ خانواده‌اش هم که از اختلافات ما خبر داشتند، هرموقع دلیل غیبت 11 ماهه او را می‌پرسیدند می‌گفتم همسرم خانه را ترک کرده است. حالا اما پشیمان هستم و قصد ارتکاب جنایت را نداشتم.

کشف جسد در کردان

پس از دریافت این اطلاعات مهم، تیم جنایی به همراه متهم راهی خانه باغ واقع در کردان شدند و پس از 2 روز تخلیه چاه از خاک، جسد مقتوله را در عمق حدود 14 متری بین یک پتو کشف کردند.

به گزارش خالق، با دستور قاضی محمد وهابی؛ بازپرس شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی، جسد مقتوله برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا