سریال و انمیشن

بررسی بازی Lego 2K Drive؛ گیم پلی، داستان و تاریخ انتشار لگو 2 کی

بررسی بازی Lego 2K Drive؛ گیم پلی، داستان و تاریخ انتشار لگو 2 کی

بررسی بازی Lego 2K Drive؛ گیم پلی، داستان و تاریخ انتشار لگو 2 کی

بازی Lego 2K Drive یکی دیگر از مورد انتظار ترین بازی های رایانه ای بوده که زمان زیادی از مشخص شدن روند ساخت آن نگذشته ولی تبدیل به یکی از پرسرچ ترین بازی های ماه شده است. جهت بررسی و معرفی بازی Lego 2K Drive با پلازا همراه باشید.

بی تردید میتوان حضور بازی ریسینگ لگو 2K در میان بهترین بازی های کامپیوتری سال 2023 را قطعی دانست زیرا شرکت 2K با همکاری Lego Group یعنی Visual Concepts Entertainment در صدد ساخت یکی از بهترین بازی های مسابقه ای بوده که میتواند هیجانات بسیاری را پیش روی شما قرار دهد. بازی رانندگی لگو 2 کی یک ژانر چند حالته را در اختیار داشته که با مزیت های بسیار خود میتواند گزینه خوبی برای سرگرمی در دراز مدت باشد. با پلازا در ادامه همراه باشید.

فهرست مطالب

بازی Lego 2K Drive

شرکت توسعه دهنده بازی یعنی Visual Concepts Entertainment قصد دارد بازی ریسینگ لگو 2K را به نحوی پیاده سازی کند که گیمر در آن دلایل بسیاری برای سرگرمی داشته باشد. حال شما در نقش یک راننده تازه کار در دنیای لگو باید چالش های بسیاری را پشت سر بگذارید تا بتوانید نام خود را در میان بهترین رانندگان بازی رانندگی لگو 2 کی قرار دهید. ویژگی های بسیار بازی را در ادامه مورد بررسی قرار خواهیم داد که پیشنهاد می شود باما همراه باشید.

بررسی بازی ریسینگ لگو 2K

بررسی بازی ریسینگ لگو 2K

بازی شبیه سازی و مسابقه ای لگو توکی درایو یک محصول در دست توسعه و کاملاً هیجان انگیز از شرکت نام آشنای تو کی بوده که قرار است با همکاری توسعه دهنده نام‌آشنا یعنی Visual Concepts Entertainment بازی را طراحی و عرضه نمایند. اگر نیم نگاهی به تصاویر عرضه شده از این بازی دوست داشتنی داشته باشید متوجه خواهید شد که طراحی زیبا و گرافیک دیدنی تمام حاکمیت بازی را احاطه نموده است که این موضوع سبب خواهد شد تا با یکی از بهترین بازی های مسابقه ای از لحاظ بصری مواجه باشید.

همچنین بخوانید :

در بخش طراحی بازی رانندگی و جهان باز Lego 2K Drive شرکت توسعه دهنده از یک موتور گرافیکی اختصاصی استفاده نموده که این موضوع سبب خواهد شد تا با مزیت های بیشتری نسبت به بازی های امروزی مواجه باشید. این ساختار عالی در کنار صدا گذاری هیجان انگیز بازی می تواند شما را با رویدادهای بسیار خوبی مواجه کند که تمام اهداف آنها برای سرگرم نمودن شما در مدت زمان طولانی بوده است. این موضوع به طور کاملاً حرفه‌ای از سوی توسعه دهنده در حال پیاده سازی بوده که شرکت توکی بر اساس گفته های خود ناظر بر روند ساخت بازی بوده است.

داستان بازی Lego 2K Drive

داستان بازی Lego 2K Drive

از بخش طراحی کمی فاصله بگیریم و به خط داستانی بازی رجوع شروع کنیم. بازی لگو 2K درایو با آوردن تمامی شخصیت های محبوب دنیای لگو قصد دارند یک بازی جدید و دوست داشتنی که یادآور خاطرات بسیار خوبی برای گیمرها باشد را عرضه نماید. در این زمینه شما با شخصیت های بسیار خوبی مواجه خواهید شد که تقریبا می توان گفت هر یک از شخصیت های بازی خط داستانی مخصوص به خود را در اختیار دارند و شما با انتخاب شخصیت دلخواه در ابتدای بازی می توانید وارد داستان مد نظر آن شوید.

البته این موضوع به طور کامل از سوی تو کی تایید نشده و بیشتر در حد یک شایعه بوده است که واکنشی به آن نشان داده نشده است. در ادامه توضیحات مربوط به نقد بازی Lego 2K Drive باما همراه باشید.

همچنین بخوانید :

بخش داستانی بازی شما را در مقابل نیروهای شخص قدرتمندی بنام Shadow Z قرار خواهد داد که با کاریزماتیک های بسیار خود توانسته پیروزی های بسیاری را به دست آورد و در صدر لیست رانندگان برتر این مسابقات قرار گیرد. حال شما با اکتشاف در یک دنیای جهان باز باید به دنبال شکست دادن این رقیب قدرتمند و بدنام باشید. بسیاری از رانندگانی که در مسابقات مقابل شما قرار می گیرند نیروهای تحت امر Shadow Z بوده اند که ممکن است خطرات بسیاری را برای شما به همراه داشته باشند.

گیم پلی بازی ریسینگ لگو 2K

گیم پلی بازی ریسینگ لگو 2K

گیم پلی بازی با در اختیار داشتن ویژگی های بسیار می تواند گزینه خوبی برای سرگرمی باشد. گیم پلی بازی در یک دنیای جهان باز جریان داشته که در آن گروهی از رانندگان حرفه ای در یک سری مسابقات وحشی حضور پیدا نموده و برای کسب جایزه آسمانی تمام مهارت های خود را در این بازی پیاده سازی خواهند نمود. ژانر بازی Lego 2K Drive به تنهایی میتواند گیمرهای بسیاری را برای سرگرمی به سمت بازی جذب نماید.

در بازی لگو 2 کی درایو شاهد ماشین های بسیاری خواهید بود که هر یک شامل ویژگی های انحصاری و اختصاصی بوده اند. شما قادر خواهید بود تا ماشین خود را به صورت کاملاً حرفه ای سفارشی سازی کنید و در این میان با تقویت موتور و اعمال یک سری تغییرات حرفه ای نظیر توربو سبب قوی تر شدن ماشین خود شوید. البته برای این موضوع باید هزینه های مختلفی را صرف کنید زیرا در این بازی چیزی رایگان نبوده و برای دستیابی به این موارد باید هزینه های به دست آمده از برنده شدن در مسابقات را خرج ماشین خود نمایید.

همچنین بخوانید :

جایزه های بسیاری در بازی وجود داشته است که برای به دست آوردن آنها باید از سد رقبای قدرتمند عبور کنید. برای عبور از رقبا باید از آنها سبقت بگیرید و در مواقع لازم از روی آنها بپرید. این موضوع سبب خواهد شد تا به شکل بهتری بتوانید روی رقبای خود تسلط داشته باشید که البته این موضوع از سمت آنها نیز امکانپذیر بوده است. همانطور که شاهد هستید دلایل بسیاری برای دانلود Lego 2K Drive وجود داشته است.

بر اساس بررسی های به عمل آمده سیستم مورد نیاز بازی هنوز در سایت استیم بارگذاری نشده است ولی با توجه به طراحی دیدنی و کامل جذاب بازی می توان انتظار یک سیستم نسبتاً قوی را داشت که برای اجرای آن مشکلی پیش نیاید. به محض ثبت سیستم اجرایی بازی در استیم آن را برای شما قرار خواهیم داد که پیشنهاد می‌شود این صفحه را در مرورگر خود ذخیره سازی کنید تا به محض قرارگیری اطلاعات جدید از آن باخبر شوید.

تاریخ انتشار بازی Lego 2K Drive

تاریخ انتشار بازی Lego 2K Drive

شرکت تو کی قصد دارد این بازی محبوب و دوست داشتنی را در تاریخ 29 اردیبهشت 1402 برای PC عرضه کند که زمان زیادی تا انتشار آن باقی نمانده است.

پلتفرم های بازی Lego 2K Drive

بازی Lego 2K Drive قرار است برای پلتفرم های مختلفی نظیر پلی‌استیشن ۵، نینتندو سوئیچ، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، مایکروسافت ویندوز، اکس‌باکس سری اکس و سری اس عرضه شود که بی شک گیمرهای بسیاری میتوانند از مزیت های آن لذت ببرند.

سخن پایانی

بررسی بازی Lego 2K Drive به پایان رسید که در این میان به موارد مهمی نظیر پلتفرم های بازی ، گیم پلی ، داستان و سیستم مورد نیاز بازی ریسینگ لگو 2K اشاره شد. حال نوبت شماست که نظر خود را نسبت به بررسی و نقد های بازی رانندگی لگو 2 کی بیان کنید و بگویید که آیا این بازی میتواند نظرات جهانی را به سمت خود جذب نماید یا خیر. بی شک نظرات شما در پیشبرد مطالب این چنینی تاثیرگذار خواهد بود.

پاراگراف 30 آرون گروپس
منتخب کاربران

منبع:پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا