سلامت

از کجا می توان گزینه های درمانی آنلاین رایگان را پیدا کرد

از کجا می توان گزینه های درمانی آنلاین رایگان را پیدا کرد

از کجا می توان گزینه های درمانی آنلاین رایگان را پیدا کرد

ما محصولاتی را که فکر می‌کنیم برای خوانندگانمان مفید هستند، اضافه می‌کنیم. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید، ممکن است پورسانت کوچکی دریافت کنیم در اینجا فرآیند ما است.

چگونه برندها و محصولات را بررسی کنیم

اخبار پزشکی امروز فقط مارک ها و محصولاتی را به شما نشان می دهد که ما پشت سر آنها ایستاده ایم./تیم ما به طور کامل توصیه هایی را که در سایت خود ارائه می دهیم بررسی و ارزیابی می کند. برای اثبات اینکه تولیدکنندگان محصول استانداردهای ایمنی و کارایی را رعایت کرده‌اند، ما:

  • مواد تشکیل دهنده و ترکیب را ارزیابی می‌کنیم: آیا آنها پتانسیل ایجاد آسیب را دارند؟
  • همه ادعاهای بهداشتی را بررسی کنید: آیا آنها با مجموعه شواهد علمی فعلی مطابقت دارند؟

  • برند را ارزیابی کنید: آیا با یکپارچگی کار می کند و به بهترین شیوه های صنعت پایبند باشید؟

ما تحقیق را انجام می دهیم تا بتوانید محصولات قابل اعتمادی را برای سلامتی و تندرستی خود پیدا کنید.

هزینه های صحبت درمانی می تواند بالا باشد، و همه طرح های بیمه درمانی برای آنها پوشش نمی دهد. با این حال، گزینه‌های درمان آنلاین رایگان یا کم‌هزینه‌ای وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

آنلاین درمانی یکی از انواع خدمات بهداشت از راه دور است که بر سلامت روان تمرکز دارد.

این مقاله نحوه یافتن یک درمانگر آنلاین را به صورت رایگان توضیح می دهد. همچنین برخی از منابع جایگزین را توضیح می‌دهد که می‌توانند به صورت آنلاین حمایت سلامت روانی رایگان یا کم هزینه را ارائه دهند.

پیوندهای سریع

درمان آنلاین گفتار درمانی یا مشاوره ای است که فرد از راه دور در آن شرکت می کند. این روش جایگزینی برای گفتار درمانی حضوری است که ممکن است برای برخی افراد مناسب تر باشد. افراد ممکن است آنقدر احساس خوبی نداشته باشند که خانه‌های خود را ترک کنند، برنامه‌های شلوغی داشته باشند، یا احساس امنیت بیشتری در صحبت کردن با شخصی آنلاین داشته باشند.

تحقیق نشان می‌دهد که درمان آنلاین می‌تواند منطقی به اندازه جلسات حضوری موثر است.

آیا درمان آنلاین موثر است؟

تحقیقات در سال 2020 نشان می‌دهد که افزایش سلامت از راه دور به دلیل همه‌گیری COVID-19 باید ثابت باشد و به طور گسترده‌تری در دسترس باشد.

یک بررسی 2017 نشان می دهد که سلامت از راه دور :

  • موثر در درمان بیماریهای روانی
  • قابل تطبیق
  • قابل مقایسه با خدمات حضوری
  • ارزان

یک کارآزمایی کوچک و تصادفی از سال 2014 همچنین نشان می‌دهد که درمان آنلاین افسردگی به همان اندازه که درمان حضوری مفید است. نتایج نشان می‌دهد که این درمان ممکن است منجر به کاهش طولانی‌مدت علائم در مقایسه با درمان حضوری 3 ماه پس از پایان آن شود.

آنلاین درمان رفتاری شناختی (CBT) نیز ممکن است در درمان اختلالات اضطرابی. یک متاآنالیز 2018 از استفاده از CBT آنلاین برای اضطراب و اختلالات افسردگی پشتیبانی می کند.

فرد هنگام انتخاب ارائه دهنده درمان آنلاین باید به دنبال موارد زیر باشد:

  • انواع مختلف ارتباط: خدمات درمانی آنلاین باید امکان انتخاب ارتباط مانند چت ویدیویی، تماس تلفنی یا چت زنده را به فرد ارائه دهد.
  • درمانگران دارای مجوز: فرد باید اطمینان حاصل کند که شرکت از درمانگران دارای مجوز با شرایط مناسب استفاده می کند. آنها همچنین باید در ایالتی که فرد در حال حاضر در آن ساکن است مجوز داشته باشند.
  • امنیت: فرد باید اطمینان حاصل کند که ارائه دهنده آنلاین اطلاعات شخصی را ایمن نگه می دارد. خط مشی حفظ حریم خصوصی یک شرکت باید به راحتی برای مشاهده در وب سایت آن در دسترس باشد.
  • زمان صرف شده: زمان لازم برای مطابقت دادن یک شرکت با یک درمانگر نباید خیلی طول بکشد. افراد همچنین باید بتوانند به راحتی درمانگر را در هر زمانی که بخواهند تغییر دهند.
  • طرح های قیمت: برنامه های قیمتی مختلفی باید در دسترس باشد. اگر فردی نمی‌خواهد اشتراک خود را ادامه دهد، باید به راحتی لغو شود.

برخی سازمان‌ها و درمانگران مجموعه‌ای از جلسات درمانی آنلاین رایگان را برای افرادی که اضطراب، افسردگی و سایر شرایط سلامت روان را تجربه می‌کنند، ارائه می‌دهند.

این چند جلسه ممکن است بینش کافی را در اختیار فرد قرار دهد تا به او در تعیین مراحل بعدی کمک کند. اما برای دیگران، مراقبت و حمایت بیشتر ضروری است. شرکت در جلسات رایگان ممکن است به افراد کمک کند تصمیم بگیرند که آیا درمان انتخاب مناسبی است یا خیر.

در زیر برخی از گزینه های درمانی رایگان یا کم هزینه وجود دارد که فرد ممکن است در نظر بگیرد.

محل کار

بسیاری از کارفرمایان دسترسی به مشاوره و گفتار درمانی را ارائه می دهند. شرکت‌ها اغلب این خدمات را در برنامه‌های کمک به کارکنان (EAPs) قرار می‌دهند، که معمولاً از طریق تماس با منابع انسانی ( بخش HR).

اگر شخصی از طریق کارفرمای خود یا یکی از اعضای خانواده خود بیمه پزشکی داشته باشد، ممکن است از مزایای دیگری برای خدمات سلامت روان و سلامت برخوردار باشد.

افراد می توانند با نماینده منابع انسانی یا مرکز مزایا خود برای بحث در مورد پوشش صحبت کنند.

نوع درمان موجود در محل کار متفاوت است، اما ممکن است شامل یک سری درمان های یک به یک باشد. -یک جلسه معمولاً همانطور که محل کار پرداخت می کند رایگان است. با این حال، زمانی که کارفرمایان هزینه‌ها را پرداخت نکنند، ممکن است شرکت‌های بیمه این هزینه را پوشش دهند.

کالج‌ها و دانشگاه‌ها

بسیاری از مراکز بهداشتی درمانی کالج ها و دانشگاه ها خدمات مشاوره رایگان یا کم هزینه را به دانشجویان ارائه می دهند. همچنین ممکن است کارگاه‌های استرس و سایر منابع سلامت روان ارائه دهند.

افراد اغلب می توانند انواع مختلفی از حمایت از سلامت روان را در محوطه دانشگاه بیابند، با اطلاعات زیادی که از خدمات دانشجویی ارائه می شود.

علاوه بر این، بسیاری از موارد آموزشی نیز وجود دارد. امکانات برنامه های بهداشتی خاص خود را دارند که دانش آموزان می توانند در آن ثبت نام کنند. با این حال، برخی از برنامه‌ها قوانین خاصی دارند و ممکن است افراد را ملزم به شرکت در کلاس‌ها برای دوره‌های معین قبل از اینکه واجد شرایط پوشش باشند، کنند.

سایر گزینه‌های در دسترس هستند، مانند بررسی برنامه‌های دانشجویی به‌طور خصوصی یا باقی ماندن در یا اضافه شدن به طرح یکی از بستگان.

انواع درمان ممکن است شامل مجموعه ای از جلسات مشاوره یک به یک و گروه درمانی باشد. هزینه ها معمولاً توسط کالج یا دانشگاه یا توسط یک ارائه دهنده بیمه درمانی پوشش داده می شود.

سازمان های بهداشت روان

بسیاری از موسسات خیریه و سازمان های بهداشت روان خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهند و تمایل دارند برای داشتن حوزه های خاص تمرکز برخی از این موارد عبارتند از:

نوع درمان ارائه شده بین سازمان‌ها متفاوت است. به عنوان مثال، CIMHS درمان آنلاین مبتنی بر CBT را ارائه می دهد که فرد در زمان خود آن را تکمیل می کند. 7 کاپ خدمات چت رایگان 24/7 یا درمان یک به یک را با 150 دلار در ماه ارائه می دهد. Moodgym آموزش تعاملی CBT را با 27 دلار برای دسترسی یک ساله ارائه می دهد.

با این حال، بسیاری از این سازمان های بهداشت روان بیمه را نمی پذیرند. بسیاری از سازمان های بهداشت روان وجود دارند که خدمات رایگان ارائه می دهند.

اداره بهداشت ایالت

ایالت بخش سلامت روان ممکن است خدمات بهداشت روان محلی را فهرست کنند، و برخی از آنها ممکن است درمان آنلاین رایگان ارائه دهند.

این درمان آنلاین ممکن است یک سرویس یک به یک، گروهی یا خودیاری باشد. بیمه ممکن است تمام هزینه های متحمل شده را پوشش دهد.

گزینه های مختلفی برای درمان آنلاین رایگان وجود دارد. برای افرادی که نمی توانند به آن دسترسی داشته باشند یا رویکردهای دیگر را ترجیح می دهند. برخی از گزینه‌های دیگر عبارتند از موارد زیر.

گروه‌های پشتیبانی

این می‌تواند برای افراد مفید باشد که در یک مشکل شرکت کنند. -گروه پشتیبانی خاص، مانند گروهی برای افراد مبتلا به اضطراب، اعتیاد، یا افسردگی پس از زایمان. گروه‌های پشتیبانی به افراد اجازه می‌دهند تا با دیگرانی که تجربه‌های مشابهی را تجربه می‌کنند ارتباط برقرار کنند.

جلسات گروه پشتیبانی معمولاً شخصاً برگزار می‌شود، اما برخی از آنها به‌صورت آنلاین در دسترس هستند. سلامت روان آمریکا لیستی از گروه های پشتیبانی ارائه می دهد.

برخی از گروه های پشتیبانی رایگان هستند. با این حال، هر گروهی که هزینه می دهد معمولاً ارزان تر از مشاوره یک به یک است. گروه‌های پشتیبانی معمولاً تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

تالارهای آنلاین

برخی افراد ترجیح می‌دهند از انجمن‌های آنلاین برای اتصال استفاده کنند. با دیگرانی که در موقعیت های مشابه هستند یا تجربه کرده اند. از طریق این انجمن‌ها، فرد می‌تواند حمایت، مشاوره و تشویق همسالان خود را بیابد.

با این حال، همیشه مهم است که هنگام پیوستن به انجمن‌های آنلاین احتیاط کنید، زیرا ممکن است هیچ درمانگر آموزش دیده ای وجود نداشته باشد. آنها را تعدیل کنید.

دسترسی به این انجمن های آنلاین معمولاً رایگان است. این یک نوع درمان نیست، اما فرد ممکن است تکنیک ها و توصیه هایی را از افراد در موقعیت های مشابه دریافت کند.

دوره ها، وبینارها و کارگاه های آموزشی

بسیاری از متخصصان و سازمان های بهداشت روان دوره های آنلاین برگزار می کنند ، وبینارها، و کارگاه های آموزشی درباره موضوعات خاص، مانند مدیریت استرس، اضطراب، و افسردگی.

پیوستن به این موارد ممکن است رایگان باشد و اطلاعاتی در مورد راه حل ها و مکانیسم های مقابله ای برای کمک به افراد ارائه می دهد. با شرایط خاص سلامت روانی.

این دوره ها و وبینارها معمولاً پوشش بیمه ای ندارند.

برنامه های تلفن همراه

بسیاری از برنامه های تلفن همراه برای حمایت از افراد مبتلا به بیماری روانی در دسترس هستند. برخی اطلاعات و نکاتی را ارائه می دهند، در حالی که برخی دیگر ابزارهایی را برای بهزیستی ذهنی ارائه می دهند، مانند مراقبه هدایت شده.

علاوه بر این، برخی از برنامه‌ها به افراد اجازه می‌دهند با درمانگران آموزش دیده یا همتایان خود که مشکلات مشابهی را تجربه می‌کنند ارتباط برقرار کنند.

برنامه‌های بسیاری در دسترس هستند فروشگاه های اپل و گوگل پلی طرح های بیمه ممکن است نسخه های پولی این برنامه ها را پوشش دهد. انجمن اضطراب و افسردگی آمریکا فهرستی از برنامه های سلامت روان را ارائه می دهد.

مشاوره کم هزینه

برخی از درمانگران هزینه ساعتی کمتر از حد معمول را دریافت می کنند. خدمات مقرون به صرفه تر آنها ممکن است این را به عنوان مشاوره کم هزینه یا درمان در مقیاس کشویی تبلیغ کنند. این خدمات ممکن است به صورت آنلاین انجام شوند.

لیست درمانگران محلی یا منطقه ای که این را ارائه می دهند ممکن است از ارائه دهندگان بیمه یا فهرست راهنمای سلامت روان در دسترس باشد.

خط‌های تماس پیشگیری از بحران و خودکشی

هرکسی که بحرانی را تجربه می‌کند که احتمالاً شامل افکار خودکشی است، می تواند برای حمایت عاطفی با یک خط تلفن تماس بگیرد. خط نجات ملی پیشگیری از خودکشی 24 ساعته در دسترس است در 800-273-8255. دسترسی به این خطوط تلفن رایگان است.

گزینه های درمانی آنلاین رایگان

گزینه های جایگزین

مانند هر شکل دیگری از درمان ، درمان آنلاین مزایا و معایبی دارد. در نظر گرفتن این موارد می تواند به فرد کمک کند تصمیم بگیرد که آیا درمان آنلاین ممکن است برای او مناسب باشد یا خیر.

مزایای درمان آنلاین

برخی افراد ممکن است درمان آنلاین را ترجیح دهند. به دلیل:

  • هزینه: درمان آنلاین معمولاً هم برای مشتری و هم برای درمانگر هزینه کمتری دارد. درمان آنلاین رایگان برای افرادی که بیمه سلامت ندارند یا در پوشش هزینه های خود مشکل دارند، بهترین است.
  • مناسب بودن: انجمن روانپزشکی آمریکا (APA) بیان می کند که پزشکی از راه دور برای سلامت روان برای افراد در هر سنی، از جمله کودکان، نوجوانان و بزرگسالان مناسب است. همچنین، برخی از افراد ممکن است از صحبت آنلاین با حضوری احساس امنیت بیشتری کنند، از جمله افرادی که اتیسم دارند. .
  • دسترسی:درمان آنلاین برای افرادی که در مناطق روستایی و از نظر جغرافیایی منزوی زندگی می کنند و کسانی که قادر به سفر نیستند در دسترس تر است. انتخاب پشتیبانی آنلاین همچنین می‌تواند نیاز به مرخصی از محل کار یا مدرسه را کاهش دهد.
  • محرمانه بودن: برخی از افراد متوجه می‌شوند که درمان آنلاین محرمانگی بیشتری نسبت به درمان حضوری ارائه می‌دهد. برای مثال، هیچ خطری وجود ندارد که فردی در مطب درمانگر با فردی که می شناسد مواجه شود.

معایب درمان آنلاین

مشاوره آنلاین برای همه مناسب نیست. برخی از اشکالات بالقوه عبارتند از:

  • مشکلات فنی:مشکلات فنی می‌تواند مانع درمان آنلاین شود، مانند اتصال به اینترنت. آنها می توانند روند درمانی را مختل کنند و به طور بالقوه باعث استرس شوند. امنیت آنلاین یکی دیگر از ملاحظات است.
  • ارتباطات محدود: در حالی که تحقیقات نشان می‌دهد که درمان آنلاین موثر، برای درمانگر چالش‌برانگیزتر است که زبان بدن و نشانه‌های غیرکلامی را از طریق صفحه نمایش کامپیوتر تشخیص دهد. در نتیجه، ممکن است علائمی را که نشان می دهد مشتری مضطرب است از دست بدهند.
  • مسائل حقوقی یا اخلاقی: طبق APA، برخی از شرکت های درمان آنلاین دستورالعمل های روشنی درباره آنچه اگر مشتری در موقعیت خطرناکی قرار دارد انجام دهید. علاوه بر این، این خدمات ممکن است از درمانگرانی با شرایط و قوانین رفتاری متناقض استفاده کند.

سوالات و پاسخ‌های متداول در مورد درمان آنلاین رایگان در زیر آمده است:

به طور متوسط ​​هزینه درمان چقدر است؟

قیمت‌ها بین ارائه‌دهندگان متفاوت است. با این حال، فرد باید انتظار داشته باشد که بین 60 تا 150 دلار در هر جلسه بپردازد. این قیمت بسته به مکان، طول جلسه و آموزش درمانگر می تواند متفاوت باشد. بسیاری از شرکت‌های بیمه هزینه درمان را پوشش می‌دهند.

درمان آنلاین برای چه کسانی بهتر است؟

کسانی که با فناوری خوب هستند و وضعیت پایداری دارند. ، اتصال اینترنتی قابل اعتماد کاندیدهای خوبی برای درمان آنلاین هستند. مشاوره ویدیویی می تواند روش خوبی برای برقراری ارتباط باشد، بنابراین افراد ممکن است بخواهند یک وب کم داشته باشند.

درمان آنلاین برای اکثر افراد مناسب است.

درمان آنلاین رایگان می تواند به افراد کمک کند تا با اضطراب، افسردگی و سایر شرایط سلامت روان مقابله کنند. تحقیقات نشان می‌دهد که درمان آنلاین می‌تواند به همان اندازه موثر درمان حضوری .

افراد باید در مورد منابع درمانی آنلاین رایگان از محل کار، مدرسه، یا سازمان‌های بهداشت روان محلی، منطقه‌ای و ملی خود بیاموزند.

اگر درمان آنلاین رایگان در دسترس نباشد، ممکن است فرد همچنان از کارگاه‌های آنلاین، گروه‌های پشتیبانی و گزینه‌های دیگر بهره مند شود. با درمان و حمایت، افراد مبتلا به افسردگی، اضطراب یا سایر شرایط سلامت روان می توانند احساس بهتری داشته باشند.

توجه این مطلب برای بالا بردن تجربیات شخصی میباشد و رسانه هیچگونه مسئولیتی در قبال آن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا