اقتصاد

اکانت هک شده مدیرعامل Algorand در موقعیت قطبی قرار می گیرد

اکانت هک شده مدیرعامل Algorand در موقعیت قطبی قرار می گیرد

بنیاد Algorand در X (توئیتر سابق) اعلام کرد که حساب X مدیر عامل آن Staci Warden به خطر افتاده است و از جامعه خود خواست از کلیک کردن روی پیوندها یا پاسخ دادن به پیام های مستقیم خودداری کنند.

در 26 ژانویه، حساب Warden’s X به اشتراک گذاشت پستی را به اشتراک گذاشت که در آن جامعه Algorand را در حالی که از یک توهین نژادی معروف استفاده می کند، فقیر می خواند، که نشان می دهد شخص دیگری کنترل حساب را در دست دارد. به دنبال این موضوع، هکر از جامعه خواست که Algorand را بفروشند (ALGO) و اتر بخرید (ETH) در عوض.

پست هکر پس از کنترل حساب واردن. منبع: X

پس از پست، مهاجم داستانی طنزآمیز در مورد اینکه چگونه جاستین سان، بنیانگذار ترون، الگوراند را به «بلندی های جدید» ارتقا داد به اشتراک گذاشت. به گفته این هکر، تنها کاری که آنها باید انجام می‌دادند این بود که به Sun “کنترل کامل” روی Algorand می‌دادند و به او اجازه می‌دادند تا هر توکن را به USD واقعی (TUSD) برگرداند. این هکر نوشت:

«البته من بلافاصله این پیشنهاد را پذیرفتم. به زودی، Algorand به دلار بسیار واقعی متصل خواهد شد و دوره جدیدی از تجارت دیجیتال آغاز خواهد شد.

این هکر همچنین از طنز استفاده کرد تا ادعا کند که پروژه های Sun مسئول «فروپاشی مالی بزرگ» بعدی در کریپتو خواهد بود. ”

حساب X Staci Warden پس از کنترل هکر. منبع: X

علاوه بر اینها، هکر همچنین موسیقی را در حساب کاربری منتشر کرده و بیوگرافی نمایه واردن را تغییر داده و ادعا می کند که مدیرعامل شش چهره را از جامعه بیرون کشید و آنها را به این فکر انداخت که این یک هک است. هکر همچنین بیوگرافی واردن را تغییر داد تا ادعا کند واردن قبلاً از بنیاد الگوراند خارج شده و اکنون یک “رقصنده قطبی نیمه حرفه ای” است.

مرتبط: Algorand زمان بلوک را 20 تراشیده می کند ٪ پس از ارتقاء Dynamic Lambda

برخی از اعضای انجمن، که ظاهراً با شیطنت‌های هکر سرگرم شده بودند، به پست مربوط به Sun پاسخ دادند. یک کاربر X پاسخ به این پست داد و گفت که Algorand باید بهره‌بردار را استخدام کند، در حالی که یک گفت که الگوراند باید به او اجازه دهد “حساب خود را حفظ کند.”

در همین حال، سایر اعضای انجمن از این فرصت استفاده کردند و انتقاداتی را به واردن وارد کردند. کارآگاه رمزنگاری ZachXBT پست کرد که هکر “مدیرعامل بهتری” برای بنیاد الگوراند یکی دیگر از کاربران X گفت که واردن برای موقعیت کارآموزی در ایالات متحده واجد شرایط است کمیسیون بورس و اوراق بهادار، که حساب X در 9 ژانویهدر معرض خطر قرار گرفت. >.

مجله: XRP امنیتی نیست، مدیر عامل سلسیوس به اتهامات جنایی دستگیر شد و موارد دیگر: Hodler’s Digest

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا