اخبار روز

اظهار ضد و نقیض در مورد فدراسیون ژیمناستیک/رد انتخاب سرپرست

اظهار ضد و نقیض در مورد فدراسیون ژیمناستیک/رد انتخاب سرپرست

اظهار ضد و نقیض در مورد فدراسیون ژیمناستیک/رد انتخاب سرپرست

به گزارش خبرنگار خالق، انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ۲۴ اسفندماه با حواشی بسیار زیادی برگزار شد؛ در آن انتخابات که با ترک تعداد زیادی از اعضای مجمع همراه بود عابد حقدادی به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد. البته پس از انتخاب حقدادی و گزارشی که یوسف‌الطبا نماینده فدراسیون جهانی ارائه داد، ماهیت ریاست حقدادی در انتخابات زیر سوال رفت و به همین خاطر به مسئولان ورزش کشور سه ماه فرصت داده شد تا پاسخگوی ابهامات انتخابات این فدراسیون باشند.

فرصت سه ماه برای توضیح برخی ابهامات انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، ۲۲ تیرماه به پایان رسید و آن طور که شنیده می‌شود احتمالاً انتخابات فدراسیون ژیمناستیک ابطال و به زودی سرپرست برای این فدراسیون انتخاب شود. البته آرش فرهادیان مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش در گفت‌وگو کوتاه با خبرنگار خالق، انتخاب سرپرست برای این فدراسیون را رد کرد. اما مناف هاشمی سخنگو و دبیرکل کمیته ملی المپیک در تازه‌ترین اظهاراتش عنوان کرده برای اینکه ورزش کشور آسیب نبیند با وزارت ورزش هماهنگ هستیم و بهترین تصمیم را خواهند گرفت.

باتوجه به شرایطی که ژیمناستیک دارد به نظر می‌رسد احتمال ابطال انتخابات در دستور کار باشد و به زودی برای این فدراسیون سرپرست تعیین می‌شود چرا که در این صورت ممکن است ورزش کشور آسیب ببیند.

ژیمناستیک دوباره با سرپرست اداره می‌شود؟

فدراسیون ژیمناستیک یکی از بلاتکلیف‌ترین فدراسیون‌های حال حاضر ورزش ایران است؛ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۰ دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی به پایان رسید، اما او پس از ۶ ماه در دی‌ماه سال ۱۴۰۰ صندلی ریاست این فدراسیون را واگذار کرد؛ وزارت ورزش در تاریخ ۲۳ دی‌ماه احمدی را به عنوان سرپرست برای این فدراسیون پرحاشیه انتخاب کرد. با پایان دوره ۶ ماه سرپرستی احمدی در فدراسیون ژیمناستیک وزارت تصمیمی برای برگزاری انتخابات نداشت و این بار طاهر علوی را به عنوان سرپرست انتخاب کرد؛ البته عمر سرپرستی علوی در این فدراسیون تنها یک روز بود و به خاطر حواشی حمید سجادی، حکم سرپرستی را برای زهره مرزوقی صادر کرد.

عمر سرپرستی مرزوقی هم در فدراسیون ژیمناستیک تقریباً نزدیک به دو ماه بود و پس از آن عابد حقدادی به عنوان سرپرست انتخاب شد؛ حقدادی در تاریخ ۲۴ اسفندماه در یک انتخابات پرحاشیه به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد، اما حالا شنیده می‌شود پس از ۴ ماه ریاست قرار است انتخابات ابطال و به جای او سرپرست انتخاب شود. موضوعی که از سوی فرهادیان رد شده اما از گوشه و کنار شنیده می‌شود حتی وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون جهانی ژیمناستیک، اعلام کرده انتخابات این فدراسیون ابطال شده است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا