اخبار روز

ترجیح دربی باز جوان پرسپولیس به سایر مهاجمان

ترجیح دربی باز جوان پرسپولیس به سایر مهاجمان

ترجیح دربی باز جوان پرسپولیس به سایر مهاجمان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی سه بر یک مقابل مس در کرمان همچنان در کورس قهرمانی رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر باقی ماند و با ۵۴ امتیاز منتظر برگزاری دربی پایتخت مقابل استقلال تهران است.

سرخپوشان پایتخت در حالی سیر صعودی خو سومین پیروزی متوالی را در کرمان کسب کردند که مهدی عبدی همچنان در خط حمله این تیم حضور داشت. او که توانست یکی از پنالتی‌های پرسپولیس را در این دیدار بگیرد در جریان هر سه مسابقه اخیر نتوانست گل بزند. عبدی تا دقیقه ۷۰ هم در ترکیب این تیم باقی ماند اما باز هم گل نزد تا جای خود را به لئاندرو پریرا بدهد.

عبدی در حالی به عنوان جوان‌ترین مهاجم تخصصی در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرد که شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر و پریرا روی نیمکت می‌نشینند و یحیی فعلاً تصمیمی برای استفاده دوباره از این بازیکنان در ترکیب اصلی ندارد.

عبدی که سابقه گلزنی در دربی مقابل استقلال تهران را دارد احتمالاً بار دیگر برای گلزنی در این دیدار به عنوان مهاجم اصلی پرسپولیس بازی کند. گل محمدی با وجود عدم گلزنی عبدی از شیوه بازی او و فعالیتش در محوطه جریمه حریفان در سه دیدار گذشته کاملاً راضی است تا قید حضور بازیکنانی نظیر آل کثیر را بزند و دیاباته هم با وجود تجربه پوشیدن پیراهن استقلال جایی در اندیشه‌های کادر فنی این تیم نداشته باشد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا