داستان واقعی

خلاصه کتاب ارائه شادی

خلاصه کتاب ارائه شادی

2 دقیقه مطالعه ⌚ 

در «ارائه شادی، تونی هسیه داستان شرکت خود Zappos را تعریف می‌کند و نشان می‌دهد که چگونه تفکر بلندمدت و پیگیری علایق او نه تنها سود، بلکه یک زندگی شاد را برای کارمندان آن ایجاد می‌کند. مشتریان و خودش در این کتاب، تونی رویکردی را برای ایجاد یک فرهنگ شرکتی با تمرکز بر شاد کردن اطرافیانش و در نتیجه افزایش شادی آنها توصیف می‌کند.

برای ایجاد یک شرکت عالی، ضروری است که بدانید چه کاری را دوست دارید انجام دهید. این کتاب کوچک برای هر کسی که علاقه مند به انجام یک تجارت موفق است و یاد می گیرد که چگونه یک شرکت متمرکز بر خدمات مشتری خارق العاده، شادی کارکنان و سودآوری می تواند همزیستی داشته باشد، توصیه می شود. برویم؟

کشف کاری که دوست دارید انجام دهید

هم در زندگی و هم در تجارت، ناگزیر با موفقیت و شکست مواجه خواهید شد. اما آنچه مهم است این است که به چیزی که واقعاً عاشق آن هستید پی ببرید. درک اشتیاق شما مهم است زیرا همه تصمیماتی را که باید بگیرید ساده می کند. این به شما امکان می دهد همیشه یک هدف مشخص در ذهن داشته باشید.

Delivering Happiness Summary

برای مثال، فرض کنید شما یک کارآفرین هستید که به او فرصت عالی برای فروش کسب و کارتان پیشنهاد شده است. اگر می‌دانید که مشتاق کسب‌وکارتان هستید و رضایتی که به شما می‌دهد را دوست دارید، تصمیم به رد پیشنهادها آسان است.

علاقه به کاری که انجام می دهید مهمتر از کسب درآمد زیاد با انجام کارهایی است که از آنها متنفر هستید. به همین دلیل است که، اول از همه، باید تصمیم بگیرید که آیا با چالش متوقف کردن تمرکز روی پول روبرو خواهید شد و شروع به دنبال کردن علاقه خود خواهید کرد.

یک راه برای یافتن آن این است که در بسیاری از چیزهای مختلف سرمایه گذاری کنید تا ببینید چه چیزی کار می کند. حداقل، این آزمایش ها به شما نشان می دهد که چه کاری را نمی خواهید انجام دهید. هر چه چیزهای بیشتری را از لیست خود حذف کنید، بیشتر در مورد خود خواهید دانست و به راحتی می توانید اشتیاق واقعی خود را پیدا کنید. هر چه به یافتن آن نزدیک‌تر می‌شوید، کمتر به دنبال رویاهای اشتباه می‌روید.

[blur]برای تونی هسیه، شما باید نگران مفهوم شبکه سنتی نباشید. به معنایی که او استفاده می کند، شبکه سازی زمانی اتفاق می افتد که شما فقط به دنبال ملاقات با افراد بیشتری هستید که فقط اهداف تجاری را دنبال می کنند. با این حال، فقط ملاقات با مردم کافی نیست. شما باید شبکه دوستی های واقعی و روابط عمیق خود را رشد داده و متنوع کنید، جایی که خود رابطه برای هر دو طرف برد-برد است.

هر چه بیشتر بتوانید دوستی های خود را متنوع کنید، احتمال اینکه در آینده به رفاه و فرصت های تجاری پررونقی دست یابید بیشتر است. این یک چالش طولانی مدت است. شما نمی دانید چه میوه ای درو می کند، اما مطمئناً آنها به طور جادویی در 2 تا 3 سال ظاهر می شوند.

مراقب سرعت باشید!
راحت باشید: اگر افراد نامناسبی وارد شوند، رشد سریع می‌تواند فرهنگ شرکت شما را از بین ببرد. با کارمندانی بمانید که رویای شما را به اشتراک می‌گذارند و به دنبال خوشبختی واقعی هستند، همسو با چشم‌انداز تجاری شما.[/blur]

حتما بخوانید : Unfuck Yourself خلاصه کتاب
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا