اقتصاد

رابرت اف کندی جونیور متعهد می شود که به تلاش های ایالات متحده برای حرکت به سمت CBDC پایان دهد

رابرت اف کندی جونیور متعهد می شود که به تلاش های ایالات متحده برای حرکت به سمت CBDC پایان دهد

رابرت اف کندی جونیور، اولین نامزد ریاست جمهوری که بیت کوین را برای کمک های مالی کمپین انتخاباتی پذیرفته است، به او می پیوندد رقیب، دونالد ترامپ، در وعده مبارزه با توسعه یک ارز دیجیتال بانک مرکزی در ایالات متحده.

در 24 ژانویه، کندی پست بخشی از حضور رسانه ای خود در X در مورد تهدیدات ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC). نامزد ریاست جمهوری در پست خود آن را بخشی از گفتگو با جوزف مرکولا، یکی از حامیان طب جایگزین، که “درمان های جایگزین” برای کووید-19 را ترویج می کند، می خواند. مرکولا پادکستی به نام سلامت خود را کنترل کنید میزبانی می‌کند.

در یک ویدیوی یک دقیقه‌ای، کندی ادعا می‌کند که یک CBDC به دولت این امکان را می‌دهد تا از هر معامله‌ای که یک شهروند انجام می‌دهد مطلع شود. که منجر به باج گیری یا فشار می شود و می افزاید:

“این [یک CBDC] یک فاجعه برای حقوق بشر و برای حقوق شهروندی است.”

کندی مثالی از چین را به اشتراک گذاشت، جایی که CBDC محلی، “یوآن دیجیتال” به یک سیستم اعتبار اجتماعی گسترده و به گفته سیاستمداران ایالات متحده، دولت مرتبط است. در صورتی که دوربین‌های نظارتی خیابانی هر شکلی از عدم انطباق را تشخیص دهند، می‌توانند دسترسی افراد به وجوه خود را مسدود کنند.

A 2023 Chainalysis گزارش قبلاً نگرانی های مربوط به حریم خصوصی را برای شهروندان چینی ایجاد کرده بود. این سازمان هشدار داد که چین می‌تواند داده‌های مالی تولید شده توسط یوان دیجیتال را با سایر داده‌های پشتیبانی ترکیب کند و آن را به سیستم اعتبار اجتماعی خود وارد کند.

مرتبط: دو لانگ شات رئیس جمهور در حال تکان دادن پرچم کریپتو، به اضافه یک wildcard

این سیاستمدار متعهد شد که اگر رئیس جمهور شود به “تلاش ها برای حرکت به سمت CBDC” پایان خواهد داد و گفت که هر کاری که می تواند برای حفظ وجوه نقد کاغذی انجام خواهد داد. . با این حال، کندی همچنین به شنوندگان یادآوری کرد که بیت کوین (BTC) بهتر از پول نقد از آنها محافظت می کند.

یکی دیگر از نامزدهای ریاست جمهوری، دونالد ترامپ، دوبار قول خود را بیان کرد که “هرگز اجازه نمی دهد” CBDC در ایالات متحده باشد. در حالی که ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود برخی نظرات منفی درباره بیت کوین در دوران ریاست جمهوری خود داشت، حزب جمهوری خواه سابق او مخالفان ویوک راماسوامی و فرماندار فلوریدا ران دیسانتیس در کمپین های ریاست جمهوری خود مواضع طرفدار کریپتو و ضد CBDC داشتند. راماسوامی و دیسانتیس هر دو پس از کناره گیری از رقابت های ریاست جمهوری از ترامپ حمایت کردند.

کندی که در اکتبر 2023 حزب دموکرات را ترک کرد، همچنان برای درج در برگه‌های رای ایالتی مبارزه می‌کند، زیرا دسترسی به رای‌دهی حزب به امضای رأی دهندگان کمتری نسبت به نامزدی مستقل نیاز دارد. در ژانویه 2024، او برای کاندیدا به عنوان نامزد حزب لیبرتارین.

مجله: سوالات بزرگ : پرداخت‌های بیت‌کوین چگونه می‌توانند بازگشتی داشته باشند؟

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا