ورزش

استقلال همیشه قهرمانی می‌خواهد/برای تیم ملی می‌جنگم

استقلال همیشه قهرمانی می‌خواهد/برای تیم ملی می‌جنگم

استقلال همیشه قهرمانی می‌خواهد/برای تیم ملی می‌جنگم

به گزارش خبرنگار خالق، آرمین سهرابیان پس از امضای قرارداد با استقلال تهران به مدت دو فصل در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم قراردادم نهایی شد. در این دو هفته آقای نکونام و کریمی خیلی پیگیر بودند و زحمت کشیدند تا قراردادم نهایی شود. خوشحالم که به استقلال برگشتم. امیدوارم سال خوبی را داشته باشیم و بتوانیم دل هواداران استقلال را شاد کنیم.

او درباره جدایی‌اش از استقلال در دوران سرمربیگری استراماچونی گفت: بله من ۴ سال از استقلال دور بودم و تجربیات خوبی کسب کردم و قوی‌تر از قبل برگشتم.

مدافع جدید آبی‌پوشان پایتخت هدف خود از بازگشت به استقلال را قهرمانی دانست و تاکید کرد: هدف اصلی استقلال همیشه قهرمانی است. ما برای قهرمانی می‌جنگیم. سالی که جدا شدم از استقلال از روزهای سخت زندگی‌ام بود. حالا آمدم که خودم را ثابت کنم. تلاش می‌کنم جایگاهم را در تیم ثابت کنم و یکی از اهدافم این بود که بتوانم به استقلال بیایم و به تیم ملی برسم.

سهرابیان درباره انتظارات بالا از مدافعان فصل آینده استقلال خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم خط دفاعی مستحکم داشته باشیم. آقا جواد را می‌شناسید. مربی بزرگ و کار بلدی است و می‌توانیم عملکرد خوبی در خط دفاعی داشته باشیم.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا