اخبار روز

افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی هلال‌احمر و ۵۰۰ خانه هلال

افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی هلال‌احمر و ۵۰۰ خانه هلال

افتتاح ۴۱ پروژه عمرانی هلال‌احمر و ۵۰۰ خانه هلال

به گزارش خبرگزاری خالق، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی هلال احمر و ۵۰۰ خانه هلال که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، گفت: کمک‌های مستمر و همیشگی معاون اول رئیس جمهوری سبب شده تا دستگاه‌های امدادی با توان بیشتری بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های نهاد ریاست جمهوری، توسعه پایگاه‌های امدادرسانی در سطح کشور بوده و در این راستا کمک‌های خوبی به جمعیت هلال احمر شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: مجلس نیز در این مسیر همراهی خوبی دارد و این هم‌افزایی سبب شده تا مسیر جهت اورهال و خرید بالگرد برای جمعیت هلال احمر هموار شود.

کولیوند با اشاره به دستاوردهای جمعیت در یکصد و یکمین سالروز تأسیس گفت: در این ایام همواره وظایف هلال احمر مبتنی بر باورهای دینی و انسانی به سرانجام رسیده است. امروز در جمعیت هلال احمر نیروی جوان و جهادی، حضوری پر رنگ دارد و سبب شده تا هلال احمر در داخل و خارج کشور عملکردی کم نظیر داشته باشد.

وی افزود: امروز در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی، بیش از ۵۰۰ خانه هلال به بهره‌برداری می‌رسد که نقش بی بدیلی در توسعه آموزش‌های همگانی و امدادرسانی به مردم دارند. خانه‌های هلال در مسیر امیدآفرینی و خدمت به مردم هستند و تلاش می‌شود تا از این دریچه به محلات کم برخوردار و مستضعفین کمک شود و این عزیزان در عرصه‌های مختلف توانمند شوند.

کولیوند ادامه داد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران تلاش دارد تا با حرکت‌های نوآورانه، آلام بشری را کاهش دهد و بر همین اساس تیم‌های حمایت‌های روانی (سحر) را به کار گرفته است تا حتی پس از حادثه، متاثرین از سوانح تنها نمانند.

رئیس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: سال گذشته هلال احمر عملکردی درخشان داشت به شکلی که همزمان به کوهرنگ، خوی، زلزله زدگان ترکیه و سوریه به بهترین شکل خدمت‌رسانی کرد.

وی افزود: امروز فعالیت‌های هلال احمر حد و مرز ندارد و امروز یاری کننده دولت در عرصه تولید و اشتغال‌زایی نیز هستیم تا با کمک یکدیگر بتوانیم گام‌های مؤثری در رفع مشکلات کشور برداریم.

لازم به ذکر است؛ در این آئین معاون اول رئیس جمهوری و رئیس جمعیت هلال احمر به صورت ویدئو کنفرانس با استان‌های سراسر کشور ارتباط گرفته و پروژه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر را به بهره‌برداری رساندند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا