سلامت

حفره‌های کوچک: غذاهایی که باید برای شروع سال تحصیلی در کیف خود بریزید

حفره‌های کوچک: غذاهایی که باید برای شروع سال تحصیلی در کیف خود بریزید

حفره‌های کوچک: غذاهایی که باید برای شروع سال تحصیلی در کیف خود بریزید

Petits creux : les aliments à glisser dans son sac pour la rentrée

بازگشت به مدرسه اینجاست و به همراه آن نیاز به پیدا کردن سازمانی وجود دارد… برنامه ریزی وظایف کاری، وعده های غذایی، برنامه ها و الزامات هر یک از اعضای خانواده: این یکی از کلیدهای بازگشت آرام به مدرسه است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که در طول روز کاری خود به یک میان وعده نیاز دارید، بهتر است آن را به خوبی برنامه ریزی کنید تا از نی نی زدن و زیاده روی نکنید.

هوشیاری در مورد: انواع بیسکویت ها و کیک ها، از جمله مواردی که دارای برچسب “سبک”، “رژیمی” و “کم قند” هستند، اما همچنین در مورد میله های غلات که اغلب سرشار از کربوهیدرات با کیفیت کم و بیش خوب هستند! اکثر این محصولات ظرف نیم ساعت پس از مصرف، احساس سیری خوبی ایجاد می‌کنند و به دنبال آن افت قند خون و علائم آن از جمله احساس خستگی و گرسنگی ایجاد می‌شود.
  1. اگر متوجه شدید که به طور مرتب در طول روز گرسنه هستید، از خود در مورد محتویات بشقاب خود در وعده غذایی قبلی بپرسید و بررسی کنید که به اندازه کافی غنی از فیبر است، آیا حاوی یک منبع پروتئین (حیوانی یا گیاهی) است و حداقل بخشی از آن را دارید. از سبزیجات یا میوه ها.

  • اگر با وجود خوردن یک وعده غذایی کاملاً صحیح، باز هم این گیجی را دارید که چند ساعت بعد رخ می دهد، از گرسنگی خود سبقت بگیرید و به طور سیستماتیک یک میان وعده درست کنید: منتظر نباشید شکم خود را در پاشنه پا بگذارید. برای خوردن! مراسم یک میان وعده واقعی را در صبح و/یا بعد از ظهر برقرار کنید: اگر به آن نیاز دارید، این حق را به خود بدهید!

  • برای میان وعده، حدود ده عدد بادام و یک میوه فصل تازه که حمل و نقل و خوردن آن آسان است (سیب، گلابی) همراه داشته باشید. ، کلمانتین، ماندارین، زردآلو، شلیل و غیره). این میان وعده به شما این امکان را می دهد که هم شما را به خوبی سیر کند و هم سطح سیری خوبی داشته باشید تا منتظر وعده غذایی بعدی باشید! شما سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی، آنتی اکسیدان ها و فیبر خواهید بود. از طرف دیگر، از مصرف موز دارای لکه روی پوست (GI بالا) اجتناب کنید.

  •    L'équipe PasseportSanté

    توجه این مطلب نمی تواند جایگزین نشخه پزشکی شود و رسانه هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد 

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دکمه بازگشت به بالا