اقتصاد

بازی FPS دهه 90 Doom بر روی Dogecoin از طریق Ordinals اجرا می شود

بازی FPS دهه 90 Doom بر روی Dogecoin از طریق Ordinals اجرا می شود

Dogecoin (DOGE)، یک زنجیره بلوکی برخاسته از میم ها و خلاقیت، اکنون میزبان بازی کلاسیک تیراندازی اول شخص دهه 90 Doom است، پس از اینکه یک توسعه دهنده بازی را در شبکه ثبت کرد.

با استفاده از پروتکل Dogecoin Ordinals که «Doginals» نیز نامیده می‌شود، توسعه‌دهنده‌ای با نام مستعار به نام «Mini Doge» در X inscribed Doom در بلاک چین Dogecoin. با این کار، هر کسی می‌تواند با دسترسی به پیوند نوشته، بازی کلاسیک را روی رایانه یا تلفن همراه خود بازی کند. 

اسکرین شات از بازی ویدیویی Doom در شبکه Dogecoin منبع: Dogecoin Ordinals

Doom اولین بار در سال 1993 منتشر شد و به یکی از محبوب ترین بازی های آن زمان تبدیل شد.به گفته Mini Doge، نسخه رایگان Doom برای جشن گرفتن سی‌امین سالگرد بازی، درج شد در شبکه Dogecoin. بازی درون بلاک چین شامل 9 سطح بازی است که می‌توان آن‌ها را بدون مشکلات قانونی منتشر کرد.

پس از آغاز به کار در بیت کوین (BTC)، پروتکل Ordinals راه خود را به لایت کوین باز کرد (LTC) شبکه پس از یک کاربر ناشناس توییتر با نام کاربری Indigo Nakamoto به هر کسی که بتواند پروتکل Ordinals را در لایت کوین بیاورد، LTC به ارزش 500 دلار پیشنهاد داد. پس از این، آزمایشگاه‌های Doge از علاقه‌مندان DOGE پیروی کردند و این پروتکل را قادر ساختند تا در Dogecoin مستقر شود.

موارد مرتبط: کیف پول بیت کوین ETF کتیبه ها و کمک های نادر sats را جذب می کند

به همین دلیل، کاربران می توانند تصاویر را ثبت کنند. ، ویدئو و صدا را در دو بلاک چین قرار دهید. در 18 می، شبکه Dogecoin به یک شبکه جدید دست یافت. رکورد تراکنش 24 ساعته از 1.2 میلیون تراکنش که با ورود پروتکل Ordinals به بلاک چین DOGE هدایت می شود.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا