حاشیه

تفریحات لاکچری اوزجان دنیز با سمر دادگر طراح ایرانی + عکس

تفریحات لاکچری اوزجان دنیز با سمر دادگر طراح ایرانی + عکس

تفریحات لاکچری اوزجان دنیز با سمر دادگر طراح ایرانی + عکس

اوزجان دنیز خواننده مشهور ترکیه ای با سمر دادگر طراح مد ایرانی ازدواج کرده است. یکی از موضوعات بحث برانگیز در مورد این زوج اختلاف سنی آنهاست!

اوزجان دنیز و همسر ایرانی اش در تفریحات تابستانه

فیضا آکتان، همسر سابق اوزجان دنیز، به شکلی پرحادثه از وی جدا شد. اوزجان دنیز، خواننده مشهور، از این ازدواج یک پسر شش ساله به نام کوزی دارد. در زمستان گذشته، اوزجان دنیز با سمر دادگر عقد کردند.

اوزجان دنیز و همسرش

اوزجان دنیز، 51 ساله، عشقی که می‌خواست را در سمر دادگر 27 ساله پیدا کرد! این زوج در یک مراسم خانوادگی رسمی با یکدیگر ازدواج کرده و سپس برای ماه عسل به دبی سفر کردند. آنها، همچنان با به اشتراک گذاری لحظات شاد خود در فضای مجازی ادامه می‌دهند و این‌بار با انتشار یک عکس از تعطیلات تابستانی‌شان وارد میدان شدند! در تعطیلات عید قربان، این زوج همراه با دوستان نزدیک خود به مناطق جنوبی ترکیه سفری کوتاه داشتند. سمر دادگر با سیلی از لایک‌ها و کامنت‌های طرفدارانش روبرو شد!

اوزجان دنیز و همسرش در تابستان

ازجان دنیز در تاریخ 29 اردیبهشت 1351 در شهر آنکارا به دنیا آمد. او کرد تبار بود و خانواده‌اش در شهر آگری، در مرزهای ایران، ساکن بودند. علاوه بر این، وی برادرزاده‌ی فرد معروفی به نام شاکرو بود، که یک خواننده‌ی آوازهای سنتی کُردی است و با نام هنری “دنگ بژ شاکرو” شناخته می‌شود. وقتی او حدود پنج سال بود، خانواده‌اش به شهر کوچک آیدین نقل مکان کردند و او دوران نوجوانی و جوانی خود را در این شهر سپری کرد.

منبع:پی ام آپ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا