خودرو

بررسی بی ام و سری i7

بی‌ام‌و سری 7 جدید از 102305 پوند قیمت دارد و در سه تیپ مختلف عرضه می‌شود: Excellence، M Sport و M760e.

BMW سری 7 Excellence جدید

Excellence نقطه ورود به سری 7 است و شما را از 102305 پوند باز می گرداند. برای این کار، رینگ‌های آلیاژی 19 اینچی، چراغ‌های LED تطبیقی، سقف شیشه‌ای پانوراما و درب‌هایی با بسته شدن نرم دریافت می‌کنید.

در داخل، همه خودروها از جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive با نمایشگر منحنی بزرگ، سیستم صوتی Bowers & Wilkins، کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای و صندلی‌های گرم‌کن بهره می‌برند.

BMW سری 7 M اسپرت جدید

قیمت خودروهای اسپرت M از 106805 پوند است. این نسخه‌های اسپرت‌تر با چرخ‌های 20 اینچی به صورت استاندارد و سپرهای جلو و عقب کمی تهاجمی‌تر عرضه می‌شوند.

فراتر از این، تجهیزات استاندارد مانند مدل Excellence باقی می ماند. با این حال، شما یک فرمان سه پره با کف تخت و همچنین برخی از گزینه های مختلف تزئینی دارید.

BMW سری 7 جدید M760e

به عنوان مدل پرفورمنس، M760e دارای رینگ های آلیاژی 21 اینچی به صورت استاندارد و همچنین اگزوزهای بزرگتر و ورودی های هوای بزرگتر در سپرها است. شما عمدتاً برای عملکرد اضافه شده پرداخت می کنید (در ادامه در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد). قیمت این خودروی پرطرفدار 117555 پوند است.

قیمت و مشخصات جدید BMW i7

بی‌ام‌و i7 تمام الکتریکی در دو مدل اکسلنس یا ام اسپرت موجود است. به سراغ یک BMW i7 جدید بروید جدید با تریم اکسلنس بروید و باید 108305 پوند از آن جدا شوید، در حالی که M Sport با ظاهری اسپورت 112805 پوند را برای شما به ارمغان می آورد.

سطح تجهیزات مشابه سری 7 بنزینی است، بنابراین سقف شیشه ای پانوراما، صندلی های گرم شونده، کنترل تهویه مطبوع چهار منطقه ای و رینگ های آلیاژی 19 اینچی را به صورت استاندارد در اختیار خواهید داشت.

طراحی جدید BMW سری 7 و i7

قبول کنید، بالاخره دارید به جلوپنجره های بزرگ BMW عادت می کنید، اینطور نیست؟ خوب، اکنون باید سر خود را در اطراف آخرین ویژگی طراحی قطبی BMW بپیچید. چراغ های جلو روی هم این چراغ‌های نازک در روز در بالای مجموعه‌ای از پرتوهای نیمه مخفی هستند که طراحی BMW X7کلاس اور اخیراً به‌روزرسانی شده را تقلید می‌کنند.

بقیه ب ام و سری 7 جدید بسیار معمولی به نظر می رسند. این خودرو مانند خودروی قدیمی دارای شکل کلاسیک سه جعبه ای است، البته با چین های کمتر در طرفین و قاب پنجره های زاویه دار بیشتر در هر طرف.

اکنون دستگیره‌های درها با بدنه خودرو همسطح شده‌اند و می‌توانید از بین چرخ‌های 19 تا 21 اینچی آلیاژی با طرح‌های آیرودینامیک جدید انتخاب کنید.

قسمت عقب سری 7 جدید ساده‌تر از همیشه به نظر می‌رسد و به این مدل نسل هفتمی یک شخصیت خودروی سالنی کمی قدیمی می‌دهد.

BMW i7 تمام برقی (بالا و پایین) تقریباً شبیه به سری 7 استاندارد است، به استثنای برخی ورودی‌های هوای خالی و چند چشمک از تزئینات آبی روشن.

مطمئناً به اندازه مرسدس EQS آئرودینامیک فوق‌العاده آینده‌نگرانه نیست. آیرودینامیک آینده‌نگر نیست، اما شما را به یاد یک ماوس کامپیوتری با چرخ‌ها نمی‌اندازد…

داخلی جدید BMW سری 7 و i7

خبر بزرگ این است که سری 7 و i7 جدید جدیدترین سیستم اطلاعات سرگرمی منحنی بی‌ام‌و را دریافت می‌کنند – شبیه به سیستم i4 و iX.

با این حال، بقیه کابین BMW سری 7 کاملا سفارشی است. این دستگاه دارای داشبورد مینیمالیستی با دریچه‌های تهویه مخفی، فرمان جدید و تعداد زیادی دکمه‌های حساس به لمس در زیر پنل‌های کریستالی روی داشبورد و درها است.

اینها عالی به نظر می‌رسند و به شما امکان می‌دهند کنترل‌های تهویه مطبوع و صندلی‌های گرم شونده را بدون استفاده از هیچ گونه منوی نامرتب روی صفحه تنظیم کنید.

سری 7 و i7 جدید نه تنها مملو از فناوری هستند، بلکه مواد بسیار شیک را نیز در خود جای داده اند. می‌توانید روکش‌های چوب بلوط و خاکستر، مشبک‌های بلندگوی استیل ضد زنگ، کنترل‌های شیشه‌ای کریستالی، تکه‌های فیبر کربن و حتی پارچه‌های صندلی ترمه را تهیه کنید.

و علاوه بر همه اینها (به معنای واقعی کلمه) شما یک سقف شیشه ای پانوراما عظیم با پانل های داخلی روشنایی خواهید داشت.

سری 7 و i7 جدید فقط به عنوان مدل های شاسی بلند عرضه خواهند شد. این به این معنی است که شما چه بخواهید چه نخواهید فضای زیادی برای پا در پشت خواهید داشت.

خودروهای جدید در واقع ۱ سانتی‌متر بلندتر، تقریبا ۵ سانتی‌متر پهن‌تر و بیش از ۵ سانتی‌متر بلندتر از شاسی بلندهای قدیمی سری ۷ هستند.

صفحه نمایش تئاتر جدید BMW سری 7 و i7

داشتن یک صفحه نمایش لمسی عظیم در جلو یک چیز است. اما اگر دوست دارید از پشت به شما با راننده بچرخند، چه؟

خب، BMW سری 7 و i7 را یک صفحه نمایش 31 اینچی 8K اختیاری داده است که از سقف تا می شود و تا سرتاسر صندلی های عقب کشیده می شود.

این یک اتصال اینترنتی داخلی 5G با Amazon Fire TV دارد، بنابراین می‌توانید در حال حرکت فیلم‌ها را پخش کنید و تماس‌های ویدیویی برقرار کنید، و آن را با استفاده از منوهای صفحه لمسی یا با یک صفحه نمایش لمسی 6 اینچی اختصاصی که در درهای عقب تعبیه شده است، کنترل کنید.

فیلم‌های شما باید به همان اندازه که به نظر می‌رسند خوب به نظر برسند، زیرا سری 7 دارای سیستم استریوی Bowers & Wilkins با حداکثر 36 بلندگو است.

موتورهای جدید BMW سری 7 و عملکرد

ب ام و سری 7 با 6 موتور بنزینی و دیزلی مختلف عرضه می شود که همگی به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و نوعی سیستم هیبریدی مجهز هستند.

مدل های 735i دیفرانسیل عقب از موتور 6 سیلندر 3 لیتری توربوشارژ و سیستم هیبریدی ملایم برای تولید 286 اسب بخار استفاده می کنند. همچنین یک نسخه دیفرانسیل عقب قدرتمندتر 740i با قدرت 380 اسب بخار وجود دارد.

اگر به سرعت بیشتری نیاز دارید، یک 760i 4 چرخ متحرک وجود دارد که از سیستم هیبریدی ملایم و 4.4 لیتری توئین توربو برای تولید 544 اسب بخار استفاده می کند. با این حال، هیچ یک از این خودروها در بریتانیا به فروش نخواهند رسید.

در عوض، سری 7 BMW ما با موتور 4 چرخ متحرک 740d با موتور توئین توربو 3 لیتری دیزلی مستقیم 6 با سیستم هیبریدی ملایم آغاز می شود. 300 اسب بخار قدرت دارد و 0-60 مایل در ساعت در 6.3 ثانیه می رسد.اگر به اندازه کافی سریع به نظر نمی رسد، مدل 4 چرخ متحرک 750e هیبریدی نیز وجود دارد. این موتور از یک موتور 3 لیتری شش سیلندر مستقیم با قدرت 310 اسب بخار و یک موتور الکتریکی 200 اسب بخاری استفاده می کند تا 490 اسب بخار قدرت تولید کند و شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 4.9 ثانیه طی کند.

هنوز به اندازه کافی سریع نیستید؟ شما باید M760e هیبریدی 4 چرخ متحرک (بالا و پایین) را بخواهید. این از موتور بنزینی 380 اسب بخاری 740i استفاده می کند و موتور 200 اسب بخاری 750e هیبریدی را به 571 اسب بخار اضافه می کند. این برای پرتاب آن از 0 تا 60 مایل در ساعت در 4.3 ثانیه کافی است.

طبق آخرین آزمایش‌های WLPT، مدل‌های هیبریدی پلاگین 750e و M760e می‌توانند تنها با نیروی الکتریکی حدود 50 مایل رانندگی کنند.

باتری و محدوده جدید BMW i7

تاکنون تنها یک نسخه از i7 وجود دارد. i7 xDrive 60 نامیده می شود. دارای باتری 102 کیلووات ساعتی است که تا 388 مایل برد را به شما می دهد.

این تقریباً 15 مایل کمتر از آنچه در تسلا مدل S دریافت می کنید و حدود 65 مایل کمتر از آنچه در مرسدس EQS 450+ دریافت می کنید است.

بی ام و i7 با شارژ سریع 195 کیلوواتی سازگار است که کمی کندتر از 200 کیلووات مرسدس EQS است، اما کافی است در حدود 10 دقیقه مسافت 106 مایل را به شما ارائه دهد.

موتورهای جدید BMW i7 و عملکرد

i7 60 دارای دو موتور است که در مجموع 544 اسب بخار قدرت تولید می کند. این حدود 20 اسب بخار بیشتر از مرسدس EQS 580 است.

این بدان معناست که شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 4.7 ثانیه انجام می دهد. این چند دهم ثانیه کندتر از مرسدس است که این کار را در 4.3 ثانیه انجام می دهد.

ب ام و تایید کرده است که i7 M70 بسیار سریعتر خواهد ساخت. این خودرو 660 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور خواهد داشت که آن را به قدرتمندترین خودروی جاده ای BMW تبدیل می کند. انتظار داشته باشید که شتاب 0-60 مایل در ساعت را در کمتر از 4 ثانیه به راحتی انجام دهد.

رانندگی جدید BMW سری 7 و i7

هر سری 7 و i7 بی‌ام‌و جدید به صورت استاندارد از سیستم تعلیق بادی خود تراز تطبیقی ​​برخوردار می‌شوند. این می تواند خودرو را با سرعت 10 میلی متر کاهش دهد تا به کاهش کشش کمک کند و آن را 20 میلی متر افزایش دهد تا در مسیرهای شیب دار سپر خراشیده نشود.

همچنین می توانید برای دریافت خودروی جدید با فرمان چرخ عقب، مانند مرسدس کلاس S و EQS جدید، هزینه اضافی بپردازید. این امر چرخ های عقب را تا 3.5 درجه می چرخاند تا ماشین در شهر مانور پذیرتر و در بزرگراه ها پایدارتر شود.

همچنین یک سیستم کنترل بدنه فعال اختیاری وجود دارد که از سیستم تعلیق بادی استاندارد و برخی موتورهای الکتریکی اضافی نصب شده روی میله‌های ضد غلت استفاده می‌کند تا از خم شدن بدنه خودرو در پیچ‌های تنگ جلوگیری کند.

بی‌ام‌و سری 7 و i7 دارای ویژگی‌های کمک راننده زیادی هستند، از جمله سیستم کروز کنترل تطبیقی ​​جدید که تا 130 مایل در ساعت کار می‌کند. این می تواند برای شما شتاب دهد، هدایت کند، ترمز کند و خط را تغییر دهد، و از داده های GPS برای کاهش سرعت در پیچ ها، تقاطع ها و لغزش ها استفاده می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا