درهم برهم

تماس های گاو چیست؟

تماس های گاو چیست؟

تماس های گاو چیست؟

اگرچه بسیاری از کارگردانان و تهیه کنندگان ممکن است اصطلاح بازبینی فراخوان را ترجیح دهند، بسیاری از بازیگران و خوانندگان در حال مبارزه، معنای تماس با گاو را به خوبی می دانند. این نوع تست زنی فرآیندی است که در آن صدها یا حتی هزاران مجری مجاز به رقابت برای تعداد معینی از نقش ها هستند. برای مثال، اگر یک تست باز برای موزیکال Grease برگزار می‌شد، سالن تئاتر با صدها بازیگر مشتاق که کت‌های چرمی مشکی و مدل‌های موی دم اردک می‌پوشیدند پر می‌شد. هر نامزد ممکن است یک خط از یک آهنگ را اجرا کند یا چند خط گفتگو را بازگو کند.

گفته می‌شود که ایده تماس با گاو از اولین روزهای تأسیس انجمن سهامی بازیگران (AEA)، یک اتحادیه تئاتری قدرتمند، سرچشمه گرفته است. بسیاری از نقش‌های تئاتری و سینمایی منحصراً به بازیگران مطرح ارائه می‌شد، نه اعضای درجه یک AEA. تست آزاد تقریباً برای تمام تولیدات اتحادیه الزامی شد، اگرچه بازیگران تست باز هم موظف بودند قبل از دریافت اطلاعیه از این فرصت ها به AEA بپیوندند.

Casting calls involve many performers vying for a few roles in a movie or other entertainment.

تماس‌های بازیگری شامل بسیاری از بازیگران می‌شود که برای چند نقش در یک فیلم یا سرگرمی دیگر رقابت می‌کنند.

برای بسیاری از بازیگران مدرن، این نوع فرآیند بازیگری تبدیل به یک روش زندگی شده است. اعلامیه های بازرسی باز معمولاً در مجلات تجاری ارسال می شود یا به آژانس های استعدادیابی شناخته شده داده می شود. یک بازیگر ممکن است یک اطلاعیه مناسب پیدا کند، یا نماینده او ممکن است اطلاعات را منتقل کند. این معمولاً شامل مکان تست، توصیف اولیه نقش‌های موجود، پیشنهادهایی برای بازیگران و زمان رسیدن به سایت می‌شود.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Sometimes union rules require open auditions, even though an actor is already under consideration for a role.

گاهی اوقات قوانین اتحادیه مستلزم تست های باز است، حتی اگر یک بازیگر از قبل برای یک نقش در نظر گرفته شود.

این برای کارگردان یا تهیه‌کنندگان غیرعادی است که در یک آزمون فراخوان گاو ظاهر شوند، اگرچه برخی ممکن است بخواهند برای یافتن الماس احتمالی، نامزدی ناشناخته با استعداد قابل توجه، شرکت کنند. برای تولیدات بزرگ‌تر، معمولاً یک مدیر بازیگری استخدام می‌شود تا در طول فراخوان آزاد تصمیمات بازیگری را به صورت عمده اتخاذ کند. مدیر بازیگران معمولاً می‌داند که مدیر هنری در یک بازیگر به دنبال چه چیزی است تا بتواند فهرست نامزدها را محدود کند تا بعداً دوباره دیده شود. یک استماع عموماً با یک «متشکرم» انکارآمیز یا یک درخواست برای ملاقات برگشتی، که به عنوان تماس پاسخ شناخته می‌شود، به پایان می‌رسد.

Performances at casting calls should be as genuine as possible.

اجرا در تماس های بازیگری باید تا حد امکان واقعی باشد.

اغلب، کارگردان و تهیه‌کنندگان از قبل بازیگران خاصی را برای هر نقش در دسترس تصمیم گرفته‌اند، اما قوانین اتحادیه به‌طور خاص نیاز به تست‌های باز را تعیین می‌کند. مدیر بازیگران گاهی اوقات تست بازیگری می دهد و تقریباً همه نامزدها را در طول یک تماس گاو رد می کند. بازیگران می‌دانند که تجارت سرگرمی چقدر می‌تواند رقابتی باشد، بنابراین بسیاری از آنها این تست‌ها را با چشمانی زرد دیده می‌بینند. شانس برنده شدن در نقش اصلی از این طریق بسیار کم است، بنابراین بسیاری از بازیگران در حال مبارزه بیشتر روی توسعه ارتباطات صنعتی و بهبود مهارت های بازیگری خود تمرکز می کنند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا