کسب و کار

نحوه پایان دادن به ایمیل فروش: اظهارات پایانی و نکات یک فروشنده دارای سهمیه

نحوه پایان دادن به ایمیل فروش: اظهارات پایانی و نکات یک فروشنده دارای سهمیه

 

به‌عنوان یک فروشنده B2B برای شرکت‌هایی مانند IBM و متن باز، برنامه‌ریزی جلسات حضوری یا تماس‌های تلفنی اغلب چالش برانگیز بود، صرف‌نظر از مشتری بالقوه یا صنعت یا اندازه کسب‌وکار من.

سپس، زمانی که بازی نوشتن ایمیل فروش خود را ارتقا دادم، بازی تغییر کرد< /a> با خطوط موضوعی کنجکاو، متن قوی و عبارات پایانی جذاب. از آنجا، شروع گفتگو و تقویت روابط با خریداران تجاری و تأثیرگذاران آسان‌تر شد.

اما مهم نیست که «قلاب‌ها» در خطوط موضوع یا اینکه کپی بدن شما چقدر روشنگر یا الهام بخش است: اگر به فروش خود پایان ندهید، نتایج کمپین بازاریابی شما آسیب خواهد دید. ایمیل با ظرافت و قدرت.

برای شنیدن تاکتیک‌های من برای پایان دادن به ایمیل فروش به ادامه مطلب مراجعه کنید. e

Download Now: 25 Sales Email Templates  [Free Access]

فهرست محتوا

هنگامی که ایمیل فروش تماس برای اقدام را نوشتم، متوجه شدم که عبارات ضعیف پایانی مانند “اگر سوالی دارید به من اطلاع دهید” نتایج ضعیفی را به همراه داشت. پیشنهادات تهاجمی و عمومی به همان اندازه بی‌ثمر بودند، به‌ویژه زمانی که مشتری از قبل علاقه‌اش را به چیزی که من ارائه می‌دادم تأیید نکرده بود. (در واقع، آنها تقریباً به اندازه روزنه های ضعیف).

پیشنهادهای شخصی‌شده که با پیشنهاد فروش منحصر به فرد شرکت من (USP) مطابقت دارد، بهترین راه برای جمع‌بندی ایمیل‌های من و ایجاد نتایج مثبت کمپین است.

تعداد محدودی از بارها وجود دارد که می‌توانید به یک مشتری یا مشتری احتمالی قبل از اینکه مزاحم شود ایمیل بزنید. بیانیه های پایانی بهترین فرصت شما برای این است که خواننده را تحت تاثیر قرار دهید که باید با تیم فروش شما تماس بگیرد، در رویداد شما ثبت نام کند یا از یک پیشنهاد تبلیغاتی استفاده کند.

quote about why closing statements in emails matter

بستن اظهارات ایمیل لحظه ای از حقیقت است تا مشتری احتمالی شما احساس ارزشمندی و انگیزه کند. روشن کنید که می‌خواهید خواننده بعدی چه کاری انجام دهد و اگر پیشنهاد شما را بپذیرد چه چیزی برای او مفید است.

بیانیه پایانی شما برای تأثیرگذاری بر مشتریان بالقوه برای یکی از این موارد بسیار مهم است:

  1. اولویت‌های دیگر را فوراً به حالت تعلیق درآورید و دستورالعمل‌های فراخوان برای اقدام خود را دنبال کنید.
  2. ایمیل را ببندید و بگذارید تا بعداً بررسی شود – یا بدتر از آن – آن را در سطل زباله دیجیتالی بیندازید.
  3. آنقدر از ایمیل خود الهام بگیرید که با رقیبی که محصولات یا خدمات مشابهی ارائه می دهد تماس بگیرند.

مشخص است که کدام نتیجه از این سه مورد را هدف قرار دهیم، بنابراین بیایید برخی از بهترین روش‌ها را برای نحوه انجام آن بررسی کنیم.

بهترین روش ها برای پایان دادن به ایمیل شما

در اینجا نکاتی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ایجاد بیانیه‌های پایانی ایمیل فروش قانع‌کننده استفاده کنید.

در مورد کاری که می‌خواهید مشتریان بعدی انجام دهند واضح و مختصر باشید.

دعوت به اقدام نباید در حد تفسیر باشد. بیانیه پایانی باید مختصر باشد و با پیشنهاد یک تماس تلفنی کوتاه در اولین فرصت مشتری، پاسخگویی به پیشنهاد شما را برای مشتری آسان کند.

در بیانیه پایانی خود چندین ادعا یا پیشنهاد مطرح نکنید که ممکن است خواننده را تحت تأثیر قرار دهد. مشتری را به یک وبینار دعوت کنید تا از شما در یک نمایشگاه تجاری، آزمایشی محصول شما یا حتی یک تماس تلفنی بازدید کند. می‌توانید پذیرش اولین پیشنهاد را به صورت مثبت در آینده افزایش دهید.

احساس فوریت ایجاد کنید.

مدت زمانی را که مشتری شما باید به پیشنهاد شما عمل کند یا از کمبود به عنوان انگیزه ای برای اقدام احتمالی استفاده کند، محدود کنید. به آنها زمان کافی بدهید تا به سایر موارد فوری در تقویم خود رسیدگی کنند.

روشن کنید که پیشنهاد شما چه سودی برای مشتری دارد.

هرگز فراموش نمی کنم که یک مربی فروش به نام مارتی نوکلز یک بار به من گفت: ایستگاه رادیویی مورد علاقه هر مشتری یا مشتری WIIFM: What’s In It For Me است.

بیانیه پایانی شما باید روشن کند که آنها به طور حرفه ای چه چیزی از پیشنهاد شما به دست خواهند آورد، یا حداقل شرکت آنها با پذیرش پیشنهاد شما و خرید محصولات یا خدمات شما چه چیزی را به دست خواهد آورد.

اثباتی را به اشتراک بگذارید که پیشنهاد شما همان چیزی است که ادعا می کنید.

مطالعات موردی و توصیفات راهی عالی برای پایان دادن به ایمیل شما و رفع هرگونه نگرانی مشتری یا مشتری احتمالی شما در مورد اینکه قبول کردن شما از پیشنهاد شما خطرناک است یا پاداشی را که ادعا می کنید ارائه نمی دهد، می باشد.

best practice for ending your sales email

پیشنهاد را به مشتری شخصی کنید.

مشتریان بالقوه و مشتریان دوست دارند احساس کنند شرکت هایی که با آنها تجارت می کنند آنها را می شناسند و نیازهای آنها را درک می کنند. نظرسنجی HubSpot نشان داد که 94٪ از بازاریابان می گویند شخصی‌سازی فروش را افزایش می‌دهد و 96٪ می‌گویند که احتمال بازگشت مشتری برای خرید دیگری را افزایش می‌دهد.

در پایان خود یک سوال بپرسید.

پرسیدن یک سوال در پایان می‌تواند کاربر را وادار کند که «بله» بگوید، که امیدواریم به بله‌های بیشتر منجر شود – مانند پذیرش پیشنهاد شما یا ترغیب آنها به پاسخ با اعتراضی که می‌توانید پاسخ دهید.

از فناوری برای ساده کردن فرآیند استفاده کنید.

ابزارهایی مانند برنامه برنامه ریزی جلسات و قرار ملاقات HubSpot با تقویم خود ادغام کنید و به مخاطبان خود امکان رزرو زمانی برای ملاقات یا صحبت تلفنی را آسان کنید.

رویداد صفحات فرود خواننده را قادر می‌سازد تا ثبت‌نام کند برای رویداد شما و ابزارهای تنظیم قیمت (CPQ) برای نمایندگان فروش ایجاد یک بسته محصول سفارشی برای ارسال یک پیشنهاد شخصی برای هر ایمیل آسان می کند.

اگر به دنبال نرم افزار فروش گسترده تر هستید، HubSpot Sales Hub یک گزینه عالی است.

از امضای ایمیل قوی و واضح استفاده کنید.

تشخیص و تماس با شما را با امضای ایمیل واضحی که همه اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مشتری قرار می دهد، برای مشتری خود آسان کنید. مولد امضای ایمیل HubSpot دارای چند الگوی رایگان عالی است که می توانید از آنها برای شروع قوی استفاده کنید.

بستن بیانیه برای پایان دادن به ایمیل شما

در اینجا چند نمونه از بیانیه‌های پایانی ایمیل فروش وجود دارد که می‌توانید با کمپین بعدی خود شبیه‌سازی کنید و چرا آنها مؤثر هستند.

بیانیه پایانی 1

ماریا، گفتگوی ما درباره تنگناهای زنجیره تامین شرکتتان را به خاطر دارید؟ مشتری ما، استیو جیکوبز از XYZ Widgets، نحوه کمک به او را در حل مشکلات مشابه در TransportCon ماه آینده به اشتراک خواهد گذاشت.

نمی‌خواهم صحبت‌های استیو را از دست بدهید. با کد تبلیغاتی ما EZBuy2024 برای پذیرش رویداد برای دو نفر در من ثبت نام کنید. من صندلی های شما را ذخیره می کنم و پس از آن استیو را به شما معرفی می کنم.

امیدوارم شما را در کنفرانس ببینم.

آنچه دوست دارم: این بیانیه پایانی مؤثر است زیرا ایمیل را با استفاده از نام ماریا و نام شرکت او شخصی‌سازی می‌کند. همچنین:

  • به وضوح بیانیه ارزشی را بیان می کند که مشتری بالقوه با آن شناسایی می شود.
  • اثبات اجتماعی ارزش خدمات پیشنهادی را ارائه می دهد.
  • در ابتدای ایمیل، فروشنده به مکالمه‌ای اشاره می‌کند که در اوایل سال با مشتری احتمالی داشته است و تداوم و توجه به جزئیات را نشان می‌دهد.
  • از کد تبلیغاتی برای ردیابی ثبت رویداد برای اهداف انتساب استفاده می کند.

بیانیه پایانی 2

بیل، برای شروع آزمایشی برنامه HR ما برای بانکداری متشکریم. اجازه دهید برخی از ویژگی‌های جالب را به شما نشان دهم که کار شما را آسان‌تر می‌کند و شما را سازگار نگه می‌دارد.

لطفاً یک جلسه کوتاه از طریق پیوند تقویم من در زیر برنامه ریزی کنید و برای هر گونه سؤال از قسمت نظرات استفاده کنید. من مشتاقانه منتظر اتصال هستم.

[CTA] جلسه خود را برنامه ریزی کنید

آنچه من دوست دارم: این یک بیانیه پایانی مؤثر است زیرا برای مخاطب و صنعت آنها شخصی سازی شده است. این جلسه با پرداختن به مشکلاتی که مشتری بالقوه در آزمایش با آن مواجه می‌شود، استفاده خوبی از زمان مشتری بالقوه خواهد بود، و یادگیری در مورد بهترین شیوه‌های صنعت، اگر فرصتی واجد شرایط باشد، باید کاربر را وسوسه کند.

بیانیه پایانی 3

CISOها و CTOهای مراقبت‌های بهداشتی اغلب به من می‌گویند که تیم‌هایشان به دلیل محدودیت‌های منابع، برای شناسایی و بستن آسیب‌پذیری‌های امنیتی داده‌ها تلاش می‌کنند. آشنا به نظر می رسد؟ بیایید هفته آینده به مدت 30 دقیقه با یکدیگر ملاقات کنیم تا درباره روش‌هایی بحث کنیم که تیم شما می‌تواند آسیب‌پذیری‌های امنیتی شبکه را بدون وقفه در کسب‌وکار به‌طور مقرون به صرفه شناسایی و برطرف کند.

لطفاً از پیوند تقویم من در زیر برای برنامه‌ریزی تماس در مورد این یا سایر اقدامات امنیتی فناوری اطلاعات استفاده کنید.

چیزی که دوست دارم: بیانیه‌های پایانی شخصی‌شده به مشتریان کمک می‌کند احساس کنند با یک انسان در حال تعامل هستند، نه یک ربات.

این بیانیه پایانی نشان می‌دهد که فروشنده با مدیران صنعت مراقبت‌های بهداشتی در ارتباط است و درخواست جلسه می‌کند در حالی که دستور کار را برای آنچه برای مشتری بالقوه مهم است باز می‌گذارد. این نشان می‌دهد که تماس می‌تواند استفاده خوبی از زمان مشتری بالقوه باشد و بینش‌هایی در مورد آنچه سازمان‌های دیگر برای محافظت از داده‌های خود انجام می‌دهند ارائه می‌دهد.

بیانیه پایانی 4

پیتر، می دانم که شما مشغول جمع بندی نتایج مالی سال گذشته بوده اید. وقتی وقت دارید، من دوست دارم در مورد اهداف استراتژیک شما برای امسال بشنوم و با روش‌هایی که شرکت من و من می‌توانم به بهترین شکل از شما در دستیابی به آنها حمایت کنیم، هماهنگ کنم.

آیا هفته آینده برای یک چت 15 دقیقه ای در دسترس خواهید بود؟ لطفاً به من اطلاع دهید چه روز و چه ساعتی در تقویم شما بهتر عمل می کند.

چیزی که من دوست دارم: این بیانیه پایانی مختصر است و تصدیق می‌کند که گیرنده CFO به دلیل سایر اولویت های تجاری قابل دسترسی نیست. گیرنده به دلیل عدم پاسخگویی در طول فعالیت های پایان سال خود احساس گناه نمی کند. آنها از فرصتی برای تعامل با شخصی که علاقه مند به کمک به آنها برای رسیدن به اهداف تجاری خود هستند، که فقط ارائه محصولات یا خدمات نیست، قدردانی می کنند. این گپ احتمالاً برای برنامه‌ریزی جلسه‌ای اساسی‌تر خواهد بود و زمانی که تصمیم‌گیرنده فقط در حال پخش شدن است، سعی در بستن یک معامله ندارد.

بیانیه پایانی 5

جین، بیایید هفته آینده زمانی را برای بحث در مورد هزینه‌های مربوط به پیشبرد پیشنهاد من و هزینه‌های مربوط به حفظ وضعیت موجود تعیین کنیم. شما به من گفتید که سازمان شما ریسک گریز است.

من مطمئن هستم که شما موافقت خواهید کرد – که در طول زمان – خطرات عدم رسیدگی به این موضوع بیشتر از فعال بودن و سرمایه گذاری در راه حل پیشنهادی است.

آنچه من دوست دارم: این بیانیه پایانی از آنچه مشتری بالقوه قبلاً به فروشنده گفته است برای توجیه سرمایه گذاری در راه حل استفاده می کند. یکی از بزرگترین موانع فروش متقاعد نکردن مشتریان برای انتخاب راه حل های من به جای راه حل های رقیب، بلکه متقاعد کردن آنها برای تغییر وضعیت فعلی آنها بود.

بیانیه پایانی 6

کریستی، می‌دانم که در وبینار اخیر ما شرکت کردی:

  • محصولات و خدمات ما را برای یک پروژه قریب الوقوع ارزیابی کنید

  • برای پروژه ای در اواخر امسال آماده شوید

  • اطلاعات را برای رشد حرفه ای خود جمع آوری کنید

لطفاً به من اطلاع دهید که کدام سناریو وضعیت شما را بهتر توصیف می کند. خوشحالم که در مورد موضوعاتی که در وبینار به آنها پرداختیم صحبت می کنم. همچنین می‌توانیم درباره چالش‌های تجاری دیگری که شما و/یا سازمانتان با آن‌ها مواجه هستید که کسب‌وکار من ممکن است به شما کمک کند، گپ بزنیم.

چیزی که دوست دارم: به عنوان یک نماینده فروش، اغلب با شرکت کنندگان کنفرانسی که از غرفه من بازدید کردند یا در یک وبینار شرکت کردند، پیگیری می کردم. اگر ایمیل را فقط به موضوع رویداد محدود می‌کردم، نرخ پاسخ‌دهی من پایین می‌آمد. اما زمانی که ایمیل من بحث را در مورد آنچه که گیرنده ایمیل بیشتر به آن اهمیت می دهد باز کرد، نرخ پاسخ را به طرز چشمگیری افزایش داد و به من کمک کرد تا فرصت هایی را که در غیر این صورت هرگز نداشتم را کشف کنم.

بیانات پایانی که درها را نمی‌بندند بنویسید

من همیشه بهترین بیانیه‌های پایانی ایمیل فروش خود را پیدا می‌کردم که به وضوح بیان می‌کردند که می‌خواهم گیرنده بعدی چه کاری انجام دهد و از ملاقات با من برای بحث در مورد نیازها و اهدافشان چه سودی می‌برند.

پس از صرف زمان و انرژی برای نوشتن پیام‌های شخصی‌سازی‌شده، پاسخ‌های احتمالی بهترین راه من برای اندازه‌گیری اینکه آیا ایمیل‌هایم با مشتریان ارتباط برقرار می‌کنند یا نیاز به بازگشت به تابلوی طراحی داشتم، بود.

بهترین توصیه من این است که با اظهارات پایانی خود به عنوان بهترین و آخرین فرصت (در حال حاضر) برای ایجاد یک ارتباط معنادار در دنیای واقعی رفتار کنید.

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا