درهم برهم

انواع مختلف تورهای کوهنوردی چیست؟

انواع مختلف تورهای کوهنوردی چیست؟

انواع مختلف تورهای کوهنوردی چیست؟

مسافرانی که تعطیلات فعال را ترجیح می‌دهند ممکن است بخواهند تورهای راهپیمایی را امتحان کنند. این شکل از گردشگری ماجراجویی به معنای پیاده روی و پیاده روی در یک منطقه است. این مسیر ممکن است پیاده روی در یک منطقه کوهستانی و دورافتاده یا پیاده روی بین روستاها در یک منطقه پرجمعیت باشد. زمان زیادی برای دیدن مناظر و صحبت با مردم محلی، بازدید از جاذبه ها و امتحان کردن غذاهای محلی وجود دارد. سفر با پای پیاده ممکن است با کمپینگ ترکیب شود یا در مکان‌هایی مانند هند و نپال، گردشگران می‌توانند از تورهای پیاده‌گردی در چای‌خانه استفاده کنند و در مهمان‌خانه‌های روستا اقامت کنند.

مناطق کوهستانی مقصدهای محبوبی برای تورهای کوهنوردی هستند. پیاده روی در میان کوه های راکی ​​آمریکا، بازدید از کمپ اصلی کوه اورست در هیمالیا، یا بالا رفتن از مسیر اینکاها در پرو، سفرهای محبوبی هستند. زمین جالب و متنوع است و این سفر ممکن است کمی کوهنوردی را با پیاده‌روی ترکیب کند و مسافران را ملزم کند که در وضعیت خوبی باشند. شرکت های تور آماده سازی را از قبل توصیه می کنند و دستورالعمل هایی را ارائه می دهند. پس از رسیدن مسافران، برای تطبیق با ارتفاع بالاتر، کمی سازگاری لازم است.

Hiking may be included in a trekking adventure.

پیاده روی ممکن است در یک ماجراجویی کوهنوردی گنجانده شود.

پیاده روی با اسب مسافران را سوار بر اسب از منطقه عبور می دهد. شرکت های تور مسافرتی در هر قاره ای ارائه می دهند و اسب و اسب برای کسانی که اسب خود را ندارند فراهم می کنند. تورهای پیاده‌روی با اسب، از بازدید از مزرعه‌های مخصوص افراد، که در آن مهمانان در طول روز مسیرهای پیاده‌روی می‌کنند و شب‌ها در یک اقامتگاه اقامت می‌کنند، تا راندن گاوهای کامل متفاوت است. دومی شامل جابجایی حیوانات در طول مایل ها و کمپ زدن مانند یک گاوچران واقعی است. شرکت کنندگان باید کمی توانایی سوارکاری داشته باشند و از استقامت بدنی خود آگاه باشند، زیرا سواری سخت است.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

A waterfall in Tasmania, Australia, where wildlife trekking tours are available.

آبشاری در تاسمانی، استرالیا، که در آن تورهای طبیعت گردی در دسترس است.

مکان‌های غنی از زندگی حیوانات متنوع مانند آفریقا، اندونزی و تاسمانی، تورهای پیاده‌گردی در حیات وحش را ارائه می‌دهند که مسافران می‌توانند حیوانات و حشرات را در زیستگاه‌های بومی خود مشاهده کنند. برخی از تورها در مناطق پارک ملی برگزار می‌شوند. از پرندگان گرفته تا مشاهده گوریل ها در طبیعت، شرکت های تور معتبر برای اطمینان از ایمنی مسافران و همچنین حیوانات تلاش می کنند. ردیابی حیوانات منزوی، مانند گوریل‌های دشت، باعث می‌شود در این نوع از تورهای پیاده‌گردی، پیاده‌روی طولانی‌تری داشته باشید.

The Inca Trail, which overlooks the ruins of Machu Picchu, is a popular choice for guided treks.

مسیر اینکاها که مشرف به ویرانه‌های ماچو پیچو است، انتخاب محبوبی برای پیاده‌گردی با راهنما است.

تورهای کوهنوردی ممکن است به صورت گروهی یا به تنهایی انجام شوند. معمولاً افراد زیادی در حال پیاده‌روی یا بالا رفتن از مسیر هستند که یک مسافر انفرادی کمبود شرکت را نداشته باشد، به خصوص در تورهای محبوب‌تر مانند اورست یا ماچو پیچو. چکمه های کوهنوردی با کیفیت و مناسب با ساپورت خوب مچ پا و لباس بیرونی مناسب از تجهیزات ضروری هستند. همچنین توصیه می شود یک بسته راحت با اندازه مناسب برای پیاده روی، چه یک سفر یک روزه یا یک پیاده روی طولانی تر باشد. شرکت تور لیستی از مفیدترین تجهیزات و همچنین آنچه را که باید پشت سر بگذارید ارائه می کند.

حتما بخوانید : تماس های گاو چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا