سریال و انمیشن

آینده ارز دیجیتال Decentraland چیست؟ نظر کارشناسان

آینده ارز دیجیتال Decentraland چیست؟ نظر کارشناسان

آینده ارز دیجیتال Decentraland چیست؟ نظر کارشناسان

خرید املاک و مستغلات با ارزهای فیات معمول است. اما خرید زمین مجازی از طریق ارزهای دیجیتال یک مفهوم کاملاً جدید است. قبل از اینکه آینده Decentraland را بررسی کرده و قیمت Decentraland را پیش بینی کنیم، اجازه دهید نگاهی گذرا به مفهوم واقعیت مجازی و متاورس بیندازیم.

Decentraland یکی از پروژه‌های واقعیت مجازی است که از پلتفرم اتریوم برای ایجاد دنیایی با فرصت‌هایی مانند خرید و فروش و ساخت املاک و مستغلات و کسب درآمد از آن پدید آمد. افرادی که به این پلتفرم می‌پیوندند مسئول محیط زیست و استفاده از مناطقی هستند که ایجاد می‌کنند. داده‌های این پلتفرم در بلاک چین ثبت می‌شود که امنیت این پلتفرم واقعیت مجازی را افزایش داده است.

زمان زیادی از تولد مفهوم دنیای مجازی نمی‌گذرد و Decentraland با هدف جذب افرادی که می‌خواهند خاطره بازی‌های دوران کودکی را زنده کنند و همچنین نوجوانان و بزرگسالانی که به دنبال ارتباطات اجتماعی از طریق بسترهای مجازی هستند ایجاد شد.

فهرست مطالب

تحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال Decentraland

آینده ارز دیجیتال Decentraland چیست؟ نظر کارشناسان

تمامی دارایی‌ها و زمین‌ها از جمله جاده‌ها و مزارع را می‌توان در بازی‌های مجازی با استفاده از ارز مانا خریداری کرد. زمین در پلتفرم Decentraland یک ارز دیجیتال در بلاک چین غیرمتمرکز اتریوم است و با استانداردهای ERC-721 قابل ثبت و قابل انتقال خواهد بود. پروژه Decentraland به طور خاص برای جذب گیمرها طراحی شده است، اما نوجوانان و بزرگسالانی که می‌خواهند بیشتر با یکدیگر تعامل داشته باشند نیز از آن استفاده می‌کنند. در ژانویه 2022، Decentraland یک قدم جلوتر رفت و متاورس و واقعیت را با پذیرفتن میزبانی مجازی مسابقات تنیس اوپن استرالیا از 17 ژانویه ادغام کرد و شاهد اولین پخش زنده، روزانه POAP بود.

توسعه دهندگان Decentraland یک رویکرد جدید بسیار متفکرانه و شیک برای ساخت سطوح بازی در پیش گرفته‌اند. پروژه‌ها و مشارکت‌های جدید در بازار ارزهای دیجیتال، این جهان را به یک واقعیت جایگزین پیچیده و جذاب تبدیل کرده‌اند. آنها همچنین امکان شرکت در بازی‌های جذاب و اعتیادآور را در این پروژه فراهم کردند. ورود هنر، موسیقی و گرافیک به این فضا کمک قابل توجهی به رشد و توسعه آتی ارز MANA می‌کند و Decentraland را به محیطی سودآور برای سرمایه گذاری تبدیل خواهد کرد.

تحلیل تاریخچه قیمت ارز دیجیتال دیسنترالند از ابتدا تا به امروز

زمانی که MANA در سال 2017 معاملات خود را آغاز کرد، قیمت پایین آن بود اما قابل چشم پوشی نبود. به عنوان مثال، در 21 سپتامبر سال جاری کمی کمتر از 0.02 دلار معامله شد و برای سه سال آینده در محدوده 0.01 تا 0.10 دلار باقی ماند. اگرچه در 13 اکتبر 2017 به پایین ترین سطح تاریخ 0.007883 دلار رسید، اما به زودی بازگشت.

ارز دیجیتال دسنترالند چند سالی به ندرت توجه زیادی را به خود جلب کرد و سال 2020 را با 0.07825 دلار بست. اگرچه ماه‌های اول سال 2021 یک زمان رونق واقعی برای ارزهای دیجیتال بود، اما مانا نسبتاً دیر به اوج خود رسید.

به عنوان مثال، مقاومت 0.10 دلاری در 7 ژانویه 2021 هنگامی که در 0.1277 دلار بسته شد شکست. این در نهایت به عنوان یک محرک عمل کرد و به زودی در 23 ژانویه به 0.2016 دلار افزایش یافت. سپس دوباره کاهش یافت و در 31 ژانویه 2021 به 0.1547 دلار بسته شد، افزایش ماهانه بیش از 97٪.

فوریه دوره دیگری از رشد تشویق کننده بود. مدت زمان قابل توجهی را بالای 0.30 دلار در اواسط ماه سپری کرد، با بالاترین قیمت ماهانه 0.3671 دلار در 13 فوریه 2021. با این حال، این اوج با کاهش آهسته دنبال شد و ماه را با 0.2362 دلار به پایان رساند. این رقم به طور ماهانه بیش از 52 درصد افزایش داشت، اما بیش از 35 درصد کاهش پیدا کرد.

در مارس 2021 نیز شاهد تداوم رشد بودیم. 13 مارس یک روز واقعاً قابل توجه برای قیمت ارز مانا (MANA) بود. قیمت از سطح باز 0.6621 دلار که قبلاً یک نقطه بسیار مثبت بود، به بالاترین سطح روزانه 1.17 دلار رسید که در عرض چند ساعت 76 درصد افزایش یافت. اگرچه دوباره عقب نشینی کرد تا کندل روزانه را در 0.9692 دلار ببندد، اما روز بعد به بالاترین سطح ماهانه 1.19 دلار رسید. این قیمت مقداری بهبود یافت، اما در حالی که در 1.02 دلار بسته شد، بیش از 13 درصد کمتر از قیمت باز روز بود، که همچنان بیش از 336 درصد بیشتر از ماه قبل بود.

ضعف ارز دیجیتال دیسنترالند  در ژوئن و ژوئیه 2021

ژوئن و ژوئیه 2021 هر دو برای MANA بسیار ضعیف بودند. این سکه در ژوئن به 0.58 دلار بسته شد که تقریباً 32 درصد نسبت به پایان ماه می‌کاهش داشت، و در حالی که تا پایان ژوئیه 24 درصد به 0.7192 دلار رسید، همچنان تقریباً 8 درصد بر اساس دو ماهه کاهش داشت.

آگوست شاهد رشد امیدوارکننده تری بود و در پایان ماه با کاهش نزدیک به 20 درصدی به 0.9432 دلار رسید. سپتامبر در ابتدا دلگرم کننده به نظر می‌رسید، زیرا قیمت برای اولین بار از ماه مه از مرز 1 دلار عبور کرد، زمانی که در 3 سپتامبر 2021 به بالاترین حد روزانه 1.06 دلار رسید. از سوی دیگر، برای MANA، ماه را با 0.6882 دلار به پایان رساند که کمی بیش از 27 درصد نسبت به پایان آگوست کاهش داشت.

با این حال، در ابتدا به نظر می‌رسید که بهبودی متوسطی داشته باشد زیرا MANA در بیشتر اکتبر 2021 در بالای 0.70 دلار باقی ماند و چند جهش بالای 0.80 دلار داشت. با این حال، در اواخر ماه افزایش یافت. در 29 اکتبر با قیمت دلگرم کننده 0.9259 دلار افتتاح شد و سپس به بالاترین سطح روزانه 1.48 دلار رسید که برای کسانی که ارز مانا (Decentraland) را در این دوره خریداری کردند کمتر از 60 درصد افزایش داشت.

روز بعد حتی شگفت‌انگیزتر بود زیرا به بالاترین قیمت تاریخ 4.69 دلار رسید که بیش از 200 درصد از بالاترین قیمت روز قبل افزایش داشت. نوامبر نیز ماه خوبی برای مانا بود، حداقل در مقایسه با رکود ژوئن تا اواسط اکتبر، که از 13 نوامبر 2021 به طور پیوسته به بالای 3 دلار افزایش یافت و در بعدازظهر 19 نوامبر 2021 بین 3.90 دلار و 4 دلار در نوسان بود.

خرس‌ها از نوامبر بر بازار تسلط داشتند و پس از سه ماهه چهارم سخت سال 2021 برای ارز دیجیتال، این توکن در 1 ژانویه 2022 حدود 3.30 دلار معامله شد.

در سال 2022 بر ارز دیجیتال دیسنترالند چه گذشت!

شروع مسابقات تنیس اوپن استرالیا در دسنترالند در 17 ژانویه به سودهای بزرگی برای سکه در طول سال جدید سختی که شاهد کاهش قیمت‌های Decentraland بود، کمک کرد. قیمت در 8 فوریه 2022 به 3.48 دلار رسید که بالاترین قیمت ثبت شده در آن سال بود.

در 15 فوریه، جی پی مورگان اولین وام دهنده‌ای بود که وارد Metaverse شد و عرصه‌ای را در Decentraland افتتاح کرد و در 16 فوریه سکه با قیمت 3.18 دلار معامله شد.

در اواخر مارس، Decentraland میزبان هفته مد Metaverse، بزرگترین نمایش مد دیجیتال جهان بود. علیرغم این تحولات مثبت، MANA برای به دست آوردن شتاب تلاش کرد. این توکن ماه را با 2.61 دلار به پایان رساند و کمبود کاربران جدید، فروش زمین این پلتفرم را کند کرده است. در پایان ماه آوریل، توکن به پایین ترین سطح 1.36 دلار سقوط کرد.

کاهش فوق‌العاده در ماه می‌باعث شد که توکن به پایین‌ترین ارزش خود تا کنون در سال جاری سقوط کند و در 12 می‌به 0.63 دلار رسید. در ماه ژوئن حتی بیت کوین به زیر 20000 دلار سقوط کرد. ادامه بازار نزولی به این معنی بود که قیمت سکه نسبتا کمی حرکت کرده است. این توکن که از اواخر ژوئیه به بالاتر از سطح دلار رسیده بود، همراه با بازارهای گسترده تر ارزهای دیجیتال، نشانه‌هایی از بهبودی را نشان داد.

هفته هنر Metaverse 2022 برای پذیرش گسترده‌تر فناوری Web3 و تصمیم‌گیری در مورد واقعیت دیجیتالی برگزار شد. سام همیلتون، مدیر بنیاد Decentraland، گفت: “ما معتقدیم که آینده اینترنت باید توسط جوامع غیرمتمرکز شکل بگیرد که به دنبال سرمایه گذاری بر روی داده‌های کاربر، تخیل یا خلاقیت نیستند. ”

آینده ارز دیجیتال Decentraland چیست؟ نظر کارشناسان

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Decentraland از نظر کارشناسان

عرضه توکن‌های مانا در گردش 1.8 میلیارد است. پیش بینی می‌شود قیمت توکن مانا در بلندمدت به افزایش خود ادامه دهد و تا سال 2026 به 40 دلار برسد. اگر این پیش بینی درست باشد، بازده سرمایه گذاری 5 ساله بیش از 7250 درصد خواهد بود.

طبق پیش بینی Trading Beasts، قیمت MANA تا پایان سال 2023 به 5.24 دلار خواهد رسید. حداکثر قیمت معاملاتی مورد انتظار 5.4 دلار و حداقل قیمت معاملاتی توکن‌های مانا ۴.۸ دلار است.

Long Forecast پیش بینی می‌کند که قیمت Mana Token در 5 سال آینده سه برابر شود. انتظار می‌رود که قیمت توکن MANA به 18 تا 20 دلار برسد و آن را به یک سرمایه گذاری بلندمدت بادوام تبدیل کند.

این توکن به روند صعودی عظیم خود ادامه خواهد داد و تا پایان سال ۲۰۲۳ حدود 5 دلار نوسان خواهد کرد. بنابراین، سرمایه گذاران باید قبل از سرمایه گذاری دارایی‌های خود در توکن‌های MANA تحقیقات خود را انجام دهند.

طبق پیش بینی‌های بلندمدت، قیمت Decentraland (MANA) تا پایان سال ۲۰۲۳ به بالای 5 دلار، در پایان سال ۲۰۲۴ بالای 25 دلار و تا پایان سال 2025 به بالای 45 دلار خواهد رسید و MANA را به سرمایه گذاری آینده خوبی تبدیل می‌کند.

آینده ارز دیجیتال Decentraland چیست؟

با یک بررسی اجمالی می‌توان گفت که قیمت توکن مانا پس از گذر از تمامی موانع، احتمالا آینده درخشانی خواهد داشت.

پیش بینی قیمت توکن MANA در سال 2023

ارز غیرمتمرکز و دیجیتال با ایجاد یک شبکه سریع و قابل اعتماد، تجربه کاربری سرمایه گذاران را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. این ویژگی‌ها می‌تواند به توکن MANA کمک کند تا در سال 2023 به قیمتی بالاتر از ۵ دلار برسد.

آینده توکن MANA در سال 2024

با توجه به مسیر پیشرفت و توسعه تیم توسعه ارز دیجیتال مانا، به نظر می‌رسد قیمت این ارز تا پایان سال 2024 به 20 دلار برسد.

آینده Decentraland در سال 2025

پروژه Decentraland هنوز در ابتدای راه است، با این حال، کارشناسان امیدوارند که در آینده قیمت و ارزش بازار توکن آن افزایش یابد. اگر این شبکه با این سرعت به رشد و توسعه خود ادامه دهد، ارزش بازار قابل توجهی خواهد داشت و قیمت آن احتمالا به 20 دلار خواهد رسید.

آینده ارز دیجیتال دسنترالند

ارز دیجیتال مانا در سال 2021 و ۲۰۲۲ با وجود زمستان کریپتویی، وضعیت خوبی داشته است. با بهبود مستمر در اکوسیستم MANA و همچنین بازار کلی ارزهای دیجیتال، می‌توانیم شاهد افزایش قیمت MANA در آینده باشیم. بر اساس پیش بینی قیمت Decentraland که توسط تحلیلگران مختلف اعلام شده است، آینده Decentraland روشن است و انتظار می‌رود قیمت این ارز دیجیتال در 5 سال آینده به شدت افزایش یابد.

پاراگراف 30 آرون گروپس

منبع:پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا