اقتصاد

داستان افزایش قیمت‌ها و حذف اقلام موردنیاز از لیست خریدآلمانی ها

داستان افزایش قیمت‌ها و حذف اقلام موردنیاز از لیست خریدآلمانی ها

‌به گزارش خبرنگارخالق به نقل از راشاتودی، نتایج نظرسنجی مؤسسه دیلویت گلوبال، نشان می‌دهد که روزبه‌روز تعداد بیشتری از مردم آلمان مجبور می‌شوند تا به خاطر افزایش قیمت‌ها در این کشور عادت‌های خرید خود را تغییر داده و به سمت خرید اجناس ارزان قیمت بروند.

نتایج تحقیق مذکور نشان می‌دهد که بسیاری از مصرف‌کنندگان در آلمان یا مجبور هستند بسیاری از اقلام موردنیاز خود را از لیست خرید حذف کنند، یا اجناس ارزان‌تری را جایگزین آنها کنند. در نظرسنجی انجام شده ۳۷ درصد شرکت کنندگان اعلام کرده‌اند که ترجیح می‌دهند در شرایط کنونی اجناس ارزان‌تری را از سوپرمارکت‌ها تهیه کنند و ۳۵ درصد هم گفته‌اند که در حال خرید گوشت از برندهای با قیمت کمتر هستند. یک پنجم شرکت کنندگان هم گفته‌اند که میزان خرید خود را کمتر کرده‌اند و ۲۵ درصد هم گفته‌اند که مجبور هستند فقط اقلام ضروری را تهیه کنند و خرید برخی اقلام دیگر را کنار بگذارند.

مؤسسه دیلویت اعلام کرده که یک سوم مردم آلمان در زمان خرید از سوپرمارکت‌ها با کمبود پول مواجه هستند و وقوع چالش‌ها و بحران‌های متعدد طی سال‌های گذشته باعث شده تا مردم این کشور عادت‌های معمول خود در خرید را تغییر دهند تا بتوانند با شرایط مالی خود نیازهایشان را برآورده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا