اخبار روز

برگزاری تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی

برگزاری تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی

برگزاری تظاهرات گسترده مقابل منزل نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری خالق به نقل از الجزیره، برای بیست و ششمین هفته متوالی، هزاران صهیونیست مقابل منزل نمایندگان پارلمان و وزرای کابینه رژیم صهیونیستی علیه طرح تغییرات قضایی دست به تظاهرات زدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هزاران نفر علیه طرح موسوم به اصلاحات قضایی، مقابل منزل نمایندگان کنست و وزیران کابینه رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.

معترضان مقابل منزل «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در منطقه «موشاف عمیکام» و «یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی در شهر «مودیعین» تظاهرات کردند.

همچنین معترضان در برابر منزل «عمیر یوحنا» رئیس کنست و «بوعز بیسموت» نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی در تل آویو تجمع کردند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات مشابهی نیز در شهرهای نتانیا، هرتزلیا و بیتح تیکفا در اعتراض به تغییرات قضایی برگزار شد.

لازم به ذکر است که مخالفان طرح تغییرات قضایی معتقدند هدف نتانیاهو تضعیف دستگاه قضایی و جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه‌خواری است و این اقدامات، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد. لایحه تغییرات قضایی موجب سیطره ائتلاف حاکم بر کمیته تعیین قضات و کاهش اختیارات دیوان عالی است که بالاترین مقام قضایی در رژیم صهیونیستی به شمار می‌آید.

مخالفان نتانیاهو علاوه بر اعتراض به لایحه تغییرات قضایی به بودجه نیز اعتراض دارند و معتقدند که این بودجه در جهت کمک به هم حزبی‌های نتانیاهو و احزاب تندروی ارتدوکس تنظیم شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا