ورزش

مدیر برکنارشده فدراسیون به دنبال اتاق/ تکلیف متهمان دیگر چه شد؟

مدیر برکنارشده فدراسیون به دنبال اتاق/ تکلیف متهمان دیگر چه شد؟

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

مدیر برکنارشده فدراسیون به دنبال اتاق/ تکلیف متهمان دیگر چه شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، چندی پیش بود که در جریان بودن پرونده یکی از مدیران فدراسیون فوتبال در کمیته اخلاق این فدراسیون رسانه‌ای شد. این مدیر به دلیل ابهامات مالی پرونده بازی‌های دوستانه تیم ملی ایران با اروگوئه و سنگال در کشور اتریش و چند مورد دیگر به کمیته اخلاق احضار شده و اتهاماتش در حال بررسی بود.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

رئیس فدراسیون فوتبال چند هفته بعد از رسانه‌ای شدن حکم این مدیر، او را از سمت خود برکنار و فرد جدیدی را به جای او در این پست بلندپایه منصوب کرد تا امور مربوط به این بخش از فدراسیون را پیش ببرد.

مهدی تاج البته بعد از برکناری مدیر سابق، برای او یک حکم تشریفاتی هم صادر کرد تا ارتباط او را با فدراسیون کماکان حفظ کند.

باوجود تشریفاتی بودن پست جدید اما مدیر اخراجی پس از دریافت حکم خود به دنبال گرفتن یک اتاق و میز کار در ساختمان فدراسیون در خیابان سئول بوده و همین مسئله چالش‌های جدیدی را بین او و بعضی از اعضای فدراسیون ایجاد کرده است.

موضوع دیگر درباره مدیر برکنار شده این است که پیگیری‌های خبرنگار مهر نشان می‌دهد پای افراد و مدیران دیگری هم از فدراسیون در پرونده‌های مرتبط با این قضایا در میان بوده است و مشخص نیست که چرا کمیته اخلاق آن را به نتیجه نمی‌رساند و خبری از اثبات یا رد اتهامات منتشر نمی‌شود.

امید است رکن قضایی فدراسیون فوتبال با رسیدگی کامل و جامع به پرونده‌ها ضمن اثبات استقلال خود در صدور احکام و بررسی اتهامات، جلوی این شائبه که پرونده با قربانی شدن یک مدیر بسته شده است را بگیرد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا