اخبار روز

تا پایان سال ۱۴۰۳ پروژه‌های مدارس نهاوند تکمیل خواهد شد

تا پایان سال ۱۴۰۳ پروژه‌های مدارس نهاوند تکمیل خواهد شد

تا پایان سال ۱۴۰۳ پروژه‌های مدارس نهاوند تکمیل خواهد شد

به گزارش خبرگزاری خالق، ظهر امروز جمعه جلسه معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان و مدیران شهرستان نهاوند برگزار شد.

رئیس نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در این نشست با اشاره به سهم کم استان همدان در بودجه استانی نوسازی مدارس گفت: این موضوع را پیگیری خواهیم کرد و در جلسه با استاندار همدان هماهنگی‌ها و پیگیری لازم را خواهیم کرد.

حمیدرضا خان‌محمدی افزود: برنامه‌ی نوسازی مدارس و تکمیل تمام پروژه‌های نهاوند در پایان سال ۱۴۰۳ است.

وی با تأکید بر اهمیت اجرای برنامه‌های فرهنگی اردویی و ورزشی بیان کرد: یکی از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس، ساخت و تکمیل اردوگاه‌ها و اماکن ورزشی است که از جمله در نهاوند نیز سعی در تکمیل استخر و اردوگاه آموزش و پرورش است.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش نیز در این نشست ضمن معرفی و توضیح طرح شهید عجمیان که اقدام بین دستگاهی و با همکاری سپاه بسیج بنیاد برکت و… اجرا می‌شود، گفت: در این طرح بخش زیادی از تجهیزاتی که در انبارها خاک می‌خورد به بهره برداری خواهد رسید و در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار می‌گیرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از وقت‌گذاری در روز تعطیل توسط معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در سفر به نهاوند گفت: در نهاوند ۲۸ مدرسه خیر ساز در حال ساخت و برخی تکمیل شده است.

علیرضا شهبازی افزود: همچنین با ورود بانک پاسارگاد در آینده نزدیک با هماهنگی‌های انجام شده پروژه بزرگی در حوزه تربیتی و آموزشی در این شهر کلنگ زنی خواهد شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان نیز با بیان اینکه تمام تلاش نوسازی مدارس تکمیل و به بهره برداری رساندن پروژه‌های در دست کار است، گفت: برای تکمیل پروژه‌ها نیازمند اختصاص بودجه هستیم که از سهم ملی و استانی اختصاص یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان نیز با اشاره به روند شتابدار پروژه‌ها در نوسازی مدارس در دولت سیزدهم گفت: بودجه استانی، نوسازی مدارس استان تنها ۲۵ میلیارد ریال است که فرمانداران قول دادند بودجه مدرسه سازی در شهرستان‌ها را تقویت کنند.

در این سفر یک روزه که با همراهی نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان و مدیران شهرستان نهاوند انجام گرفت، معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش از نزدیک در جریان روند ساخت و ساز مدارس و پروژه‌های نوسازی مدارس این شهر قرار گرفت و دستورات لازم را صادر کرد.

در این سفر از پروژه‌های اداره آموزش و پرورش، مدرسه شهید محلاتی، استخر ورزشی آموزشی نهاوند، مدرسه ابن‌سینا و… سرکشی و بازدید به عمل آمد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا