کسب و کار

10 راه حل نرم افزار فاکتور و صورتحساب مورد علاقه من برای مشاغل کوچک در سال 2024

10 راه حل نرم افزار فاکتور و صورتحساب مورد علاقه من برای مشاغل کوچک در سال 2024

کسب و کار در حال رونق است و شما در نهایت از ایجاد فاکتور در واژه پرداز شما. تبریک می گویم – زمان ارتقاء به نرم افزار صورتحساب مشاغل کوچک فرا رسیده است! خواه شما یک کسب و کار طراحی گرافیک یک زن باشید یا رهبر یک تیم فروش، کارهای مهم تری نسبت به صورت حساب دستی مشتریان خود دارید.

woman uses small business invoicing software

Learn More About HubSpot's Payments Software

اگر آماده‌اید تا راه‌حل‌های قوی‌تر و یکپارچه‌تر را برای کسب‌وکارتان حل کنید، در جای درستی هستید. برای مثال، یک نویسنده مستقل مانند من و یک تیم فروش، فرآیندهای صورت‌حساب یکسانی را نخواهیم داشت، بنابراین ما به ویژگی‌های متفاوتی از نرم‌افزار صورت‌حساب نیاز خواهیم داشت. من به مدیریت موجودی نیازی ندارم، اما تیم فروش ممکن است نیازی به پیگیری ساعات قابل پرداخت نداشته باشد.

بهترین نرم افزار فاکتور، نرم افزاری خواهد بود که ویژگی های آن مطابقت داشته باشد. نیازهای کسب و کار شما. من آن ویژگی ها را تجزیه و تحلیل کرده و توصیه های خود را بر اساس دسته بندی تقسیم کرده ام. به این ترتیب، می‌توانید روی ویژگی‌هایی که برای یافتن بهترین نرم‌افزار فاکتور و صورت‌حساب برای کسب‌وکار کوچک خود نیاز دارید، تمرکز کنید.

فهرست محتوا

نرم افزار فاکتور چیست و چه کسی به آن نیاز دارد؟

بسیار خوب، پس از صفحات گسترده و اسناد Word پیشی گرفتید. آیا نمی‌توانید از الگوی صورت‌حساب استفاده کنید؟ مطمئناً، ممکن است کمی سریع‌تر شود – اما همچنان باید هر بار داده‌ها را به صورت دستی وارد کنید. نرم افزار فاکتور داده های کسب و کار شما را ذخیره می کند تا بتوانید در عرض چند ثانیه فاکتور تولید کنید.

نرم افزار صورتحساب چیزی بیش از ارسال صورت حساب است. همچنین می تواند به پیمانکاران شما کمک کند تا ساعات و موجودی را پیگیری کنند. این می تواند با قرار دادن درآمد واقعی در گزارش شما، تیم های فروش و بازاریابی را به هم متصل کند. حتی می‌تواند با ساده‌سازی فرآیند پرداخت برای مشتریان یا مشتریان شما، جریان نقدی را افزایش دهد.

نرم‌افزار فاکتور به شما امکان می‌دهد فرآیند پرداخت کامل خود را از ابتدا تا انتها مدیریت کنید، بنابراین اگر می‌خواهید پرداخت‌ها را وارد کنید و می‌خواهید کارآمد انجام دهید، به آن نیاز دارید!

هنگام انتخاب نرم افزار فاکتور چه چیزی را باید جستجو کرد

من می دانم که انتخاب فقط بر اساس قیمت وسوسه انگیز است، اما باید نرم افزار فاکتور را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید. می‌خواهید مطمئن باشید که پول خود را صرف نرم‌افزار صورت‌حساب با ویژگی‌هایی می‌کنید که در واقع به‌عنوان یک کسب‌وکار کوچک به آن‌ها نیاز دارید. همه ما بودجه خود را داریم. با این حال، نرم افزار مناسب فاکتور می تواند زمان را آزاد کند و فروش را افزایش دهد.

در اینجا چند سؤال وجود دارد که باید هنگام بررسی نحوه انتخاب نرم افزار صورتحساب مناسب برای کسب و کار خود بپرسید.

آیا توانایی رشد با شما را دارد؟

بسیاری از برنامه‌های صورت‌حساب بر اساس تعداد فاکتورهایی که می‌توانید ارسال کنید، تعداد مشتریانی که می‌توانید صورت‌حساب را دریافت کنید یا تعداد کاربرانی که دارید، طرح‌هایی ارائه می‌دهند. شما باید مطمئن شوید که این محدودیت‌ها مانع از رشد کسب‌وکارتان نمی‌شوند. بهتر است اکنون کمی بالاتر را هدف گذاری کنید تا اینکه بعداً با مشکل تعویض نرم افزار روبرو شوید.

آیا از صورتحساب و یادآوری خودکار پشتیبانی می کند؟

نیاز به ایجاد و ارسال صورت‌حساب‌ها به صورت دستی زمان می‌برد که بهتر می‌توان آن را صرف تمرکز روی مشتریان خود کرد. ناگفته نماند که باید یادآوری ارسال کنید یا دیر پرداخت را پیگیری کنید. انتخاب نرم افزاری که اتوماسیون را ارائه می دهد ممکن است ارزش هزینه اضافی را داشته باشد.

آیا پرداخت و چند روش پرداخت را می پذیرد؟

ترکیب نرم‌افزار فاکتور با درگاه پرداخت، فرآیند صورت‌حساب شما را ساده می‌کند. وقتی پرداخت را برای مشتریانتان آسان‌تر کنید، پول بیشتری دریافت خواهید کرد. هنگامی که روش‌های متعددی برای پرداخت پیشنهاد می‌کنید، همین امر صادق است.

آیا با ابزارهای فروش موجود و CRM شما یکپارچه می شود؟

دوبار وارد کردن داده‌ها نه تنها زمان را تلف می‌کند، بلکه احتمال خطاها را بیشتر می‌کند. ادغام ها کار شلوغ را کاهش می دهند و به اطمینان از دقت کمک می کنند. نه تنها این، آنها می توانند گزارش شما را گسترش دهند، روند فروش شما را بهبود بخشند و به تیم خدمات شما کمک کنند تا مشتریان شما را خوشحال کند.

1. پیوندهای پرداخت HubSpot: بهترین نرم افزار صورتحساب به طور کلی

small business invoicing software, hubspot

این یکی در بالای این لیست است زیرا عالی است. پیوندهای پرداخت HubSpot ابزار قدرتمندی است که در مرکز فروش گنجانده شده است. با این محصول، نرم‌افزار فاکتور شما فقط با CMS شما یکپارچه نمی‌شود، بلکه بخشی از آن است.

پیوند دادن نرم افزار فاکتور به CRM یکی از قوی ترین اتصالاتی است که می توانید ایجاد کنید. می‌توانید طیف وسیعی از وظایفی را که نرم‌افزار فاکتور به تنهایی قادر به انجام آن‌ها نیست، حذف کنید.

small business invoicing software, hubspot

برای مثال، می‌توانید فاکتورها را با داده‌های مشتری از قبل بارگیری کنید و فرآیند صورت‌حساب خود را به گردش‌های کاری متصل کنید تا به‌طور خودکار مظنه‌ها، فاکتورها یا اعلامیه‌های تمدید ارسال شوند. نکته مهم برای جریان نقدی شما، پیوندهای امنی در فاکتورها تعبیه شده است که به مشتریان شما امکان می دهد مستقیماً از آنجا پرداخت کنند، بنابراین شما سریعتر پرداخت می کنید. در اینجا یک فاکتور سنتی وجود دارد که مطمئناً هنوز هم می توانید از آن استفاده کنید:

small business invoicing software, hubspot

در اینجا همان صورت‌حساب با پیوندهای پرداخت اضافه شده است — بنابراین مشتری شما فوراً می‌بیند و می‌تواند پرداخت کند:

small business invoicing software, hubspot

این نرم‌افزار می‌تواند بلافاصله حساب‌های مشتریان را با سابقه خرید نیز به‌روزرسانی کند. تصور کنید که نمایندگان خدمات شما می توانند به سرعت سابقه خرید یا فعالیت پرداخت را هنگام صحبت با مشتریان خود مشاهده کنند.

این ادغام آنقدر ریز می شود که می توانید جادوهای پیشرفته ای مانند تولید خودکار نقل قول ها بر اساس مرحله چرخه زندگی و تجزیه و تحلیل روند پرداخت در برابر کمپین های بازاریابی انجام دهید.

چه از طریق APIهای داخلی یا نرم افزارهای اتوماسیون مانند Zapier، همه موارد فوق را می توان به حساب HubSpot شما متصل کرد. همه اینها واقعاً شگفت انگیز است.

هزینه: می‌توانید ابزار را به صورت رایگان آزمایش کنید، اما کاربران باید با Stripe ثبت نام کنند. این ابزار همچنین در Sales Hub Starter گنجانده شده است که 15 دلار در ماه یا 90 دلار در ماه برای یک طرح حرفه ای هزینه دارد.

روش پرداخت برای مشتریان: کارت اعتباری، کارت نقدی، ACH، Apple Pay، Google Pay، Stripe و بسیاری موارد دیگر

هزینه پرداخت

  • کارمزدهای Stripe به اضافه 0.5٪ در هر تراکنش پس از 90 روز

چند ارز؟ بله

آزمایشی یا نسخه نمایشی رایگان؟ نمونه نمایشی رایگان

با HubSpot ادغام می شود؟ توکار

چیزی که دوست دارم

توضیح دادن احساسی که دارید در آینده زندگی می‌کنید سخت است، وقتی همه چیز درست عمل می‌کند. هنگامی که من در حال ایجاد فاکتورهای تصویر بالا بودم، فکر کردم که باید موارد خط را اختراع کنم. نه!

گزینه‌ای برای بیرون کشیدن اطلاعات محصول من مستقیماً از حساب HubSpot من وجود دارد – اطلاعات محصولی که پس از راه‌اندازی آن‌ها با استفاده از سازنده وب‌سایت کشیدن و رها کردن برای یک پروژه دیگر کاملاً فراموش کرده بودم. ای کاش همه چیز برای من به همین راحتی بود.

ویژگی های Pro

  • کاملاً با فرآیند فروش و بازاریابی شما یکپارچه شده است
  • به مشتریان امکان می‌دهد مستقیماً از صورت‌حساب شما پرداخت کنند
  • پیوندهای ایمن و قابل اشتراک‌گذاری ایجاد کنید که می‌توانند در نقل قول‌ها، ایمیل‌ها، چت‌ها و غیره گنجانده شوند.
  • پرداخت‌ها یا اشتراک‌های مکرر را از طریق ACH یا کارت اعتباری مجاز می‌کند
  • بیش از 1000+ ادغام ابزار سفارشی

2. ایندی: بهترین نرم افزار صورتحساب برای خود متخصصین شاغل

small business invoicing software, indy for self-employed professionals

منبع تصویر

ایندی از ابتدا طراحی شده است تا به فریلنسرها، صاحبان مشاغل کوچک، کارآفرینان و سایر متخصصان خوداشتغال هر آنچه را که برای دریافت سریع‌تر پول با صورت‌حساب ساده و آسان برای استفاده نیاز دارند، ارائه دهد.

آنچه که صورتحساب آنها را متمایز می کند نحوه ادغام آن با بقیه مجموعه ابزار آن است. می‌توانید برآوردهای پیشنهادی و برگه‌های پیگیری زمان را تنها با یک کلیک به صورت‌حساب‌های قابل پرداخت تبدیل کنید. همچنین گزینه‌های پرداخت آنلاین و آفلاین انعطاف‌پذیری وجود دارد که پرداخت پول را برای مشتریان آسان‌تر می‌کند و شما را از هزینه‌های پردازش پرهزینه اجتناب می‌کند.

من به این موضوع می‌پردازم تا آن را آزمایش کنم. به محض ثبت نام در گزینه رایگان، آنها به من یک آموزش سریع در مورد مراحل اولیه ایجاد فاکتور دادند. این اطلاعات من را غرق نکرد، که در مقدمه از آن قدردانی می کنم. من اتفاقاً یک آرم برای کسب و کار مستقل خود دارم، بنابراین آن را بارگیری می کنم و دستورالعمل های آموزش را دنبال می کنم.

small business invoicing software, indy for self-employed professionals

زیبا، ساده، تمیز. سپس می‌توانید ایمیلی ایجاد کنید که در آن صورت‌حساب را تحویل دهید — ابتدا به خودتان، بنابراین می‌توانید ایده‌ای از آنچه مشتری‌تان می‌بیند به دست آورید.

small business invoicing software, indy for self-employed professionals

به‌جای ایمیل، آنها همچنین گزینه ایجاد پیوند قابل اشتراک‌گذاری و صادر کردن فاکتور را به صورت PDF می‌دهند که در صورت تمایل می‌توانید آن را چاپ کنید.

small business invoicing software, indy for self-employed professionals

هزینه: رایگان (سه فاکتور در ماه) با طرح‌های پولی که از 12 دلار در ماه شروع می‌شود برای صورت‌حساب نامحدود، صورت‌حساب‌های تکرارشونده، و گردش کار خودکار.

روش های پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی، پرداخت ACH (سپرده مستقیم)، پی پال، حواله سیمی، چک پستی، Zelle و Stripe

هزینه پرداخت: به درگاه پرداخت بستگی دارد

چند ارز؟ بله

آزمایشی رایگان؟ طرح رایگان با دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه برای Indy Pro

با HubSpot ادغام می شود؟ از طریق Zapier

چیزی که دوست دارم

شهرت ایندی به‌عنوان یکی از ساده‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین گزینه‌های نرم‌افزار صورت‌حساب موجود، در تجربه من صادق بود. من متوجه شدم که این یک راه حل عالی برای هر کسی است که به دنبال ایجاد و ارسال سریع فاکتورهای حرفه ای است. وقتی ایمیلی ایجاد می‌کنید، یک منوی کشویی از قالب‌های پیام با عبارت‌های خنثی و حرفه‌ای برای فهرستی طولانی از موقعیت‌ها وجود دارد.

ویژگی های Pro

  • برگ های ردیابی زمان را به راحتی با چند کلیک به صورتحساب قابل پرداخت تبدیل کنید
  • فاکتورهای تکراری ایجاد کنید
  • پیام های پیگیری خودکار که به مشتریان یادآوری می کند که فاکتورها را پرداخت کنند
  • فیلدهای هوشمند قابل تنظیم که اطلاعات را از CMS شما برای شخصی‌تر کردن پیام‌ها می‌کشند

3. Freshbooks: بهترین نرم افزار فاکتور برای فریلنسرها

small business invoicing software, freshbooks

برای استفاده از Freshbooks لازم نیست فریلنسر باشید، اما ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که فریلنسرها آن را دوست خواهند داشت. می‌توانید هزینه نگهدارنده تنظیم کنید و ساعت‌های قابل پرداخت را در مقابل نگهدارنده پیگیری کنید. با محاسبه خودکار سپرده ها بر حسب درصد کمک می کند و می توانید از دسکتاپ یا تلفن هوشمند خود به ردیابی زمان یا مدیریت موجودی دسترسی داشته باشید.

هزینه

Lite: 19 دلار برای صورت‌حساب پنج مشتری

به علاوه: 33 دلار برای حداکثر 50 مشتری

Premium: 60 دلار برای مشتریان نامحدود

انتخاب کنید: برای اطلاعات بیشتر با Freshbooks تماس بگیرید

روش‌های پرداخت: Stripe، PayPal، Venmo، ACH، کارت اعتباری

هزینه پرداخت

  • اعتبار – 2.9٪ + 0.30 دلار در هر تراکنش

چند ارز؟ بله

آزمایشی رایگان؟ 30 روز

با HubSpot ادغام می شود؟ بله

چیزی که دوست دارم

Freshbooks می‌تواند با شما از طریق مدل قیمت‌گذاری سطحی خود رشد کند. در حالی که برنامه Lite آنها بر صورتحساب اولیه متمرکز است، نرم افزار به سرعت به یک راه حل حسابداری همه در یک تبدیل می شود. طرح‌های بالاتر همچنین می‌توانند حقوق و دستمزد، موجودی، تجارت الکترونیک و موارد دیگر را مدیریت کنند.

طرفداران

  • دسترسی به نرم افزار فاکتور به صورت آنلاین از دستگاه های دسکتاپ یا تلفن همراه
  • اتوماسیون را برای ایمیل ها یا پرداخت ها تنظیم کنید
  • سپرده‌ها را در مظنه خود لحاظ کنید
  • درآمد را بر اساس موجودی یا ساعت پیگیری کنید

معایب

  • برای ثبت نام آزمایشی رایگان به شماره تلفن نیاز دارد
  • قیمت ویژگی‌ها در مقایسه با سایر ویژگی‌های موجود در این فهرست
  • مدیریت موجودی به صورت دستی وارد می شود، بنابراین راه حل ایده آلی برای کسب و کارهایی نیست که موجودی های بزرگ را مدیریت می کنند

4. Maxio (قبلاً Chargify و SaaSOptics) : بهترین نرم افزار فاکتور B2B

small business invoicing software, maxio billing software

منبع تصویر

Maxio یک پلت فرم مالی جامع و قدرتمند است که قابل تنظیم و مقیاس پذیر است. این ابزار بهترین ویژگی های دو بزرگ در صنعت را گرد هم می آورد: Chargify و SaasOptics.

Maxio برای شرکت‌های B2B عالی است به دلیل قابلیت‌های تخصصی مدیریت صورت‌حساب و اشتراک که از Chargify دریافت کرده است. بهترین ویژگی آن‌ها این است که می‌توانند از بین ده‌ها مدل صورت‌حساب مختلف انتخاب کنند، خواه مدل فروش شما مبتنی بر محصول، مبتنی بر استفاده، مبتنی بر زمان، یا حتی مبتنی بر رویداد باشد.

small business invoicing software, maxio

برای شرکت‌های در حال رشد B2B SaaS، Maxio از ویژگی‌های SaaSOptics مانند اتوماسیون عملیات مالی استفاده می‌کند. این به شرکت‌ها کمک می‌کند تا درآمد خود را از طریق مدیریت A/R و معیارهای مالی، افزایش دقت و گزارش‌دهی، به حداکثر برسانند.

small business invoicing software, maxio

هزینه: 5000 دلار سالانه برای حداکثر 500000 دلار در صورتحساب سالانه

روش پرداخت: بیش از ۲۰ درگاه پرداخت از جمله Stripe، Braintree و Square

هزینه پرداخت: به درگاه پرداخت بستگی دارد

چند ارز؟ بله

آزمایشی رایگان؟ در صورت تماس، نسخه آزمایشی موجود است

با HubSpot ادغام می شود؟ بله

چیزی که دوست دارم

انتخاب یک مدل از پیش ساخته شده آنقدرها که گاهی اوقات محدود می شود احساس نمی شود. می توانید فاکتورهای خود را با گزینه هایی مانند دوره های آزمایشی، هزینه های یکبار مصرف، تبلیغات یا حتی پیشنهادات فریمیوم سفارشی کنید. من متوجه شدم که Maxio فراتر از هر چیزی است که لباس کوچک من در حال حاضر نیاز دارد. با این حال، اگر رشد کند، این به گونه ای طراحی شده است که برای کسب و کارهای کوچک که به سمت متوسط ​​شدن حرکت می کنند، سخت کار کند.

طرفداران

  • به شما امکان می دهد از ده ها مدل صورتحساب استفاده کنید
  • گزارش‌دهی داده‌های پیشرفته به شما امکان می‌دهد روند محصول و مشتری را نظارت کنید
  • گزارش دهی را آسان تر و سریع تر می کند

معایب

  • هیچ نشانه ای مبنی بر توانایی پرداخت ماهانه وجود ندارد
  • تا زمانی که در بخش بزرگی از یک کسب و کار کوچک نباشید احساس می‌کنید نرم‌افزار بسیار زیاد است

5. فاکتور Zoho : بهترین نرم افزار رایگان فاکتور

small business invoicing software, zoho invoice on Mac

منبع تصویر

Zoho Invoice یک برنامه صورتحساب مبتنی بر فضای ابری سبک وزن است که هنوز برای اکثر مشاغل کوچک به اندازه کافی قدرتمند است. اگرچه ممکن است زنگ‌ها و سوت‌های Maxio را نداشته باشد، Zoho صورتحساب، ردیابی هزینه‌ها و ردیابی زمان را کاملاً رایگان انجام می‌دهد.

Zoho به شما امکان می دهد فاکتورها را از طریق ایمیل یا پیام متنی ایجاد و ارسال کنید. همچنین به مشتریان شما امکان می‌دهد به یک پورتال مشتری سلف سرویس دسترسی داشته باشند که در آن می‌توانند پرداخت‌ها را انجام دهند.

small business invoicing software, zoho invoice on Mac

من برای Zoho Invoice ثبت‌نام می‌کنم زیرا در هر جایی که لازم است برای فروش لوازم جانبی حیوانات خانگی در بازارهای مختلف و آنلاین حضور داشته باشم. من می توانم از طریق رایانه شخصی، تلفن iOS، و یک برنامه وب به آن دسترسی داشته باشم، بنابراین می توانم با اتصال به اینترنت در هر جایی به آن دسترسی داشته باشم. برای من مهمتر این است که ویژگی های ردیابی هزینه دارد – چیزی که برای مدیریت بهتر در این سال نیاز دارم

small business invoicing software, zoho invoice on Mac

بعداً، اگر من یا شما به نرم افزار حسابداری قوی تری نیاز داشته باشید، Zoho Invoice می تواند مستقیماً با Zoho Billing ادغام شود. این نرم افزار پولی حسابداری سرتاسری، از جمله ردیابی بدهی ها، مطالبات، و بانکی را ارائه می دهد.

هزینه: رایگان

روش پرداخت: کارت اعتباری، پرداخت ACH، Square، PayPal و بسیاری دیگر از پلتفرم‌های پرداخت موجود

هزینه پرداخت: به درگاه پرداخت بستگی دارد

چند ارز؟ بله

آزمایشی رایگان؟ همیشه رایگان است

با HubSpot ادغام می شود؟ بله

چیزی که دوست دارم

من از اینکه یک صفحه ضبط هزینه انبوه وجود دارد، قدردانی می‌کنم، بنابراین می‌توانم قبل از ماندن در بالای آن، با ثبت دقیق‌تر هزینه‌ها در صورت وقوع، عجله کنم. من عاشق ادغام آسان Square هستم زیرا از Square برای POS خود در نمایشگاه ها و بازارها استفاده می کنم.

به این ترتیب، می‌توانم در آخرین روز از نمایشگاه سگ‌ها برای مشتریان صورت‌حساب بگیرم، زمانی که آنها نمی‌توانند برای پرداخت به غرفه من برگردند – ارسال پیامک برای آنها شگفت‌انگیز است.

ویژگی های Pro:

  • هزینه های مختلف، از جمله مسافت پیموده شده را ردیابی می کند
  • فاکتورها را از طریق متن، ایمیل یا پورتال مشتری ارسال کنید
  • برآوردهایی را ایجاد و ارسال کنید که به صورت خودکار به صورت‌حساب تبدیل می‌شوند
  • پرتال مشتری سلف سرویس به مشتریان امکان مشاهده فاکتورها و پرداخت را می دهد

6. برنامه فاکتور<: بهترین برنامه صورتحساب برای مشاغل کوچک

small business invoicing software, invoice for startups, business, and freelancers

منبع تصویر

Invoiceapp یک پلت فرم آنلاین پیشرو در صورتحساب و صورت‌حساب است که برای ساده‌سازی و ساده‌سازی فرآیند صورت‌حساب برای استارت‌آپ‌ها، صاحبان مشاغل کوچک و مترجمان آزاد طراحی شده است. با رابط کاربر پسند و ویژگی‌های قوی، کارآفرینان، مترجمان آزاد و سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا فاکتورهای حرفه‌ای ایجاد، مدیریت و ارسال کنند و از مدیریت مالی کارآمد اطمینان حاصل کنند.

هزینه: 0 دلار برای طرح رایگان، 5 دلار در ماه برای Basic، 15 دلار در ماه برای Premium

روش پرداخت: Stripe و PayPal — فقط در طرح‌های پولی موجود است

هزینه پرداخت: به درگاه پرداخت بستگی دارد

چند ارز؟ بله

آزمایشی رایگان؟ 14 روز

چیزی که دوست دارم

آنها ادعا می کنند که نرم افزار خود را بر اساس راحتی و نوآوری می سازند، که برای من مهم است زیرا به آسانی استفاده از آن نیاز دارم، اما می خواهم به ویژگی های جدید نیز دسترسی داشته باشم. آنها یک راه حل جامع و کاربر محور ارائه می دهند که به کسب و کارها کمک می کند تا روی عملیات اصلی خود تمرکز کنند و در عین حال تراکنش های مالی خود را نیز به طور مؤثر مدیریت کنند.

طرفداران

  • ایجاد و ارسال فاکتورهای سفارشی
  • پرداخت آنلاین با PayPal و Stripe را بپذیرید
  • تخمین و نقل قول ایجاد کنید
  • ویژگی مدیریت هزینه

معایب

  • نسخه رایگان خیلی سبک است. تنها کاری که می توانید انجام دهید ارسال 1 تا 5 فاکتور
  • است

  • آنها فقط برای دیدن نسخه رایگان به شماره تلفن نیاز دارند
  • قیمت‌ها، برآوردها و مدیریت هزینه‌ها فقط در Premium موجود است

7. بیلدو: بهترین برنامه صورتحساب

small business invoicing software, billdu best rated invoicing app

منبع تصویر

ابتدا، ما باید در مورد این بیش از حد صحبت کنیم زیرا نام تجاری به بهترین شکل مرا می کشد. او شایان ستایش است و بهترین زندگی خود را در هر صفحه سپری می کند. آیا نرم افزار می تواند احساس سلامتی داشته باشد؟ زیرا بیلدو به نوعی احساس سلامت می کند. ببینید چه چیزی پیدا کردم:

small business invoicing software, Billdu beaver branding is friendly

منبع تصویر

بسیار خوب، بازگشت به کسب و کار: این برنامه صورتحساب با استفاده آسان برای مشاغل کوچک و مترجمان آزاد دارای یک رابط بصری و مجموعه ای جامع از ویژگی ها است. Billdu ایجاد و ارسال صورت‌حساب‌هایی با ظاهر حرفه‌ای را آسان می‌کند – از طریق برنامه صورت‌حساب شما.

Billdu نه تنها فرآیند صورتحساب را ساده می کند، بلکه به شما کمک می کند تا امور مالی خود را به طور موثرتری مدیریت کنید. Billdu با ویژگی‌هایی مانند ردیابی هزینه، تولید فاکتور، یادآوری پرداخت و مدیریت مشتری، به شما و کسب‌وکارتان کمک می‌کند از اطلاعات مالی خود مطلع باشید.

هزینه: شروع رایگان؛ 3.99 دلار در ماه برای برنامه های Lite؛ 8.99 دلار در ماه برای برنامه های استاندارد؛ 16.99 دلار در ماه برای طرح‌های Premium

روش پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی و پرداخت ACH

هزینه پرداخت: به درگاه پرداخت بستگی دارد

چند ارز؟ بله

آزمایشی رایگان؟ 30 روز

با HubSpot ادغام می شود؟ خیر

چیزی که دوست دارم

بیشتر از همه، من برندسازی Billdu را دوست دارم. من همچنین دوست دارم که آنها یک دوره آزمایشی کامل 30 روزه را با همه چیز باز شده و بدون درخواست هیچ گونه اطلاعات صورتحساب به شما ارائه دهند. این نشان می‌دهد که آن‌ها به کار خود اعتماد دارند، و شما واقعاً می‌توانید قبل از انتخاب یک طرح، بدانید به چه چیزی نیاز دارید و چه چیزی را ندارید.

من همچنین دوست دارم که Billdu ویژگی‌های خود را به‌روزرسانی کند تا نیازهای در حال رشد کاربرانش را برآورده کند. این واقعیت که شامل اسکن بارکد می شود – که تاکنون در میان سایر موارد موجود در این لیست منحصر به فرد است – به وضوح به این دلیل است که شخصی به آن نیاز داشته است.

ویژگی های کلیدی

  • الگوهای قابل تنظیم را برای ایجاد فاکتورهایی با ظاهر حرفه ای اضافه کنید
  • پرداخت‌ها را پیگیری کنید، برای فاکتورهای پرداخت نشده یادآوری ارسال کنید و پرداخت‌های آنلاین را بپذیرید
  • هزینه ها را پیگیری کرده و آنها را برای گزارش آسان دسته بندی کنید
  • بیور

8. پی پال: ساده ترین نرم افزار فاکتور

برای استفاده

small business invoicing software, paypal invoicing software

منبع تصویر

اگر شما هم مثل من هستید، وقتی به PayPal فکر می کنید، به خرید آنلاین فکر می کنید. بنابراین ممکن است از دیدن آن به عنوان نرم افزار صورتحساب پیشنهاد شده تعجب کنید.

بیشتر توصیه‌های ما نمونه‌هایی از نرم‌افزار صورت‌حساب است که می‌تواند پرداخت‌ها را نیز انجام دهد. پی پال یک نرم افزار پرداخت است که می تواند صورتحساب را نیز انجام دهد. ابزارهای صورتحساب آنها ساده اما بصری است و با حساب تجاری شما رایگان است. فقط با استفاده از الگو یک فاکتور ایجاد کنید و آن را از طریق ایمیل ارسال کنید.

هزینه: رایگان

روش پرداخت: کارت اعتباری، کارت نقدی، Apple Pay، PayPal، Venmo، Pay Later، کد QR

هزینه پرداخت

  • دبیت، اعتبار و Apple Pay — 2.99٪ + 0.49 دلار به ازای هر تراکنش USD
  • PayPal، Venmo، و Pay Later — 3.49٪ + 0.49 دلار برای هر تراکنش USD
  • معاملات با کد QR — 2.29٪ + 0.09 دلار به ازای هر تراکنش USD

چند ارز؟ بله

آزمایشی رایگان؟ بدون کارمزد راه‌اندازی یا ماهانه — فقط زمانی پرداخت می‌کنید که پول دریافت می‌کنید

با HubSpot ادغام می شود؟ از طریق Zapier

چیزی که دوست دارم

اگر از قبل به درگاه پرداخت نیاز دارید، اما نیازی به ردیابی زمان یا مدیریت موجودی ندارید، PayPal گزینه خوبی به نظر می رسد، به خصوص اگر از آن برای فروش با کد QR مانند بسیاری از موارد استفاده می کنید. دوستان تجاری من در بازارهای محلی و زنده انجام می دهند.

ویژگی های کلیدی

  • پرداخت های جزئی را بپذیرید یا حتی یک فیلد نکته اضافه کنید
  • به صورت خودکار فاکتورهای برنامه ریزی شده یا تکراری ارسال شود
  • فاکتورها را از طریق ایمیل یا پیوند به اشتراک بگذارید
  • بدون هزینه اشتراک

9. برداشت: بهترین نرم افزار فاکتور برای تیم ها

small business invoicing software, harvest

یکی دیگر از موارد شگفت‌انگیز، Harvest نرم‌افزار ردیابی زمان است که ابزارهای صورت‌حساب را ارائه می‌کند. من شرط می بندم که اعتراف می کنم که ثروت من وجود ندارد که مدیر پروژه شما Harvest را دوست داشته باشد. با این حال، اجازه ندهید که شما را نیز از امتحان کردن دلسرد کند!

آنچه Harvest را متمایز می کند، توانایی منحصر به فرد آن برای پیگیری و گزارش فاکتورها در سطح پروژه یا تیم است. این بدان معناست که فراتر از صدور صورت‌حساب، می‌توانید پروژه‌های گذشته را برای تخمین بهتر زمان یا هزینه برای کارهای آینده تجزیه و تحلیل کنید.

من عاشق زیبایی هستم — گرم و تمیز، جذاب و حرفه ای. بسیار شهودی است و تنظیم صورت‌حساب‌های تکرارشونده آسان بود:

small business invoicing software, harvest

من از آن برای تهیه صورت‌حساب نگهدارنده ماهانه بر اساس مشورت با شرکت در مورد اینکه چه چیزی در فیدهای رسانه‌ای برای یک تجارت خیالی به نام Finn & Ellie’s پست کنم، استفاده کردم. آنها به صورت ماهانه برای یک ایده پست منحصر به فرد هر هفته برای دو کانال دریافت می شوند: فیس بوک و اینستاگرام. آنها در سه ماه اول 10٪ تخفیف دارند:

small business invoicing software, harvest

من جلوتر رفتم و از ویژگی ردیابی زمان استفاده کردم در حالی که من این ویژگی های دیگر را نیز امتحان کردم!

small business invoicing software, harvest

من 34 دقیقه قابل پرداخت را برای کاوش در برنامه ، امتحان کردن فاکتورها و پیگیری وقت خود صرف کردم:

small business invoicing software, harvest

ساده و تمیز ، اما نگاه کنید که چقدر عالی است.

هزینه: آزمایش رایگان 30 روزه برای کشف ، پس از آن برای یک صندلی و دو پروژه یا 12 دلار در هر ماه برای صندلی ها و پروژه های نامحدود رایگان است. با پرداخت سالانه می توانید بیشتر پس انداز کنید ، پرداخت ماهانه را در حدود 10.20 دلار انجام دهید.

روش پرداخت: کارت اعتباری و ACH از طریق PayPal و Stripe

هزینه پرداخت: به دروازه پرداخت بستگی دارد

چند ارز؟ بله

آزمایش رایگان؟ 30 روز

با hubspot ادغام می شود؟ از طریق Zapier

آنچه من دوست دارم

همچنین می توانید به جای اینکه همه اینها را با هم جمع کنید ، می توانید به طور خودکار فاکتور را بر اساس ساعات تیم و هزینه ها ایجاد کنید. فهمیدم که پیدا کردن کارهایی که می خواهم انجام دهم بسیار آسان و بصری است ، حتی اگر مجموعه نرم افزار طیف گسترده ای از گزینه ها را داشته باشد.

ویژگی های کلیدی

  • با ابزارهای مدیریت پروژه مانند Asana ، Trello و Slack
  • ادغام می شود

  • اعضای تیم را برای ردیابی هزینه ها و زمان توسط پروژه به پروژه ها اضافه کنید
  • به مدیران اجازه می دهد بودجه هایی را برای تیم ها تعیین کنند تا در
  • کار کنند

  • به طور خودکار فاکتورها را در نرم افزار حسابداری خود کپی کنید ، مانند QuickBooks یا Xero

10. Strong> : بهترین نام نرم افزار فاکتور نام تجاری

small business invoicing software, quickbooks

اگر شغلی دارید ، از QuickBooks شنیده اید. آنها توسط بسیاری از آنها به عنوان استاندارد طلا در نرم افزار حسابداری در نظر گرفته می شوند. QuickBooks Online راهی بیش از نرم افزار فاکتور است ، و این بزرگترین قدرت آنهاست.

دقیقاً مانند تمام عملکردهای شما با HubSpot Sales Hub ، با QuickBooks بصورت آنلاین ، فاکتورها و پرداخت های شما به طور خودکار به ابزارهای حسابداری شما متصل می شوند.

small business invoicing software, quickbooks

وقتی مشتری فاکتور را پرداخت می کند ، فوراً در حسابداری شما ضبط می شود. همچنین فوراً در داشبورد گزارش شما گنجانده شده است ، و به شما امکان می دهد تا به جریان نقدی ، سود و زیان و سایر داده های مالی بپردازید.

متأسفانه ، نسخه آزمایشی برای من وجود نداشت که دندانهایم را برای این یکی غرق کنم ، اما این چیزی است که من پیدا کردم:

هزینه: برنامه های شروع ساده در هر ماه 0 دلار هزینه می کنند. برنامه های ملزومات 60 دلار در هر ماه هزینه دارد. برنامه به علاوه 90 دلار در هر ماه هزینه دارد. برنامه های پیشرفته هزینه 200 دلار ماه

روش پرداخت: کارت های اعتباری ، ACH ، Apple Pay ، PayPal و Venmo

هزینه پرداخت: به دروازه بستگی دارد

چند ارز؟ بله

آزمایش رایگان؟ no

با hubspot ادغام می شود؟ بله

آنچه من دوست دارم

دسترسی. بنابراین بسیاری از مشاغل قبلاً QuickBooks را می شناسند و از آن استفاده می کنند. این برند هنگام افزودن ویژگی های اضافی ، مانند صورتحساب و اتصال صورتحساب شما به نرم افزار اصلی QuickBooks ، خود را به فروش می رساند.

من همیشه برای ادغام همه چیز هستم-حتی قسمت های سرگرم کننده اجرای یک تجارت به اندازه کافی سخت است ، بنابراین هر ویژگی که باعث صرفه جویی در وقت شود و مسیر را در پایان امور مالی موارد صاف کند بسیار استقبال می شود.

طرفداران

  • ویژگی فاکتور شتاب به شما امکان می دهد فاکتورهای مشابه را در بین مشتریان کپی کنید
  • فاکتورها را بر اساس درصد کار یا مورد خط تقسیم کنید
  • گزارش دقیق با داشبورد آسان برای خواندن
  • ردیابی فاکتور در زمان واقعی می تواند به روزرسانی ها را از طریق پیام متنی یا ایمیل برای شما ارسال کند

معایب

  • فاقد ویژگی های خاص صنعت است
  • شکایات کاربر از خراب شدن/بی ثباتی سیستم
  • گزارش های پشتیبانی عمومی و غیر شخصی

که اغلب در مورد نرم افزار فاکتور سؤالاتی می پرسید

بهترین برنامه رایگان برای ایجاد فاکتورها چیست؟

اگر کمتر از 1000 فاکتور در سال ارسال می کنید ، فاکتور Zoho بهترین نرم افزار فاکتور رایگان است. این شامل صورتحساب ، ردیابی زمان و ردیابی هزینه است. حتی اتوماسیون ساده و پورتال مشتری سلف سرویس را ارائه می دهد.

آیا QuickBooks فاکتور؟

بله ، QuickBooks به شما امکان می دهد فاکتورهای سفارشی را درست از نرم افزار حسابداری خود ایجاد کنید. می توانید فاکتورهای سفارشی تهیه کنید ، تخمین ها را به فاکتورها تبدیل کنید ، یا حتی فاکتورهای تکراری را در چندین مشتری کپی کنید.

آیا QuickBooks برای استفاده رایگان است؟

QuickBooks برای استفاده رایگان نیست. پیشنهادات آنها متفاوت است ، و در زمان انتشار این انتشارات ، آنها 30 روز کمک های متخصص برای مشترکان بار اول را برای هر یک از برنامه های خود ارائه می دهند.

آیا Zoho صورتحساب را انجام می دهد؟

Zoho از طریق برنامه فاکتور Zoho خود صورتحساب رایگان را ارائه می دهد. نرم افزار حسابداری آنلاین Zoho ، Zoho Books ، همچنین شامل ابزارهای صورتحساب است.

تفاوت بین فاکتور Zoho و کتاب های Zoho چیست؟

فاکتور Zoho نرم افزاری رایگان است که منحصراً روی ابزارهای صورتحساب متمرکز است. این شامل ویژگی هایی مانند الگوهای فاکتور ، ردیابی زمان و پرداخت آنلاین است. Zoho Books مجموعه ای از نرم افزار حسابداری آنلاین است که وظایفی مانند ردیابی درآمد و هزینه یا محاسبات مالیاتی را نیز انجام می دهد.

آزمایش رایگان Freshbooks چه مدت است؟

Freshbooks یک آزمایش رایگان 30 روزه ارائه می دهد.

آماده؟ تنظیم کنید. فاکتور!

اکنون که فاکتورهای دست ساز را پشت سر گذاشتید ، وقت آن است که نرم افزار فاکتور را انتخاب کنید که باعث رشد شما شود. در مورد ویژگی هایی که در حال حاضر متناسب با تجارت شما خواهد بود و جایی که می خواهید در آینده باشد فکر کنید. سپس ، از آزمایشات و نسخه های نمایشی رایگان استفاده کنید تا زمانی که بهترین نرم افزار فاکتور برای تجارت خود را پیدا نکردید.

افکار نهایی من:

  • از هر آنچه که قبلاً دارید استفاده کنید مگر اینکه برای تغییرات بزرگ آماده باشید.
  • پیشنهادات خاص فاکتور HubSpot نسبتاً قابل مقایسه با QuickBooks به نظر می رسد ، اما آنها می توانند کارهای بیشتری را برای کل شما از QB انجام دهند.
  • کتابهای تازه ، از نظر من احساس می کنند که به طور جدی و در حال آمدن است. من ارزش این را دارم که بتوانم از نرم افزار آنها در تلفن همراه استفاده کنم ، و من مشتاقانه منتظر کارهایی هستم که آنها در آینده انجام می دهند.
  • من در حال حاضر Zoho را برای تجارت کوچک خود امتحان خواهم کرد. من منتظر زمانی هستم که تجارت من رشد می کند و می توانم راه حل های یکپارچه تری را امتحان کنم.
  • حس شوخ طبعی و جذابیت بیلدو مرا وسوسه می کند ، اما برداشت مطمئن است که جذاب است ، اینطور نیست؟

-14E9-45F2-9046-5B6E36A352E3 “TARGET =” _ Blank “rel =” noopener “> payments-software

” alt=”10 راه حل نرم افزار فاکتور و صورتحساب مورد علاقه من برای مشاغل کوچک در سال 2024″>

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا