اخبار روز

اخذ مجوز معافیت پرداخت پذیره برای ساکنین محله اسلام آباد سنندج

اخذ مجوز معافیت پرداخت پذیره برای ساکنین محله اسلام آباد سنندج

اخذ مجوز معافیت پرداخت پذیره برای ساکنین محله اسلام آباد سنندج

به گزارش خبرگزاری خالق به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان، حجت الاسلام احمد کاروند اظهار کرد: با اخذ مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه برای اولین بار در کشور در راستای حمایت از نوسازی بافت فرسوده و سند دار کردن ساختمان‌های حاشیه شهر بیش از هزار و ۳۰۰ خانواده که در املاک محله اسلام آباد و کمربندی ۱۷ شهریور سنندج که جز ساکنین اراضی موقوفه مسجد امین هستند، می‌توانند به صورت رایگان اقدام به صدور سند مالکیت اعیان کنند.

وی افزود: مردم مناطق مذکور می‌توانند ظرف ۵ ماه آینده جهت انجام مراحل صدور سند مالکیت به اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج مراجعه کنند.

مدیر کل اوقاف استان خاطر اذعان کرد: ساختمان‌هایی مشمول این مجوز می‌شوند که قبل از سال ۱۳۹۸ ساخته شده باشند.

حجت الاسلام کاروند ادامه داد: طبق این مجوز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت کلی از پرداخت هرگونه پذیره معاف می‌شوند و سایر ساکنین که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نمی‌باشند نیز در مرحله اول از پرداخت ۲۰ درصد پذیره اولیه معاف هستند و پرداخت این مبلغ منوط به هنگام انتقال سند به غیر می‌شود.

وی اظهار داشت: مردم شریف محلات اسلام آباد و کمربندی ۱۷ شهریور هرچه سریع‌تر در راستای بهره مندی از این شرایط می‌توانند به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج واقع در سه راه ادب مراجعه کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا