ورزش

اگر بازیکن استقلال خطا می‌کرد به هیچ عنوان کارت زرد نمی‌گرفت

اگر بازیکن استقلال خطا می‌کرد به هیچ عنوان کارت زرد نمی‌گرفت

خواب دیدی تعبیرش رو نمی دونی کلیک کن

اگر بازیکن استقلال خطا می‌کرد به هیچ عنوان کارت زرد نمی‌گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی تهران میزبان ملوان بندرانزلی بود که این دیدار با برتری ۲ بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری(۷۴) و آرمان رمضانی(۷۸) برای استقلال گل زدند.

اخبار روز فناوری رو اینجا ببین

مازیار زارع در پایان این دیدار گفت: نسبت به بازی قبل که برابر استقلال داشتیم شکل بازیمان کاملا فرق کرده بود. تا قبل از گل اصلا موقعیت ندادیم به حریف. می خواستیم گل نخوریم و در ضد حملات به گل برسیم.

وی ادامه داد: با این حال ۱۰ نفره شدن تیم ما کار را سخت کرد. اگر بازیکن ملوان اخراج نمی شد قطعا شرایط فرق می کرد و هر چقدر جلوتر می رفتیم کار برای ما راحت تر می شد و استقلال سخت تر.

زارع در مورد صحنه اخراج بازیکنش گفت: مطمئنم اگر این صحنه برای بازیکن استقلال صورت می گرفت به هیچ عنوان بازیکن آنها اخراج نمی شد. اطمینان دارم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان با انتقاد از کارشناسان داوری گفت: برخی آقایان از جمله علی خسروی در مورد ملوان فقط نه می گوید و صحنه ها را علیه ما تشخیص می دهد. ایشان بیاید به ما توضیح بدهد که فرق این خطا با خطایی که در بازی قبل ما صورت گرفت چه بود. 

زارع ادامه داد: هیچکس در شهر انزلی سراغ ما را نمی گیرد و ما سه نفری تیم را پیش می بریم و در کنار پژمان نوری و پوررشید همه کارهای تیم را انجام می دهیم. اما بالاخره یکی باید از تیم دفاع کند. 

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا