ورزش

دربی تهران را ندیدم/ در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است

دربی تهران را ندیدم/ در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است

دربی تهران را ندیدم/ در قلب من همیشه پرسپولیس قهرمان است

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به سه هفته نهایی خود نزدیک شده است که یحیی گل محمدی در پایان هفته بیست و هفتم توانست گوی سبقت را از همتایان خارجی خود همچون ژوزه مورایس سرمربی سپاهان و ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال برباید و با پرسپولیس به صدر جدول لیگ صعود کند.

دو سرمربی خارجی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی تلاش خود را برای باز پس‌گیری صدر جدول ادامه می‌دهند که بازی‌های سختی در انتظارشان است.

برانکو ایوانکوویچ سابقه چند قهرمانی با تیم پرسپولیس را دارد و هرچند در حال حاضر سرمربی تیم ملی عمان است اما فوتبال ایران را هم دنبال می‌کند.

برانکو که تمام تمرکز خود را در موفقیت با عمان در جام ملت‌های آسیا قرار داده است درباره آخرین وضعیت تیم ملی عمان گفت: طبق برنامه‌ای مشخص و از پیش تعیین شده قدم‌های رو به جلو و سازنده بر می‌داریم. پیشرفت در فوتبال عمان کاملاً دیده می‌شود و من هم روی هدفم برای جام ملت‌های آسیا تمرکز دارم.

موفق‌ترین مربی خارجی تاریخ فوتبال باشگاهی لیگ برتر ایران درباره دربی صدم پایتخت افزود: نتوانستم بازی را ببینیم اما از طریق اخبار متوجه شدم پرسپولیس موفق شده یک بر صفر بازی را ببرد. گل بازی را هم بعداً دیدم. به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم.

او درباره رقابت فشرده تیم‌ها برای قهرمانی فصل جاری لیگ برتر ایران تصریح کرد: تمام تیم‌ها پر طرفدار هستند. بازی‌های لیگ برتر ایران جذاب‌تر شده است اما راستش را بخواهید با جزئیات نتوانستم آن را پیگیر باشم چون سرمربی عمان هستم و کار مهم‌تری دارم. امیدوارم تیمی که حقش بوده است قهرمان شود. در قلب من که همیشه پرسپولیس قهرمان است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا