اقتصاد

بدهکاران و انحلال دهندگان FTX به تسویه حساب «جدید و متقابلا سودمند» می رسند

بدهکاران و انحلال دهندگان FTX به تسویه حساب «جدید و متقابلا سودمند» می رسند

بدهکاران صرافی منحل شده ارزهای دیجیتال FTX تسویه حساب جهانی با انحلال دهندگان رسمی مشترک باهامیان این شرکت را اعلام کرده اند. به عنوان بخشی از روند ورشکستگی.

در اعلامیه 19 دسامبر، بدهکاران FTX گفت آنها قصد دارند دارایی ها را با FTX Digital Markets به عنوان بخشی از تلاش ها برای توزیع وجوه به اشتراک بگذارند. کاربران صرافی منحل شده کریپتو این شرکت‌ها گفتند که حل و فصل یک «راه‌حل جدید و دوجانبه سودمند» بر اساس مسائل حقوقی فرامرزی مربوط به فروپاشی FTX در نوامبر 2022 است.

طبق شرایط توافق‌نامه پیشنهادی – مشروط به تأیید دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای ناحیه دلاور و دادگاه عالی باهاما – همه کاربران FTX که در غیر این صورت ادعایی در دادگاه ندارند، به دلار آمریکا برای ضررهای نقدی یا دارایی های دیجیتال پرداخت می شوند، به استثنای غیرقابل تعویض. توکن ها (NFTs). کاربران واجد شرایط دارای ادعا می توانند در سه ماهه دوم سال 2024 به طرح بازپرداخت رای دهند.

تسویه حساب پیشنهادی اضافه شد:

“منافع FTT” در برابر بدهکاران FTX و بازارهای دیجیتال FTX به عنوان سهام تلقی می شود و هیچ بازپروری دریافت نمی کند.

«توافقنامه تسویه حساب جهانی نقطه عطف مهم دیگری برای بدهکاران FTX است»، جان جی. ری سوم، که پس از خروج از شرکت، مدیر عامل شرکت FTX شد، گفت: a href=”https://cointelegraph.com/top-people-in-crypto-and-blockchain-2023/sam-bankman-fried-and-caroline-ellison”>سام بنکمن-فرید. چالش‌های منحصربه‌فرد ناشی از پرونده‌های متناقض بدهکاران FTX و بازارهای دیجیتال FTX، از سخت‌ترین چالش‌های این تیم بوده است. اما در ابتدا متوجه شدیم که یک حوزه انتخابیه همپوشانی داریم: مشتریان FTX.com.”

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا