درهم برهم

آیا می توانید 3 خطای منطقی در تصویر را پیدا کنید؟

آیا می توانید 3 خطای منطقی در تصویر را پیدا کنید؟

این پازل بازی فکری را امتحان کنید تا منطق و قدرت بینایی خود را بهبود ببخشید. افراد بسیار کمی می توانند 3 خطای منطقی را در یک تصویر در 8 ثانیه تشخیص دهند. آیا می توانید آن را پیدا کنید؟

mantık hatasını

پاسخ در زیر است – از قدرت بینایی خود برای انجام این بازی فکری استفاده کنید و سعی کنید 3 خطای منطقی را در 8 ثانیه پیدا کنید.

پازل‌های هوش و تست‌های هوشی بازی‌هایی هستند که به طور فزاینده‌ای در اینترنت محبوب می‌شوند و تقاضای بالایی در بین کاربران دارند. این یکی از بهترین گزینه ها برای گذراندن اوقات فراغت خود به شیوه ای سرگرم کننده و در عین حال تحریک نورون های شما است. این تست برای ارزیابی بینایی و هوش منطقی به شما توصیه می شود.

آیا می توانید 3 خطای منطقی را در تصویر پیدا کنید؟

هدف این بازی فکری این است که نشان دهد آیا شما فردی با توانایی‌های تحلیلی و ترکیبی عالی هستید یا خیر. برای انجام این کار، تصویری را توصیه می کنیم که یک خانواده را در حال گذراندن وقت با هم در اتاق نشیمن نشان می دهد.

در این تصویر 3 اشتباه وجود دارد، ما فقط 8 ثانیه به شما فرصت می دهیم تا آنها را تشخیص دهید. فقط کاربران با هوش بالا می توانند 3 خطا را در مدت زمان معین شناسایی کنند.

آیا می‌توانید خطاهای منطقی را تشخیص دهید؟

تست‌های IQ پازل‌های هوش به دید و مشاهده خوب و همچنین مهارت‌های استدلال منطقی نیاز دارند. از جمله، مهارت ها و حدت بینایی شما را ارزیابی می کند.

3 خطا در تصویر بالا پنهان شده است. برای یافتن آنها، لازم است که تصویر را با دقت مشاهده کنید. و حتما به تمام جزئیات اقدامات خانواده توجه کنید. یک مشاهده خوب به شما امکان می دهد اشتباهات انجام شده را تشخیص دهید.

پاسخ

آیا می توانید 3 اشتباه را در این تصویر بازی فکری پیدا کنید؟ اگر منصرف شده اید و از جستجوی آن خسته شده اید، پاسخ ها را برای شما به اشتراک می گذاریم. اما ابتدا به کسانی که در 8 ثانیه 3 خطا پیدا کردند تبریک می گوییم. حالا بیایید به سراغ پاسخ برویم.

1- مادر آب را در بشقاب می ریزد.
2- پدر روزنامه را وارونه نگه می دارد.
3- قوی> سگی که در قفس پرنده قفل شده است.

mantık hataları

هر چه بیشتر تست‌هایی مانند این را حل کنید، مزایای بیشتری می‌توانید دریافت کنید. بنابراین اگر استراحت کوتاهی دارید، برای اجرای آزمایش‌هایی مانند این زمان بگذارید.

سن ذهنی تست: سن عقلی شما چند است؟ || ما را دنبال کنید: فیس بوک ، تویتر، <اینستاگرام < /h3>

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا