اقتصاد

دامنه های وب 3 یک نیروی بی ادعا در پذیرش انبوه رمزارزها هستند – مدیریت دامنه های غیرقابل توقف

دامنه های وب 3 یک نیروی بی ادعا در پذیرش انبوه رمزارزها هستند – مدیریت دامنه های غیرقابل توقف

رمزنگاری در یک بازار گاو نر برمی گردد ، به این معنی که قیمت تقریباً هر دارایی بالا رفته است ، و توسعه دهندگان پروتکل های جدیدی را برای معامله گران سودجو ارسال می کنند تا به صورت تقریباً روزانه با آنها تعامل داشته باشند.

در حالی که تقریباً دو سال طول کشید تا به این نقطه برسید ، تقریباً به پایان رسیده است ، و حتی اگر اخلاق “فقط” یک بازار سرخوشی احساس خوبی داشته باشد ، افزایش قیمت ها چشم انداز مشخصی از پذیرش انبوه نیستند. تقاضا برای کالاها و خدمات برای بازار و دارایی های آن دارای طول عمر لازم است و ارتباط طولانی مدت بین کالاهای ملموس و پیشنهادات نامشهود رمزنگاری برای حفظ بازار فعلی گاو نر ضروری است.

دامنه های وب 3 چند مورد از این جعبه ها را تیک می زنند ، و بسته به نحوه انتخاب آنها برای استفاده از آنها ، می توانند موارد استفاده بسیار عملی برای مشاغل سنتی داشته باشند.

در قسمت 27 از دستور کار پادکست ، میزبان ری سلموند و جاناتان دیانگ با دامنه های غیرقابل توقف رئیس ارشد عامل سندی کارتر برای کشف چگونگی نام دامنه Web3 یک کاتالیزور غیرقانونی برای رمزنگاری صحبت می کنند. جریان اصلی. .jpg” alt=”” title=””/>

شخصیت “نه کلیدهای شما، نه سکه های شما”

همه حداقل یک داستان از کسی را شنیده اند که مالکیت حقوق نامگذاری خود را از دست داده است یا برخی از مؤلفه های مهم حقوق مالکیت معنوی تجارت خود ، و چه تجربه ای فاجعه بار یا آسیب زا است.

به همان سادگی که به نظر می رسد ، کارتر معتقد است که نام دامنه Web3 این مشکل را حل می کند، زیرا مالک نام دامنه در واقع مالک نام است. وی گفت: “ما دیروز با مشاغل كوچك صحبت كردیم كه گفتند كه آنها وب سایت دارند و این كل تجارت آنها را هدایت می كند و به دلایلی حذف شد.” آنها هرگز نفهمیدند چرا، اما برای یک ماه از بین رفت و سپس دوباره به کار گرفته شد. یا حتی افرادی که صفحات فیس بوک خود را برای فروش یا تجارت الکترونیک ایجاد می کنند. ناگهان مغازه‌شان برای چند ماه تعطیل می‌شود، و دوباره بدون دانش، بدون درک.»

«چرا این اتفاق می‌افتد؟ خوب، شما صاحب آن داده نیستید. شما مالک آن هویت دیجیتالی نیستید که متعلق به یک شرکت پلتفرم است. متمرکز است. و بنابراین، قدرت یک هویت دیجیتالی Web3 یا یک دامنه این واقعیت است که اکنون شما مالک آن هستید.”

یک انتقاد رایج علیه حامیان کریپتو این است که راه حل ها و محصولات بلاک چین کاربردی ندارند. این انتقادها به ویژه در هنگام بحث درباره توکن های غیرقابل تعویض (NFT) مکرر است. و تقریباً هر چیزی که مربوط به Web3 باشد.

کارتر پیشنهاد کرد که دامنه‌های Web3 بسته به نحوه استفاده مالک/سازنده از آن‌ها، دارای یک نوع insta-utility هستند. او گفت: “شما می توانید به عنوان یک خالق کارهای بسیار جالبی انجام دهید.” «ما با یک شرکت کار می‌کردیم که یک نمایش هنری انجام می‌داد، […] و کاری که آنها انجام دادند این بود که یک اثر هنری را به عنوان NFT یا به عنوان یک مجموعه دیجیتال فروختند. و اگر شما این را داشتید، به این معنی بود که شما در نمایش آنها در میامی در آرت بازل، به نمایش آنها در نیویورک در NFT.NYC و به Outer Edge در لس آنجلس رایگان می رسید.

“اگر بخواهید از آن به عنوان کارت وفاداری استفاده می کنند. و این به مردم امکان داد وارد نمایش‌های دیگر شوند، که واقعاً افراد بیشتری را به خرید آن ترغیب کرد زیرا می‌خواستند به دیدن نمایش‌های حضوری بروند.

کارتر. نمونه دیگری از یک هنرمند مشهور را به اشتراک گذاشت که یک توکن را رها کرد و دارندگانی که آن را به عنوان بخشی از هویت دیجیتال خود داشتند، امتیازات منحصر به فردی دریافت کردند. «شما باید به یکی از پخش‌های او گوش می‌دادید، اما اگر این کار را می‌کردید، و آن مجموعه دیجیتال یا نشانه را در هویت دیجیتال خود داشتید، در صف اول برای گرفتن سلفی با او قرار می‌گرفتید. و این یک معامله بسیار بزرگ بود.»

یک راه اضافی برای استفاده از دامنه Web3 برای ارتباط با دیگران به روشی ملموس تر و متعارف می تواند استفاده از آن به عنوان پایه برنامه وفاداری برای طرفداران و مشتریان باشد.

“ما هنرمندانی هم داشته ایم، می دانید، اگر سه تا از NFT های من را دارید، یک تی شرت رایگان دریافت می کنید، یا شما یک صندلی VIP در چیزی دریافت می کنید. انواع کارهای وفاداری وجود دارد که می توانید با استفاده و استفاده از آنچه افراد در هویت دیجیتال خود دارند انجام دهید. و من فکر می کنم این واقعاً بخشی از یک نکته بزرگتر است.»

وقتی در مورد چگونگی ساخت کارتر گفت که «دامنه‌های غیرقابل توقف» با تجربه او به‌عنوان یک مدیر اجرایی در سرویس‌های وب آمازون تفاوت زیادی دارد، زیرا هر دو فرهنگ استارت‌آپ را تجسم می‌دهند. اندی جاسی [مدیر عامل آمازون] اغلب می‌گوید که آمازون بزرگترین استارت‌آپ جهان است، زیرا او این شرکت را اداره می‌کند. شما تک رشته ای هستید به شما ماموریت داده شده است شما واقعاً برای انجام مأموریت قدرت دارید. شما تقریباً مانند مدیر عامل کوچک خود در یک استارت آپ هستید.”

با این حال، کارتر یک تمایز خاص را تشخیص داد:

“اگر به شنا کردن ماهی قزل آلا در بالادست در مقابل تلاش برای شنا کردن پایین دست با Web3 فکر می کنید، من فکر می کنم در حال حاضر به دلیل تمام شرکت های بزرگ فناوری، در حال شنا کردن در بالادست هستیم. منظورم این است که اگر واقعاً به اختلالی فکر می‌کنید که ممکن است در صورت پذیرش گسترده Web3 رخ دهد، جایی که هر یک از ما داده‌های خودمان را داشتیم، چقدر بازی را برای اساساً هر شرکت فناوری در آنجا تغییر می‌دهد.

<. p data-ct-non-breakable="true">برای شنیدن بیشتر از گفتگوی کارتر با برنامه، به قسمت کامل در صفحه پادکست های Cointelegraph، پادکست های Apple یا Spotify. و فراموش نکنید که صفحه کامل نمایش‌های دیگر Cointelegraph را بررسی کنید!

مجله: Web3 Gamer: Pixels دارای 120 هزار کاربر و حجم 6.51 دلار است، انتخاب های بازی برای سال 2024، Titan Hunters

این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاه ها، افکار و نظرات بیان شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس کننده یا بیانگر دیدگاه ها و نظرات Cointelegraph نیست.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا