ورزش

آنچه از بازیکنان خواستیم را انجام دادند/ این برد تقدیم به ساپینتو

آنچه از بازیکنان خواستیم را انجام دادند/ این برد تقدیم به ساپینتو

آنچه از بازیکنان خواستیم را انجام دادند/ این برد تقدیم به ساپینتو

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری(۷۴) و آرمان رمضانی(۷۸) برای استقلال گل زدند.

روی ماتا در نشست خبری بعد از این بازی گفت: همانطور که دیروز گفتم بازی بسیار سختی در انتظار تیم ما بود. ملوان تیم منظمی بود و می دانستیم که دفاع را از عقب شروع می کنند و منتظر ضد حملات بودند. به همین خاطر با روش های مختلف بازی کردیم تا بتوانیم شرایط را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: وقتی 11 بازیکن در حال دفاع هستند کار خیلی سخت می شود. با این حال بازیکنان ما آنچه را خواسته بودیم به درستی پیاده کردند. بازیکنان ذخیره هم که وارد زمین شدند نشان دادند ما یک تیم بزرگ هستیم.

ماتا ادامه داد: بازی را مدیریت کردیم و فرصت های خوبی برای گلزنی داشتیم. خیلی خوشحالیم که این بازی را بردیم. این برد را به سرمربی تیم مان آقای ساپینتو تقدیم می کنیم. همچنین این برد را به هواداران استقلال تقدیم می کنیم که تیم ما را در هفته گذشته حمایت کردند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا