اقتصاد

نخست‌وزیر سنگاپور به ساکنان در مورد دیپ‌فیک‌هایی که از شبیه‌سازی برای کلاهبرداری‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند هشدار می‌دهد

نخست‌وزیر سنگاپور به ساکنان در مورد دیپ‌فیک‌هایی که از شبیه‌سازی برای کلاهبرداری‌های رمزنگاری استفاده می‌کنند هشدار می‌دهد

لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور، به دنبال کنندگان خود در رسانه های اجتماعی هشدار داد که از ویدیوهای عمیق جعلی که از صدا و تصویر او برای ترویج کلاهبرداری های ارزهای دیجیتال استفاده می کنند آگاه باشند. .

در ۲۸ دسامبر پست‌هایی در X (تویتر سابق)، لینکدین و فیس‌بوک، Loong از پیروان خود خواست تا به کلاهبردارانی که از فناوری هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد دیپ‌فیک استفاده می‌کنند، پاسخ ندهند که ادعا می‌کنند نخست‌وزیر وعده «بازگشت سرمایه‌ها» و هدایای ارزهای دیجیتال را داده است. لونگ ویدئویی از مصاحبه خود را به اشتراک گذاشت که توسط کلاهبرداران برای ترویج نوع جعلی “تجارت کریپتو بدون هندزفری” ایجاد شده بود.

گفت: “استفاده از فناوری دیپ‌فیک برای انتشار اطلاعات نادرست ادامه خواهد یافت.” لونگ. “ما باید هوشیار باشیم و یاد بگیریم که از خود و عزیزانمان در برابر چنین کلاهبرداری‌هایی محافظت کنیم.”

d986d8aed8b3d8aad988d8b2db8cd8b1 d8b3d986daafd8a7d9bed988d8b1 d8a8d987 d8b3d8a7daa9d986d8a7d986 d8afd8b1 d985d988d8b1d8af d8af 658f473734eda
منبع: Facebook

مرتبط : دزدان رمزارز شرکت‌ها هشدار می‌دهند که در سال 2024 کلاهبرداری‌های متقاعدکننده‌تر با هوش مصنوعی را اجرا کنید

لونگ از قبل از ظهور ابزارهای هوش مصنوعی خاص هدف کلاهبرداران بوده است. در سال 2021، او به سنگاپوری‌ها هشدار داد که «هنگام برخورد با پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال مراقب باشند،» ادعا می کند که شخصی یک نمایه در BitClout برای فروش توکن ها با استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی جعلی راه اندازی کرده است. او و معاون نخست وزیر لارنس وونگ با سؤالات قانونگذاران مواجه شدند پس از فروپاشی FTX در سال 2022.

از زمان ایجاد ارز دیجیتال، کلاهبرداران از روش‌های مختلفی برای فریب دادن کاربران برای ارسال فیات یا توکن‌ها استفاده کرده‌اند. هکرها در سال 2020 حساب های کاربران سرشناس توییتر، از جمله باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده و سپس جو بایدن، رئیس جمهور آینده آمریکا را برای تبلیغ بیت کوین (BTC) کلاهبرداری.

مجله: راز میلیارد دلاری DeFi: خودی ها مسئول هک ها هستند

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا