ورزش

بیرانوند ما را در پرسپولیس کلافه کرد/ او کاری کرد که هضمش سخت بود

بیرانوند ما را در پرسپولیس کلافه کرد/ او کاری کرد که هضمش سخت بود

بیرانوند ما را در پرسپولیس کلافه کرد/ او کاری کرد که هضمش سخت بود

به گزارش خبرنگار خالق، نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر فوتبال ایران در حالی ادامه دارد که رفتارهای علیرضا بیرانوند در تعهد به یک فصل مانده از قراردادش با پرسپولیس حاشیه‌های زیادی را رقم زده است. دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در روزهای ابتدایی نقل و انتقالات شایعه داشتن پیشنهاد خارجی را مطرح کرد. او سپس فسخ یکطرفه قرارداد را با ارسال دو اخطاریه به باشگاه پیش کشید و در نهایت قراردادش را فسخ کرد.

بیرانوند که بابت عدم دریافت پاداش قهرمانی‌های فصل گذشته از مدیریت باشگاه گلایه داشت خواهان دریافت حق و حقوقش شد. این در حالی بود که او یک فصل دیگر قرارداد داشت ولی انتشار خبر مذاکره بیرانوند با حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و ارائه پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی به او بار دیگر دروازه‌بان شماره یک تیم ملی ایران را در کانون توجه قرار داد.

محسن سیدی مربی دروازه بان های فوتبال که شناخت خوبی از بیرانوند به واسطه کار با این دروازه بان در باشگاه‌های نفت تهران و پرسپولیس دارد، به تحلیل رفتارهای او پرداخت که مشروح گفتگوی سیدی با خبرنگار خالق در ادامه می‌آید:

علیرضا عاشق توجه است

مربی پیشین علیرضا بیرانوند در تیم‌های نفت سابق تهران و پرسپولیس درباره دلایل رفتارهای پر حاشیه بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی گفت: بعضی از بازیکنان دنبال چالش هستند تا همیشه دیده شوند. آنها گاهی برایشان فرقی نمی‌کند این هیجان‌ها منفی یا مثبت باشد. فقط می‌خواهند فقط دیده شوند و همیشه خودشان را با میزان توجهی که می‌بینند می‌سنجند. آنها برای بودن در کانون توجه هستند. آنها خودشان حاشیه درست می‌کنند تا با همان واکنش‌های منفی کانون توجه باشند. متأسفانه بیرانوند در همین نقطه قرار گرفته است. او عاشق توجهات شده است و این اتفاق برای دروازه بانی همچون او اصلاً خوب نیست.

بیرانوند ما را در پرسپولیس کلافه کرد/ او کاری کرد که هضمش سخت بود

رفتارش مسبوق به سابقه است

سیدی رفتار بیرانوند را به گذشته نسبت داد و تاکید کرد: برای من عادی است که او را در چنین حاشیه‌هایی میبینم. مردی که سالم زندگی و برای خانواده اش بی نظیر تلاش می‌کند وارد جریانات حاشیه‌ای می‌شود که از او انتظار نمی‌رود. وقتی در پرسپولیس او را تمرین می‌دادم احساس می‌کردم نیاز به شوک دارد به همین خاطر «رادوشوویچ» را در دو بازی فیکس کردیم اما بیرانوند چنان حاشیه‌هایی به وجود آورد که هضمش خیلی سخت است. او واقعاً ما را کلافه کرده بود اما اینقدر دوست داشتنی است که سعی کردیم رفتارهایش را درک کنیم.

تاریخ پالس منفی می‌دهد

سیدی با اشاره به رفتارهای مشابه بیرانوند با برخی پیشکسوتان این باشگاه گفت: نگاهی مختصر به تاریخچه بازیکنان حاضر در استقلال و پرسپولیس نشان از رفتارهایی از این دست دارد که برای آینده بازیکن خطرناک است.

کارشناس فوتبال ایران درباره پیشنهاد سنگین مالی بیرانوند تاکید کرد: بیرانوند هرچقدر می‌خواهد بگیرد نوش جانش اما باید دید آیا او رفتار درستی داشته است یا نه.

هیچ اسمی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست

سیدی تصریح کرد: اگر از بیرانوند انتقاد می‌کنم چون او را فرزند خودم می دانم. خودش می‌داند چقدر دوستش دارم. بازیکنی که خودم به فوتبال معرفی کردم و لطف خدا شامل حالش شده است برایم بیشترین ارزش را دارد. او باید جایگاه خودش را بشناسد. هرچه باشد یک بازیکن پرسپولیس است که تأثیر زیادی در قهرمانی این تیم داشته است.

مربی دروازه بان های تیم فوتبال نونهالان ایران یادآور شد: هیچ اسم بازیکنی بزرگ‌تر از اسم پرسپولیس نیست. باشگاه باید طبق قانون که همان قرارداد با بیرانوند است با او برخورد کند.

ترانسفرها بوی دروغ و فریب می‌دهد

سیدی با انتقاد از قراردادهایی که به بازیکنان اجازه می‌دهد به راحتی پای میز مذاکره با سایر باشگاه‌ها بنشینند تصریح کرد: من نمی‌دانم این ترانسفرها چطور انجام می‌شود. به طور مثال اگر مذاکره بیرانوند با استقلال صحت داشته باشد و ادامه پیدا کند چه چیز عاید باشگاه پرسپولیس می‌شود. پرسپولیس این همه سال به بیرانوند فرصت دیده شدن داد. اگر او می‌خواهد برود به سلامت! اما باید منافع باشگاه خودش را تأمین کند.

بیرانوند ما را در پرسپولیس کلافه کرد/ او کاری کرد که هضمش سخت بود

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا