کسب و کار

20 نمونه چشمگیر از Bios Realtor که مشتریان را جذب می کند [قالب]

20 نمونه چشمگیر از Bios Realtor که مشتریان را جذب می کند [قالب]

بیوگرافی مشاور املاک شما زمینه را برای موفقیت فراهم می کند. یک بیوگرافی عالی می تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند، در حالی که یک بیوگرافی ضعیف می تواند خریداران را به سمت رقابت شما بفرستد.

realtor bio examples

چرا بیوگرافی مشاور املاک اینقدر مهم است؟ انجمن ملی مشاوران املاک (NAR) دریافتند که 52 درصد از خریداران خانه خانه های خود را آنلاین پیدا کرده اند. قبل از تماس، آن خریداران خانه برای درک سوابق و تجربیات نمایندگان، بیوگرافی مشاور املاک را می خوانند.

در این پست، یاد خواهید گرفت که چگونه یک بیوگرافی قوی برای مشاور املاک بنویسید که تاثیر اولیه خوبی داشته باشد.

→ Download Now: 80 Professional Bio Examples [Free Templates]

فهرست محتوا

چرا Bios آژانس املاک و مستغلات مهم است

مثل یک کارت ویزیت یا وب سایت، بیوگرافی املاک و مستغلات شما برای برندسازی حرفه ای شما بسیار مهم است. در واقع، سومین پربیننده بخش در وب سایت یک مشاور املاک، صفحه “درباره ما” است.

اما اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، بهتر است بدانید که چرا در وهله اول یکی را می نویسید. در اینجا چندین دلیل کلیدی وجود دارد که چرا بایوس آژانس املاک مهم است.

1. این توصیف می کند که شما چه کسی هستید و چرا متفاوت هستید.

بیوگرافی املاک و مستغلات را به عنوان اولین برداشت خود در نظر بگیرید و از آن به عنوان وسیله ای برای به اشتراک گذاشتن تحصیلات، تجربه و شخصیت خود استفاده کنید (یعنی چرا شما فردی برای این کار هستید). اما به یاد داشته باشید، بیوگرافی یک نماینده املاک خلاصه‌ای از نمایه لینکدین شما نیست.

در نوشته‌هایتان، توضیح دهید که چه کسی هستید و چرا اهمیت دارد. به عنوان مثال، می توانید بنویسید که در منطقه [X] متولد و بزرگ شده اید، اما چرا مهم است؟ زیرا شما دانش گسترده ای از بازار محلی دارید. از جمله «چرا» برای مشتریان بالقوه جذاب است.

2. باعث ایجاد اعتبار می شود.

بیشتر مشتریان به دنبال نماینده ای با تجربه، شهرت عالی و مهارت های مذاکره می گردند. لیست ادامه دارد. از بیوگرافی املاک و مستغلات خود برای نشان دادن جوایز، تقدیرنامه ها یا آمارهای چشمگیر که از این مهارت ها پشتیبانی می کند، استفاده کنید.

البته، مرز باریکی بین بوق زدن و لاف زدن وجود دارد، بنابراین در اینجا به آرامی قدم بردارید. به یک یا دو دستاورد مرتبط یا چشمگیر پایبند باشید.

3. این ارتباط شما را با جامعه برقرار می کند.

املاک و مستغلات یک تجارت محلی است. کسی که به دنبال فروش ملک خود در تگزاس است، نماینده ای در هاوایی استخدام نمی کند. درعوض، آنها فردی محلی را می‌خواهند که جزئیات بازار محلی را بداند.

اکنون، این بدان معنا نیست که برای موفقیت به ریشه های عمیق در یک جامعه خاص نیاز دارید. اما باید خود را به عنوان یک مدافع مشتاق برای این منطقه با توضیح اینکه چرا انتخاب کردید به آنجا نقل مکان کنید (یا بمانید، اگر بومی هستید) قرار دهید.

بیایید نگاهی به مراحل مورد نیاز برای ایجاد یک نمایه ملکی عالی بیندازیم و به نمونه‌های زیستی از مشاوران املاک نگاهی بیندازیم.

چگونه یک بیوگرافی نماینده املاک بنویسیم

1. از یک الگوی بیوگرافی حرفه ای استفاده کنید.

چرا از ابتدا شروع کنیم؟ با توجه به فشاری که برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان قبل از ملاقات حضوری با آنها مواجه هستید، نوشتن بیوگرافی یک مشاور املاک ممکن است دشوار باشد.

بیش از ۸۰ الگو و نمونه بیوگرافی حرفه ای را برای شما گردآوری کرده ایم تا هنگام نوشتن بیوگرافی نماینده املاک خود از آنها استفاده کنید. چه بخواهید اول شخص بنویسید یا سوم شخص، آن را در توییتر یا لینکدین به اشتراک بگذارید، یا آن را طولانی یا کوتاه کنید، ما شما را با اعلان ها و مثال های واقعی پوشش می دهیم.

real estate bio, rene rodriguez

اکنون دانلود کنید

2. تجربه املاک خود را بیان کنید.

درست مانند هر حرفه ای، مشتریان بالقوه بنگاه های املاک را بر اساس اعتبار و اعتبار آنها ارزیابی می کنند. آنها می‌خواهند مطمئن شوند که انتخاب خوبی انجام می‌دهند و کسی را انتخاب می‌کنند که وقت خود را تلف نمی‌کند یا تجربه را خراب نمی‌کند. می‌توانید با بیان اینکه چه مدت در املاک و مستغلات بوده‌اید، چرا کاری را که انجام می‌دهید، و چه چیزی شما را انتخاب خوبی می‌کند، به این موضوع متوسل شوید.

مثال تجربه

«من دو دهه را صرف برتری در چشم‌انداز رقابتی املاک هیوستون کرده‌ام و به عنوان یک نماینده معتبر و مبتکر شهرت پیدا کرده‌ام.»

3. ارتباط خود را به منطقه ای که در آن می فروشید برسانید.

داشتن نماینده ای که منطقه محلی را می شناسد و با نوسانات بازار آن آشنا است کمک می کند. به همین دلیل، افراد با سابقه در منطقه باید آن را در بیو خود منتقل کنند.

  • چه مدت در اینجا زندگی می کنید؟
  • چه چیزی را در مورد زندگی در اینجا دوست دارید؟
  • اینجا به مدرسه رفتی؟
  • چگونه به جامعه خدمت کرده اید؟

مثال اتصال محلی

“من به عنوان یک بومی سن دیگو، اطلاعات دقیقی از این منطقه دارم و میل شدیدی دارم که خانه ام را خانه شما کنم.”

4. بر ارزشی که به مشتریان ارائه می دهید تأکید کنید.

در نهایت، می‌خواهید آنچه را که رقبای شما به مشتریان ارائه نمی‌دهند، منتقل کنید. از تاکید بر عبارات انتزاعی مانند “من خدمات عالی به مشتری ارائه می دهم” خودداری کنید زیرا هر کسی می تواند آن را ادعا کند. در عوض، آنچه شما را منحصر به فرد می کند برجسته کنید.

مثال مقدار

“کسب و کار من بر اساس ارتباطات، فداکاری و شفافیت بنا شده است. این دستور غذا به من کمک کرد تا از نظر حجم فروش به 5 درصد از نمایندگان املاک تجاری در سراسر کشور برسم.”

5. هر یک از نام‌های خاص خود را (در صورت وجود) درج کنید.

اگر تحصیلات یا گواهینامه‌های مستمری را انجام داده‌اید، درک عمیق‌تر و غنی‌تری از این حرفه دارید. این می تواند سود زیادی برای مشتریان شما داشته باشد. همچنین به افزایش اعتبار شما کمک می کند.

نمونه تعیین‌های خاص

«وقتی تجربه املاک جولی را با آموزش گسترده او ترکیب می کنید، مشتریان او همیشه برنده می شوند. نام‌های او شامل نماینده معتبر خریدار (ABR) و مدیر کارگزاری معتبر املاک و مستغلات (CRB) است.»

6. هرگونه آمار فروش قبلی (در صورت وجود) را ارائه دهید.

اعداد اغلب به‌عنوان عینی و مبتنی بر داده در نظر گرفته می‌شوند و به ادعاها اعتبار می‌دهند.

  • به چند خانواده خدمت کرده اید؟
  • چه مقدار از فروش را برای فروشندگان تضمین کرده اید؟
  • در میان نمایندگان در کارگزاری خود چه رتبه ای کسب می کنید؟

مثال آمار فروش

“>

7. جوایزی را که برنده شده‌اید (در صورت وجود) درج کنید.

اگر شما یک نماینده برنده جایزه هستید، مشتریان احتمالی شما را به عنوان یک مقام معتبر می بینند و به احتمال زیاد به شما اعتماد خواهند کرد. از لاف زدن نترسید شما این جوایز را بر اساس شایستگی خودتان به دست آوردید.

نمونه جایزه

«لورا که در سال 2022 به عنوان تولیدکننده برتر فروش سیراکیوز جایزه دریافت کرد، به خاطر مذاکرات زیرکانه، صداقت سازش ناپذیر و استراتژی‌های بازاریابی پیشرفته شهرت خود را به دست آورده است.»

8. داستانی بگویید یا اطلاعات شخصی در مورد خودتان بگنجانید.

هدف بیو شما فقط این نیست که مشتریان بالقوه به شما اعتماد کنند. این همچنین در مورد این است که آنها شما را بشناسند و دوست داشته باشند. در پشت آن عکس سر یک انسان با علایق و سرگرمی ها قرار دارد، بنابراین با ارائه بخشی از این زمینه، یخ را بشکنید.

مثال داستان شخصی

“آنتونی که در شیکاگو و در یک معمار و سرمایه گذار املاک و مستغلات به دنیا آمد و بزرگ شد، پایه و اساس ایده آلی برای فروش خانه دارد.”

مثال های زیستی نماینده املاک عالی

اگر می خواهید کمی الهام بگیرید، بیوس زیر نمونه های فوق العاده ای است.

1.< /strong>رنه رودریگز< /h3>

زندگی‌نامه رنه جامع است و ارزشی را که به مشتریان ارائه می‌کند، توضیح می‌دهد. او همچنین شامل آمار فروش قابل توجهی برای افزایش اعتبار خود است.

خطوط مورد علاقه: او می‌گوید: «من در هر زمان و هر مکان در دسترس هستم. “هیچ معامله ای به اندازه یک رابطه مهم نیست.”

چرا کار می کند

  • از سوم شخص استفاده می کند.
  • توضیح می‌دهد که مشتریان او چه کسانی هستند و چه انتظاراتی دارند.
  • این نشان دهنده علاقه به کمک به جامعه است.
  • این به تجربه طولانی مدت او در صنعت (25 سال) اشاره می کند.

2.دانیل لازیر

real estate bio,

بیوگرافی دانیل مفصل است و شامل عکسی با کیفیت از خودش است. او موفقیت خود را به‌عنوان یک مشاور املاک برجسته می‌کند و با درج چند جزئیات شخصی در مورد خودش، همه چیز را سبک نگه می‌دارد.

خطوط مورد علاقه: “سس مخفی من، و دلیل بررسی های 5 ستاره مشتریان، مستقیم بودن، شفافیت، صحنه سازی شیک در خانه و بازاریابی لیست قانع کننده، مذاکرات کارشناسی، و توانایی حفظ است. افراد و معاملات در مسیر راه – آرام و حرفه ای.»

چرا کار می کند

  • این شامل یک عکس عالی است (این عکس معتبر است، اما نه عکس بیوگرافی معمولی خسته کننده).
  • از اولین شخص برای شخصی سازی و مرتبط کردن آن استفاده می کند.
  • این شامل برخی از بهترین نقاط قوت و ویژگی های او به عنوان یک مشاور مسکن است.
  • به مشتریان قول بهترین خدمات ممکن را می دهد.

3. برندان بارتیک

این نمایه مشاور املاک مختصر است اما شامل تمام اطلاعات کلیدی در مورد این مشاور املاک است. برندن نه تنها آمار فروش قابل توجهی را شامل می‌شود، بلکه جزئیاتی در مورد تجربه قبلی خود در ارتش و نحوه بازگشت به جامعه خود نیز درج می‌کند.

خطوط مورد علاقه: “به عنوان یک بومی کلرادو و یک متخصص باتجربه املاک و مستغلات، اعتماد مشتریانم به من را می شناسم و برای آنها ارزش قائل هستم و هر روز تلاش می کنم از انتظارات آنها فراتر بروم. من بیش از 18 سال است که یک تولید کننده برتر هستم. فروش من به طور مداوم در 1٪ برتر تیم های کلر ویلیامز در سطح بین المللی قرار می گیرد.”

چرا کار می کند

  • کوتاه و دقیق است.
  • شامل میزان موفقیت او در کسب و کار است.
  • شامل پس‌زمینه او می‌شود که شخصیت او را شکل داده است.

4.میسی استیگر

real estate bio, missy stagers

میسی تجربه قبلی خود را شرح می دهد و اعداد مشخصی برای اثبات اجتماعی ارائه می دهد. او سپس تلاش‌های بشردوستانه‌اش را برای تأکید بیشتر به عاملی که خواننده می‌تواند به او اعتماد کند، مورد بحث قرار می‌دهد. او همچنین یک ویدیو اضافه می کند که بسیار موثر است زیرا 73٪ از صاحبان خانه می گویند آنها به احتمال زیاد در لیست ملکی قرار می گیرند که از ویدئو برای فروش ملک استفاده می کند.

خطوط مورد علاقه: “به مدت 17 سال، او مقام برجسته شماره یک را برای بانکدار Coldwell D’Ann Harper، Realtors داشت و به طور مداوم در بین 10 تیم برتر املاک و مستغلات در شهر قرار می گرفت. “

چرا کار می کند

  • به پاراگراف‌های قابل مدیریت تقسیم می‌شود تا بیوگرافی طولانی خوانا شود.
  • این یک ویدیو برای مشتریانی دارد که تماشا را به خواندن ترجیح می دهند.
  • این شامل همه دستاوردهای او در کسب و کار، ایجاد اعتماد است.

5.پل باروز

real estate bio, paul burrowes

بیوگرافی پل از نقاط شماره گذاری شده برای تأکید بر جزئیات کلیدی استفاده می کند. در این مورد، این نکات وعده‌های پل به مشتریانش و کارهای مهمی است که او برای آنها انجام می‌دهد.

خطوط مورد علاقه: “من پانزده سال تجربه در زمینه املاک، خدمات عالی به مشتریان، و تعهد به کار سخت، گوش دادن و دنبال کردن را به ارمغان می‌آورم. من خدمات با کیفیتی را برای ایجاد روابط با مشتریان و مهمتر از آن حفظ این روابط با برقراری ارتباط موثر ارائه می‌دهم.»

چرا کار می کند

  • فرم تماس زیر را ارائه می‌کند تا مشتریان بتوانند مستقیماً با او ارتباط برقرار کنند.
  • این شامل فرآیندی است که او هنگام کار با مشتریان خود استفاده می کند.
  • این دارای سه وعده اطمینان بخش به مشتریان آینده است.

6.فومیکو آکییاما

real estate bio, fumiko akiyama

بیوگرافی فومیکو اطلاعات گسترده ای از دانش املاک و مستغلات نیویورک و سابقه چشمگیر او را با تمرکز بر موفقیت مشتری نشان می دهد.

خطوط مورد علاقه: “یکی از قابل توجه ترین معاملات او فروش خانه شهری نیازمند بازسازی به قیمت 34% بیش از قیمت بود — تنها با دو خانه باز!”

چرا کار می کند

  • تاکید می‌کند که چگونه تجربه او به موفقیت مشتری منجر می‌شود.
  • این شامل چند جزئیات از زندگی شخصی او است.
  • این به وضوح تجربه و دستاوردهای قابل توجه او را بیان می کند.

7.Kaukaha “K” Watanabe

real estate bio, kaukaha watanabe

این بیوگرافی نماینده در مورد اینکه اهل کجاست، دوست دارد چه کاری انجام دهد و خانواده‌اش صحبت می‌کند، که او را به مشتریان احتمالی قبل از بررسی تجربه حرفه‌ای خود تبدیل می‌کند.

خطوط مورد علاقه: “K پیشینه حرفه ای گسترده ای در فروش و مدیریت دارد. او کار خود را در اواخر سال 2007 در املاک و مستغلات آغاز کرد، و از آن زمان، تیم املاک و مستغلات او به بیش از 1500 خانواده کمک کرده است تا املاک خود را در توسان، آریزونا خریداری و بفروشند.”

چرا کار می کند

  • شامل سابقه کاری او می باشد.
  • برخی از علایق شخصی او را فهرست می‌کند که قابل ارتباط هستند.
  • شامل بخش رتبه بندی و توصیه است.

8.الیزابت بین

real estate bio, elizabeth bain

الیزابت یک داستان شخصی در بیوگرافی خود تعریف می کند و اشتیاق خود را برای املاک و مستغلات برجسته می کند. او جزئیاتی در مورد سابقه املاک و علایق شخصی خود ارائه می دهد. و الیزابت به وضوح نشان می دهد که به مشتری اشتیاق دارد.

خطوط مورد علاقه: “به عنوان یک مشاور مسکن، اولویت اول او خوشحال کردن مشتریانش است. او به خواسته ها و نیازهای مشتریان خود برای دستیابی به بهترین نتیجه در هر معامله گوش می دهد، و تلاش می کند تا اطمینان حاصل کند که فرآیند خرید یا فروش سرگرم کننده، آسان و بدون استرس است. مشتریان او می توانند در هر زمانی از روز که سؤال یا نگرانی دارند، روی او حساب کنند.”

چرا کار می کند

  • این یک داستان شخصی برای نشان دادن ریشه اشتیاق او در زمینه املاک دارد.
  • شامل ارزش‌های اصلی او به عنوان مشاور مسکن است.
  • این نشان دهنده تعهد او به خدمات رسانی به مشتریانش است.

9.دیونل (دون) دیویس

real estate bio, don davis

در نمایه مشاور املاک خود، دان به حوزه‌های املاکی که در آن کار می‌کند و تعداد مشتریانی که به او کمک می‌کند اشاره می‌کند. او بخشی را شامل می‌شود که نشان می‌دهد چگونه به مشاوران ملکی جدید در منطقه خود آموزش داده و به آنها کمک کرده است، که بر تخصص او در زمینه املاک تأکید دارد.

خطوط مورد علاقه: “دان در طول حرفه خود در زمینه املاک و مستغلات، به بیش از 10 نماینده املاک دارای مجوز تگزاس آموزش داده و به آنها کمک کرده است تا املاک و مستغلات را به عنوان یک شغل تمام وقت، با تجربه از 6 ماه تا 35 سال. دو نفر از این نمایندگان با موفقیت شرکت های املاک و مستغلات خود را راه اندازی کرده اند. دان مالک و مدیریت یک شرکت املاک و مستغلات است و از کارهایی که برای موفقیت در صنعت املاک و مستغلات لازم است قدردانی می کند.”

چرا کار می کند

  • زندگی او در خارج از محل کار، از جمله خانواده اش را مورد بحث قرار می دهد.
  • نشان می‌دهد که او راحت با جوامع و افراد مختلف در زمینه‌های مختلف کار می‌کند.
  • موفقیت افراد دیگری را که در این کسب و کار آموزش داده است، شامل می شود.

10.< /strong>الیزابت پاتنم< /h3>

real estate bio, elizabeth putnam

زندگی‌نامه الیزابت با تأکید بر تجربه او به‌عنوان ساکن بومی منطقه‌ای که در آن کار می‌کند، اعتبار ایجاد می‌کند. او داستانی را روایت می‌کند که توجه افراد بالقوه را جلب می‌کند.

خط‌های مورد علاقه: «به‌عنوان یک بومی آشویل، شاهد تحول بزرگ آن بودم – از یک مرکز شهر تخته‌شده و متروک به یک کلان شهر شلوغ که حس شهر کوچک خود را حفظ کرده است. شناخت صمیمانه من از این منطقه، و تجربیات من از زندگی در تمام طول عمرم در اینجا، به من اشتیاق و اشتیاق می دهد که خانه ام را خانه خود کنم.»

چرا کار می کند

  • این با ماموریت او در بالا (با اندازه فونت متفاوت نوشته شده) شروع می شود.
  • این شامل ویدیویی از کار او با مشتریانش است که نشان می‌دهد چقدر می‌تواند سرگرم‌کننده باشد.
  • شامل توصیفات مشتریانش است.

11.کوین اسپینا

real estate bio, kevin spina

زندگی نامه کوین ویژگی های کلیدی را نشان می دهد که او را به یک مشاور املاک عالی تبدیل می کند. و او به طور گسترده در مورد مشارکت اجتماعی و بشردوستی خود می نویسد.

خطوط مورد علاقه: “کوین اسپینا یک مشاور املاک وظیفه شناس است که از اعتبار، تعهد و عزم راسخ است. اشتیاق کوین به املاک و مستغلات از طریق مهارت های ارتباطی عالی و رویکرد گرم و دوستانه او آشکار می شود.»

چرا کار می کند

  • در مقدمه همه دلایلی که چرا او برای این کار عالی است را بیان می کند.
  • این شامل تمام حقایق سرگرم کننده او در خارج از محل کار و عواملی است که او را به سمت املاک و مستغلات سوق داد.
  • درباره نحوه ارتباط او با جامعه خود با جزئیات بحث می‌کند.

12.کنت براون< /strong>

real estate bio, kenneth brown

این نماینده بر ادغام خود با جامعه تأکید می‌کند، که به مشتریان بالقوه کمک می‌کند شخصیت او را درک کنند و از اینکه منطقه را می‌شناسند احساس خوبی داشته باشند. علاوه بر این، به عنوان یک داستان قالب بندی شده است، که خواندن آن را جذاب می کند.

خطوط مورد علاقه: “KB همیشه علاقه زیادی به املاک و مستغلات داشته است، اما هرگز نتوانست این حرفه را دنبال کند، زیرا نیاز به دانش آموز ورزشکار بودن دارد. وقتی فرصت فراهم شد، از آن استفاده کرد!»

چرا کار می کند

  • او از تکنیک داستان سرایی استفاده کرد که بسیار جذاب است.
  • این واقعاً نشان می دهد که او کیست و شخصیت گرم او را نشان می دهد.
  • آشنایی او با ملکی که می فروشد را توضیح می دهد.

13.Kym E. Booke< /a>

real estate bio, kym booke

در این بیو، مشتریان تمرکز دارند. کیم بیان می‌کند که چالش‌ها و ناامیدی‌ها را درک می‌کند و این همدلی را برای هر موقعیتی به ارمغان می‌آورد. این بیو همچنین با فراخوانی نام منحصربه‌فرد نماینده، به نقاط قوت او کمک می‌کند و اعتبار او را بالا می‌برد.

خطوط مورد علاقه: “او اولین خانه خود را در 19 سالگی خرید که به شعله ور شدن اشتیاق او برای املاک و مستغلات کمک کرد. او چالش‌هایی را که با آن روبرو بود به خاطر می‌آورد و می‌خواهد به مشتریانش کمک کند تا مطمئن شوند که مشتریانش با همان ناامیدی‌هایی که امروزه بسیاری از خریداران خانه تجربه می‌کنند، مواجه نخواهند شد.»

چرا کار می کند

  • این نشان می‌دهد که او مشکلات مشتریانش را درک می‌کند.
  • او فردی بسیار همدل است که کار مشتریانش را آسان‌تر می‌کند.
  • تجربه شخصی او را در خرید خانه در منطقه ای که در حال فروش ملک است به اشتراک می گذارد.

14.پیتر کوی

real estate bio, peter kui

از ابتدا، این بیو تخصص ها و اعتبارات عامل را فرا می خواند تا به تقویت این ایده کمک کند که او می تواند به خریداران و فروشندگان خانه کمک کند.

خطوط مورد علاقه: «فداکاری، تعهد و مهارت‌های حرفه‌ای پیتر به طور گسترده توسط مشتریان، همتایان او و صنعت املاک و مستغلات تأیید و مورد احترام است. تولیدات فروش او به طور مداوم او را در میان بالاترین رتبه‌بندی نمایندگی‌ها در سطوح محلی، ایالتی و ملی قرار می‌دهد.»

چرا کار می کند

  • اشاره می‌کند که او از 90 درصد مشتریانش ارجاع می‌گیرد، که نشان می‌دهد خدمات عالی ارائه می‌دهد.
  • این نشان دهنده توانایی او در کار حتی در شرایط نامساعد برای کمک به مشتریانش است.
  • این امر بر حرفه‌ای بودن و رویکرد سرسخت او به تجارت تأکید می‌کند.

15.< /strong>الن گربرت< /h3>

real estate bio, ellen grubert

الن بدون زحمت پیشینه خود را توضیح می دهد و اینکه چگونه او را برای موفقیت در املاک و مستغلات آماده می کند. او مدرک خود را در روانشناسی و تدریس با تقویت مهارت های مذاکره و بازاریابی خود می داند.

خطوط مورد علاقه: “این دانش، همراه با مدرک کارشناسی روانشناسی و تدریس، مهارت های ارزشمندی را برای او به ارمغان آورده است که او روزانه از آنها در مذاکرات املاک، آموزش خریداران و فروشندگان خانه و بازاریابی موثر استفاده می کند. لیست های تیم.”

چرا کار می کند

  • این سوابق بین‌رشته‌ای منحصربه‌فرد او را بیان می‌کند که او را از سایر مشاوران املاک متمایز می‌کند.
  • شامل نحوه توصیف مشتریانش از او (فعالانه، سرگرم کننده، جزئیات محور، و غیره) است.
  • زندگی حرفه ای و شخصی او را متعادل می کند.

الگوهای بیوگرافی نماینده املاک

چه یک نماینده باتجربه یا تازه کار در املاک و مستغلات باشید، یک بیو می تواند شما را از سایر مشاوران املاک متمایز کند. در اینجا الگوهای بیوگرافی املاک و مستغلات وجود دارد که می توانید از آنها برای ایجاد الگوهای خود استفاده کنید.

نماینده املاک مجرب بیو

[نام شما] به املاک و مستغلات و کمک به مشتریان برای دستیابی به [X اهداف] علاقه دارد. [او/او/آنها] یک مشاور املاک دارای مجوز برای [تعداد سال] و یک نماینده با عملکرد برتر در [آژانس شما] بوده اند. [نام شما] [تعداد سال] را به کمک به مشتریان برای خرید و فروش ملک با [درج آمار فروش] اختصاص داده است. [او/او/آنها] دانش و تجربه گسترده ای در [منطقه/بازار شما] دارند.

در اوقات فراغت [خود/خود]، [نام شما] در [باشگاه، جامعه، گروه داوطلب] شرکت می‌کند و از [سرگرمی‌های شما] لذت می‌برد.

بیو نماینده املاک جدید

من یک مشاور املاک [شهر/منطقه] هستم که با خانه [خریداران/فروشندگان] کار می کنم. پس از فارغ التحصیلی از [دانشگاه شما]، [X تجربه] داشتم و [X دوره های آموزشی] را گذراندم که الهام بخش اشتیاق من برای املاک و مستغلات بود. اشتیاق من برای کمک به دیگران و [مهارت ها/ویژگی های شما] به من کمک می کند با مشتریان ارتباط برقرار کنم و بهترین خدمات ممکن را به آنها ارائه دهم.

وقتی به مشتریان املاک خود کمک نمی‌کنم، از [گذراندن وقت با خانواده، کار داوطلبانه، شرکت در سرگرمی X و غیره] لذت می‌برم.

بیو نماینده املاک خلاق

از سن [سن شما در آن زمان]، شروع به گسترش عشقم به املاک و مستغلات کردم. خانه‌هایی را از لگو می‌ساختم و تکنیک‌های فروش خود را با افراد لگو تمرین می‌کردم. این اشتیاق از کودکی تا بزرگسالی در من ماندگار بوده است.

بعد از فارغ التحصیلی از [دانشگاه شما]، [مجوز یا گواهینامه مسکن] را گرفتم. برای [X سال] گذشته، به [تعداد مشتریان] کمک کرده‌ام. من تلاش می‌کنم خدماتی با کیفیت بالا و شخصی به تک تک افرادی که با آنها کار می‌کنم ارائه دهم.

در اوقات فراغت، از [سرگرمی های شما] لذت می برم. و در [گروه داوطلبانه، باشگاه و غیره] شرکت می کنم.

بیو نماینده املاک کوتاه

[نام شما] برای کمک به مشتریان در دستیابی به [اهداف] تلاش می کند. [او/او/آنها] یک مشاور املاک دارای مجوز برای [تعداد سال] و یک نماینده با عملکرد برتر در [آژانس شما] بوده است. [نام شما] در [جابه‌جایی، طراحی داخلی و غیره] تخصص دارد.

با خیال راحت در مورد عناصر خاصی از هر الگو توضیح دهید. آیا می توانید یک داستان جذاب بگویید یا یک واقعیت جالب دارید که می توانید به اشتراک بگذارید؟

با یک بیوگرافی خوب، مشتریان مشتاق همکاری با شما خواهند بود.

نمونه‌های بیوگرافی نماینده املاک جدید

1.دانیل هار

real estate bio, daniel har

همانطور که بیوگرافی نماینده املاک و مستغلات خود را می نویسید ، در نظر بگیرید که تجربه گذشته شما چگونه از مهارت های املاک و مستغلات شما سود می برد. دانیل تجربه فروش خود را به عنوان عمده فروش جواهرات برای اثبات اینكه او صبر ، پایداری و اخلاق كاری برای موفقیت برای مشتریان خود دارد ، به خود جلب می كند. علی رغم اینکه هنوز هم در کالج ثبت نام کرده است ، بیوگرافی دانیل نشان می دهد که وی برای فروش یک دست و پنجه نرم دارد و از یک خانواده املاک و مستغلات ناشی می شود.

چرا کار می کند

  • این تجربه گذشته خود را به عنوان عمده فروش جواهرات و نحوه ارتباط آن با املاک و مستغلات شرح می دهد.
  • این نشان می دهد که او به چندین زبان (عبری ، انگلیسی و اسپانیایی) صحبت می کند.
  • این بر روی صفات مثبت او ، مانند فداکاری و پایداری تمرکز دارد.

2. > اریک بورژا

real estate bio, eric bourgea

اگر تازه وارد صنعت هستید ، سعی کنید روی این موضوع که شخصیت شما به یک عامل عالی برای کار با شما تبدیل شده است ، توجه کنید. اریک این کار را به روشی پرانرژی و مختصر انجام می دهد ( “اریک یک ضربه طبیعی برای برقراری ارتباط ، انتظارات روشن و خدمات به مشتری دارد” ). این همچنین در آینده متمرکز است و شامل برنامه های وی برای رشد در سرمایه گذاری در املاک و مستغلات است. به عبارت دیگر ، او برای ماندن اینجا است.

چرا کار می کند

  • این ویژگی های شخصی را نشان می دهد که او را به یک ملک بزرگ تبدیل می کند.
  • این شامل فروش و لیست اخیر وی (با تصاویر) است.
  • این ذکر شده است که وی علی رغم جدید بودن در املاک و مستغلات ، سابقه فروش دارد.

3.

real estate bio, ashley mcnally < /p>

حتماً خود را به عنوان یک متخصص و مشتاق علاقه مند به محل زندگی و کار خود معرفی کنید. اشلی با تأکید بر دانش خود در مورد ماین و اینکه چرا عاشق زندگی و مسافرت در سراسر ایالت است ، کار بزرگی انجام می دهد. اشتیاق و اشتیاق او به خریداران و فروشندگان محلی اجازه می دهد تا او عمیقاً به منطقه محلی متصل شوند.

چرا کار می کند

  • تمام موقعیت های قبلی را که او را برای املاک و مستغلات آماده کرده است لیست می کند.
  • این اشتیاق او به املاک و مستغلات و کمک به فروشندگان خانه و خریداران را نشان می دهد.
  • ذکر می کند که او بسیار به منطقه متصل است ، زیرا صاحب خانه ای در آنجا است.

4. > daniel guerra < /strong>

 real estate bio danny guerra src=

حتی اگر سالها “در زمینه” املاک و مستغلات ندارید ، هنوز هم می توانید خود را به عنوان یک عامل آگاه قرار دهید. یکی از راه های انجام این کار ، به اشتراک گذاری هرگونه آموزش مربوطه ، گواهینامه ها ، تعیین ها یا سمینارهایی است که به پایان رسانده اید.

در مثال بالا ، دنی نحوه شرکت در سمینارهایی را برای تدوین مهارت های خود به اشتراک می گذارد و سازمان هایی را که عضو آنها است – از جمله مشاوران جدید ثروت و گروه مالی مربی جری نورتون –

چرا کار می کند

  • این تعهد خود را برای یادگیری و رشد نشان می دهد با ذکر اینکه پدر فقیر پدر ثروتمند از او الهام گرفته است.
  • این شامل یک تماس واضح به عمل (CTA) است.
  • این نقاط قوت دیگر او را نشان می دهد ، مانند دو زبانه بودن.
  • این ذکر شده است که چگونه او از مهارت های فنی پیشرفته خود برای آسانتر کردن روند خرید یا فروش خانه برای مشتریان خود استفاده می کند.

5. قوی>

real estate bio, dominic restuccia

به عنوان یک مسکن جدید ، تأکید بر مهارت های قابل انتقال از تجربه قبلی و ارتباط شما با املاک و مستغلات مهم است. دومینیک هر دوی اینها را با برجسته کردن اینکه او یک مسکن نسل سوم است انجام می دهد و در مورد مذاکره برای مشتری ها تجربه می کند.

چرا کار می کند

  • این تخصص خود را از طریق ارتباط نسلی خود با املاک و مستغلات و تجربه قبلی مربوطه برقرار می کند.
  • بحث در مورد خانواده و علایق وی باعث نزدیک شدن و انسان می شود.
  • این اشاره می کند که او بومی منطقه ای است که در آن می فروشد.

6. /strong>

new real estate agent bio examples, Jeff Goldenberg

منبع تصویر

برجسته کنید که طیف گسترده ای از مهارت ها و تجربه شما یک دارایی در حرفه املاک و مستغلات شما است. شما خود را به عنوان یک عامل کاملاً گرد که قادر به هدایت متخصصان از طریق معاملات املاک و مستغلات با به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد پیشینه خود است ، قرار می دهید.

جف گلدنبرگ از برنامه نویسی رایانه ، مدیریت تجارت ، حسابداری و آموزش مدیریت خود یاد می کند. او همچنین در مورد تخصص خود در رایانه ها ، عکاسی ، نجاری و حمایت از هنرهای زنده بحث می کند.

چرا کار می کند

  • این پیشینه آموزشی متنوع وی ، از جمله برنامه نویسی رایانه ، تجارت و حسابداری را نشان می دهد.
  • این نشان می دهد که چگونه او عاشق مشارکت در مکالمه با مشتریان است تا هنگام برخورد با سؤالات و نگرانی های املاک و مستغلات ، آنها را راحت کند.
  • این نشان می دهد که او بیش از املاک و مستغلات علاقه دارد.

7. جولیا الکساندر

new real estate agent bio examples, Julia Alexander /

منبع تصویر

شعار “ردپای روی ماه” جولیا مردم را ترغیب می کند تا فراتر از آنچه فکر می کنند ممکن است حرکت کنند. تجربه گسترده او به این معنی است که او می تواند ایده ها را از زمینه های مختلف برای مقابله با چالش های مشتری بکشد. و صحبت کردن هر دو روسی و انگلیسی به او اجازه می دهد تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کند.

آنچه واقعاً جولیا را ویژه می کند ، تعهد او به مشتریانش است. او علاقه مند به استفاده از مهارت های خود برای کمک به افراد در رسیدن به رویاهای خود است. این که آیا او در مورد یک فرهنگ جدید یاد می گیرد ، به یک سرگرمی غواصی می کند ، یا در مورد شغل شخصی سؤال می کند ، جولیا همان انرژی را برای حمایت از مشتریان خود قرار می دهد.

چرا کار می کند

  • این عشق او به یادگیری را برجسته می کند.
  • با یک شعار شخصی الهام می گیرد.
  • این تخصص چند رشته ای خود را شامل می شود ، از جمله مدرک عدالت کیفری ، تجربه مهمان نوازی بین المللی و دانش عملیات فروشگاه های کفپوش.

8. Malik Alley

new real estate agent bio examples, Malik Alley

منبع تصویر

نشان دهید که پیشینه و فلسفه های شخصی منحصر به فرد شما شما را به عنوان دارایی برای مشتریان خود تبدیل می کند. بیوگرافی مالیک آللی نمونه ای عالی از نحوه نشان دادن ارزش شما است.

مالک نشان می دهد که او با تأکید بر دستاوردهای دانشگاهی خود در دانشگاه ایالتی تگزاس ، پایه و اساس لازم را برای موفقیت در صنعت دارد.

چرا کار می کند

  • این بر تعهد وی برای ارائه ارزش و کمک ، نه فقط برای عزیزان بلکه برای هر کسی که به کمک نیاز دارد تأکید می کند.
  • این هیجان او را برای همکاری با تیمش برای نوآوری و ایجاد روابطی که نتایج بی نظیری را برای مشتری ها ایجاد می کند ، برجسته می کند.
  • این اشتیاق برابر خود را به پیشرفت شخصی و بهترین نسخه از خود ، چه از نظر حرفه ای و چه شخصی ، منتقل می کند.

9. بریتانی آرماکوست

new real estate agent bio examples, Brittany Armacost

منبع تصویر

ایده خوبی است که ریشه ها و تخصص های محلی خود را برجسته کنید. بیوگرافی بریتانی آرماکوست نمونه ای از کتاب درسی است که چگونه می توانید از دانش محلی و عشق به جامعه خود برای جذب مشتری استفاده کنید.

او تاریخچه خود را در مورد رشد در امتداد ساحل زمرد و تجربه دست اول خود در حال تماشای منطقه از یک روستای ماهیگیری به یک مقصد توریستی به اشتراک می گذارد. نتیجه؟ درک صمیمی از منطقه.

چرا کار می کند

  • این تخصص محلی خود را با ذکر شاهد خود در تکامل منطقه و دانش او از محیط زیبای ساحل زمرد نشان می دهد.
  • این پیشینه آموزشی خود را در مورد تفریح ​​، گردشگری و رویدادها در دانشگاه ایالتی فلوریدا برجسته می کند ، که کاملاً با اهداف شغلی وی در بازار مهمان نوازی هماهنگ است.
  • این بر تعهد وی در ایجاد روابط طولانی مدت و ارادت وی به حمل این رویکرد در حرفه املاک و مستغلات تأکید دارد.

10. نیکول بهترین وارلا

new real estate agent bio examples, Nicole Best Varela < /p>

به این فکر کنید که چگونه می توانید ارتباط عمیق و شخصی خود را با منطقه ای که در خدمت شما هستید به نمایش بگذارید. بیوگرافی نیکول بهترین Varela نمونه ای عالی از نحوه نمایش رابطه شخصی خود با منطقه است.

متولد و بزرگ شده در سانفرانسیسکو ، نیکول به اشتراک می گذارد که چگونه عشق او به این شهر از سنین جوانی رشد کرد ، زیرا او با قدردانی از زیبایی و تنوع معماری خود بزرگ شد. او علاقه مند به کمک به مشتریان است که به دلیل این ارتباط شخصی ، خانه کامل خود را در شهری که دوستش دارد پیدا کنند.

چرا کار می کند

  • این بر رویکرد مبتنی بر روابط او به املاک و مستغلات تأکید می کند ، که بر روی صداقت ، صداقت و تعهد به دستیابی به اهداف مشتری خود ساخته شده است.
  • این شبکه قوی خود را از همکاران و متخصصان جامعه به نمایش می گذارد.
  • سوابق تحصیلی و حرفه ای وی در عکاسی هنرهای زیبا و مدیریت منابع انسانی را یادداشت می کند.

بیوس املاک و مستغلات وقتی تجربه ای ندارید

اگر از صنعت دیگری حرکت می کنید ، ممکن است خود را در یک مکان سخت پیدا کنید: نوشتن یک بیوگرافی املاک و مستغلات بدون تجربه عملی در خرید یا فروش املاک.

برای کمک به شما در مورد توجه ، مشخصات Realtor شما به چهار عنصر اصلی نیاز دارد:

1. شما کی هستید

از آنجا که ماه ها به طور همزمان با مشتری ها کار خواهید کرد ، آنها باید بدانند که شما کی هستید و همه چیز را در مورد آن دارید. در اینجا ، می توانید شرح مختصری از تجربه خود در خارج از املاک و مستغلات را درج کنید و مهارت هایی را که به دست آورده اید برای کمک به مشتریان برای فروش خانه های خود یا خرید موارد جدید پیوند دهید.

2. جایی که شما از

هستید

مکان ، مکان ، مکان. این برای خرید و فروش یک خانه مهم است و برای BIOS املاک و مستغلات اهمیت دارد ، به ویژه مواردی که برای Realtors بدون تجربه قبلی وجود دارد.

در اینجا به همین دلیل است: مشتری های آینده نگر می خواهند بدانند که شما بازار خود را درک می کنید. در حالی که هر Realtor واجد شرایط می تواند به فروش یا خرید خانه کمک کند ، آگاهی از بازارهای محلی می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند این به دست آوردن بهترین مقدار می رسد.

در نتیجه ، لازم به ذکر است که چه مدت در منطقه زندگی کرده اید. اگر در این نزدیکی بزرگ شده اید ، هنگام حرکت به بازار فعلی خود ، به کجا و توجه داشته باشید. اگر اهل شهر یا ایالت دیگری هستید ، هنگام حرکت به منطقه ، آنچه را که برای شما ایستاده است برجسته کنید.

3. آنچه در آن خوب هستید

چه چیزی شما را به انتخاب بهتری نسبت به مسکن دیگر و با تجربه تر تبدیل می کند؟ این اغلب چالش برانگیزترین بخش بیوگرافی شماست – چگونه با یک حرفه ای که 5 ، 10 یا 20 سال تجربه خرید و فروش خانه دارد ، رقابت می کنید؟

شما آنچه را که در آن خوب هستید برجسته می کنید. به عبارت دیگر ، روی آنچه به دست آورده اید ، تمرکز کنید ، نه آنچه از دست می دهید. اگر وقت خود را به صورت داوطلبانه در محلی گذرانده اید و دانش عمیقی از جامعه دارید ، این را بگویید. اگر به مدت یک دهه در زمینه تأمین مالی وام مسکن یا ساختمان خانگی کار کرده اید ، آن تجربه را به نمایش بگذارید.

چرا؟ از آنجا که یک ملک موفق بودن بیش از خرید و فروش خانه است. مشتریان باید اعتماد کنند که شما بهترین علاقه های خود را با قلب دارید و مهارت های لازم را برای کمک به آنها در هزینه های کمتری و کسب درآمد بیشتر دارید.

4. چرا در املاک و مستغلات هستید

آیا اشتیاق به فروش دارید؟ دلسردی برای خرید؟ آیا بیشتر به خواص نوع زمین علاقه دارید؟ خانه های جدید؟ ساختمانهای تاریخی؟

هر آنچه شما را به املاک و مستغلات جلب کرده است ، آن را در بیوگرافی خود روشن کنید. مشتری ها یک حرفه ای را از طرف خود می خواهند ، اما آنها همچنین یک انسان را می خواهند که اشتیاق به کارهایی که انجام می دهند و افرادی که به آنها کمک می کنند ، داشته باشد. این شانس شما برای ایستادگی از BIOS معمولی سایر نمایندگان املاک و مستغلات است که اغلب تجربه آنها را برجسته می کنند اما به عنوان یک شخص حس نماینده را نمی دهند یا به مشتریان کمک می کنند تا درک کنند که چرا Realtors در تجارت هستند.

نمونه های BIOS Realtor بدون تجربه

بنابراین ، این در عمل چگونه به نظر می رسد؟ در اینجا سه ​​نمونه زیستی نمونه ای وجود دارد که من برای کمک به شما در شروع کار نوشته ام.

1. BOB Properties (محل: سن دیگو ، کالیفرنیا)

real estate bio, bob property

باب بیش از دو دهه در منطقه سن دیگو زندگی کرده است. با 10 سال تجربه به عنوان بازرس خانه ، باب مهارت و دانش لازم را برای تشخیص مشکلات احتمالی قبل از اینکه مشتری ها پیشنهاد خود را ارائه دهند یا خانه های خود را برای فروش لیست کنند ، دارد.

باب همچنین داوطلب با سازمان های جامعه محلی است و تجربه می کند در مورد چالش های بین فردی و درگیری – هر دو وقایع مشترک در طول فرآیند خرید و فروش به عنوان Realtors به ​​دنبال بدست آوردن بهترین معامله برای مشتریان خود هستند.

این هدف باب است که به شما کمک کند نه تنها خانه مورد نیاز خود بلکه ملک مورد نظر خود را پیدا کنید – او به صفوف Realtors پیوست تا به مشتریان کمک کند تا از این سفر لذت ببرند.

آنچه من دوست دارم: به عنوان یک بازرس خانه سابق ، باب قادر خواهد بود به مشتریان کمک کند خانه مناسبی را پیدا کنند که تمام جعبه ها را چک می کند – حتی جعبه هایی که یک خریدار جدید از آن آگاهی ندارد. برجسته کردن این تجربه ، خوانندگان را به سمت خود سوق می دهد ، حتی اگر او یک Realtor تازه باشد.

2. شارون ییلاقی (مکان: پورتلند ، اورگان)

real estate bio, sharon bungalow

من نمی توانم تصور کنم زندگی در هر جای دیگر به جز اورگان. من درست در خارج از پورتلند بزرگ شدم و گرچه برای دانشگاه دور شدم ، اما به محض اینکه توانستم برگشتم. بعد از کسب مدرک شغلی ، من قصد داشتم در بخش سهام خصوصی کار کنم ، اما فهمیدم که بیشتر به آن احتیاج دارم – در حالی که دوست دارم با شماره ها برخورد کنم و بهترین بازده را پیدا کنم ، به ارتباط بیشتری با مردم نیاز داشتم. املاک و مستغلات مناسب ایده آل بود.

اکنون ، من به خانواده ها کمک می کنم خانه های جدید خود را در جنوب شرقی پورتلند پیدا کنند. از سوالات بزرگ گرفته تا جزئیات کوچک ، من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

آنچه من دوست دارم: افراد محلی امن ترین محله ها ، بهترین مدارس و اقدامات مربوط به شهر را می شناسند. این زیستی دانش ملکی را از منطقه به نمایش می گذارد و احساس اعتماد ایجاد می کند.

3. David Acreage (مکان: دنور ، کلرادو)

real estate bio, david acerage

دیوید در سال 2015 برای کوه ها به دنور نقل مکان کرد و برای مردم و شهر ماند. یک وکیل با آموزش ، دیوید پنج سال اول خود را در دنور گذراند و در یک شرکت محلی کار کرد و سپس در سال 2019 تمرین خود را افتتاح کرد. در سال 2020 ، او یک زمین را در خارج از شهر خریداری کرد و هیچ برنامه ای برای ترک ندارد.

در حالی که کار او به عنوان وکیل در حال تحقق بود ، دیوید احساس کرد که می تواند با کمک به مشتریان در کشف طیف عظیمی از ویژگی های بزرگ با پیرامون موجود در منطقه دنور ، تفاوت بیشتری به عنوان یک ملک ایجاد کند.

با استعداد مذاکره در قرارداد و چشم به جزئیات ، دیوید یک انتخاب ایده آل برای خریداران بار اول و فروشندگان باتجربه است.

نکته حرفه ای: این بیوگرافی محوری دیوید را توضیح می دهد. فراتر از آن ، وکیل سابق بودن می تواند یک خریدار را راحت کند. از این گذشته ، او می داند که آیا فروش هرگونه قوانینی را نقض می کند ، چیزی که ممکن است یک شخص غیرمستقیم از آن آگاه نباشد. “True”/>

نکات مربوط به BIO Realtor برای عوامل جدید

علاوه بر ارائه تمام اطلاعات لازم در بیوگرافی ، مهم است که آن را ادویه کنید و با نحوه قالب بندی آن برای خواندن مشتری ، خلاق باشید.

در اینجا نکات برتر Realtor Bio برای اطمینان از خواندن بیوگرافی افراد تا پایان وجود دارد.

1. عکس سمت راست را برای بیوگرافی خود انتخاب کنید.

اگر تازه شروع کرده اید ، برای گرفتن عکس زیستی خود مجبور نیستید به یک عکاس حرفه ای بپردازید ، اما اطمینان حاصل کنید که از نظر حرفه ای مهم است. گفته می شود ، شما باید از استفاده از سلفی خودداری کنید.

وقتی صحبت از عکس زیستی شما می شود ، چندین گزینه دارید. در اینجا چند ایده و آنچه آنها در مورد شما می گویند آورده شده است:

  • یک ضربه جدی با بازوهای شما عبور کرده است . این نوع Headshot شما را به عنوان یک حرفه ای معرفی می کند. همچنین بیانگر تخصص و اقتدار است.
  • یک عکس گاه به گاه . یک عکس سرگرم کننده یا گاه به گاه به مشتریان خود نشان می دهد که شما قابل دسترسی هستید. علاوه بر اینکه حرفه ای هستند ، آنها می توانند انتظار داشته باشند که با کسی که مبارزات روزانه خود را درک می کند ، برخورد کنند.
  • یک عکس گروهی . معمولاً ، یک عکس گروهی با افرادی که می خواهند بر اساس مشارکت خود ، افراد را جذب کنند ، کار می کند. به عنوان مثال ، اگر ذکر کردید که از درصد مشخصی از درآمد خود برای کمک به جامعه استفاده می کنید ، می توانید از عکسی از شما در حال انجام یک پروژه جامعه استفاده کنید.

2. لحن صحیح را انتخاب کنید.

می توانید از شخص اول یا شخص ثالث برای نوشتن بیوگرافی خود استفاده کنید. هیچ قانونی وجود ندارد که یکی از آنها بهتر از دیگری باشد ، اما بحثی وجود دارد. این همه به چگونگی جذابیت مخاطبان خود می رسد.

برخی از ملکی ها استدلال می کنند که شخص سوم حرفه ای تر به نظر می رسد ، این یک خریداران با کیفیت است و فروشندگان در هر کسی که معامله خانه را انجام می دهد می خواهند.

دیگران می گویند که شخص اول قابل اعتماد تر است ، و این باعث می شود که خریداران و فروشندگان بتوانند Realtors را به عنوان شریک زندگی در فرآیند خرید یا فروش ، به جای یک شخص ثالث بی علاقه ، ببینند.

مانند اکثر موارد مربوط به املاک و مستغلات ، همه چیز به مکان و مخاطبان می رسد. اگر در محله های مجلل با نرخ گردش مالی قابل توجه کار می کنید ، یک زیست شناسی شخص ثالث ممکن است به ایجاد اعتبار و توانایی شما در انجام سریع معاملات کمک کند. اگر در یک شهر یا شهری کوچکتر کار می کنید که حجم املاک و مستغلات با ثبات تر است ، یک مشخصات شخص اول ممکن است در ایجاد روابط متقابل مؤثرتر باشد.

3. اولین جمله خود را شمارش کنید.

بیوگرافی شما روش دیجیتالی برای ایجاد اولین برداشت است. جمله اول مشخص خواهد کرد که آیا خواننده شما خواندن را ادامه خواهد داد یا به مشخصات Realtor بعدی حرکت می کند.

بنابراین ، مهم است که آن را تا حد ممکن قابل اعتماد کنید. هر نماینده املاک و مستغلات دارای یک چیز است که باعث می شود آنها از هم متمایز شوند.

برخی از ایده ها عبارتند از:

  • اعداد . چقدر برای بنگاه هایی که برای آنها کار کرده اید چقدر ساخته اید؟ در حرفه خود به چند نفر از صاحبان خانه کمک کرده اید؟
  • صفات شخصی عالی . چه چیزی در مورد کار با شما بسیار خاص است؟ آیا شما شفاف ، پاسخگو ، یک ارتباط دهنده عالی یا یک مذاکره کننده قوی هستید؟
  • مزایای رقابتی. چه چیزی شما را از مسکن دیگر متمایز می کند؟ آیا شما در فروش و خرید خانه ها در یک محله خاص تخصص دارید؟

هر کاری که انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که جمله اول توجه خواننده شما را جلب می کند.

4. آن را کوتاه نگه دارید گاهی اوقات ، کمتر بیشتر است.

در عصری که روزانه توجه ما کاهش می یابد ، بزرگتر همیشه بهتر نیست. شما هنوز هم می توانید یک املاک و مستغلات کوتاه و شیرین داشته باشید و مشتریان مناسب را به خود جلب کنید.

اگر به یک بیوگرافی کوتاه می روید ، نترسید که کمی اطلاعات شخصی خود را به بیوگرافی حرفه ای خود اضافه کنید. مهم است که اطمینان حاصل کنید که خوانندگان شما احساس می کنند با یک انسان واقعی برخورد می کنند. به عنوان مثال ، علاوه بر دستاوردهای حرفه ای خود ، می توانید سرگرمی های خود را درج کنید یا آنچه شما را برای پیوستن به صنعت املاک و مستغلات الهام بخشید.

5. بیوگرافی خود را برای خوانایی قالب بندی کنید.

اگرچه بزرگتر همیشه بهتر نیست ، اما برخی از نمایندگان املاک و مستغلات هنوز هم یک بیوگرافی طولانی برای بحث در مورد زندگی حرفه ای ، سرگرمی ها و تعهد خود به جامعه خود ترجیح می دهند.

اگر تصمیم به نوشتن یک بیوگرافی طولانی دارید ، اطمینان حاصل کنید که آن را برای خوانایی قالب بندی می کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از موارد زیر انجام دهید:

  • هدر برای جدا کردن بخش های مختلف بیوگرافی شما (آموزش ، تجربه ، بشردوستانه و غیره).
  • وزن و رنگ های مختلف فونت ؛ به عنوان مثال ، می توانید از متن جسورانه برای برجسته کردن مقادیر اصلی خود استفاده کنید.
  • گلوله به لیست موارد اشاره می کند.

قالب بندی بیوگرافی شما تضمین می کند که توجه خوانندگانی را که از طریق معابر طولانی حرکت می کنند ، توجه کنید.

6. از Clout کارگزاری خود به نفع خود استفاده کنید.

کارگزاری شما احتمالاً برای ایجاد شهرت و رابطه خوب با جامعه بسیار سخت کار کرده است.

این ممکن است با انجام فعالیت هایی مانند ساخت پناهگاه برای بی خانمان ها یا اهدا درصد مشخصی از سود آنها به جامعه باشد.

به این موضوع ضربه بزنید و از آن برای ساخت کلوت خود استفاده کنید. از این گذشته ، تجارت شما تجارت آنهاست ، درست است؟

7. کلمات خود را با دقت انتخاب کنید.

کلماتی که برای توصیف خود در بیوگرافی خود استفاده می کنید ، نحوه مشاهده مشتریان شما را تعیین می کند.

به عنوان مثال ، “شیلا در اطمینان از اینکه مشتریان خود بهترین نتیجه را در بازار کسب می کنند بی امان است” قانع کننده تر از “شیلا بسیار زحمتکش است.

اگر برای توصیف خود با کلمات مناسب دست و پنجه نرم می کنید ، برخی از کلمات کلیدی به بیوگرافی شما.

8. دستگیره های رسانه های اجتماعی خود را اضافه کنید.

یک بیوگرافی عالی باید CTA داشته باشد. این می تواند چیزی به سادگی باشد که “بگذارید بیشتر صحبت کنیم.” بعد از CTA یا در بالای بیوگرافی خود ، تمام کانال های ممکن را اضافه کنید که مشتری شما می تواند برای تعامل با شما استفاده کند.

در اطراف 63 ٪ از Realtors از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ لیست استفاده می کنند. چرا؟ این یک مکان عالی برای جذب رهبری است و آنها می توانند اعتبار خود را دوبار بررسی کنند.

تمام صفحات رسانه های اجتماعی ، وب سایت و اطلاعات تماس خود را درج کنید. اما اگر در رسانه های اجتماعی غیرفعال هستید ، صفحات خود را اضافه نکنید. اگر مشتری های شما به شما پیام دهند و یک هفته بعد پاسخ دهید ، آسیب بیشتری به خوبی خواهد داشت. بسترهای رسانه های اجتماعی را که بیشتر وقت خود را صرف می کنید ، وارد کنید.

9. دستاوردهای حرفه ای قبلی را به املاک و مستغلات وصل کنید.

در بیوگرافی خود ، در دستاوردهای گذشته خود از زمینه های دیگر بافندگی کنید. به این روش فکر کنید – هر مهارتی که شما از آن استفاده کرده اید یا نقطه عطفی که به دست آورده اید می توانید به املاک و مستغلات پیوند دهید.

آیا شما در کار قبلی خود یک مذاکره کننده درجه یک بودید؟ این طلا در معاملات املاک و مستغلات است.

آیا در خدمات به مشتری عالی هستید؟ شما فقط می دانید که چگونه خریداران و فروشندگان را خوشحال کنید.

با نمایش این دستاوردها ، شما فقط در لیست مشاغل گذشته قرار نمی گیرید – شما برجسته می کنید که چگونه هرکدام به طور منحصر به فرد شما را آماده کرده اند تا یک ملک ایستاده باشید. این رویکرد پیش زمینه متنوع شما را به بخشی قانع کننده از داستان املاک و مستغلات شما تبدیل می کند.

به عنوان مثال: “قبل از املاک و مستغلات ، من یک تیم خدمات مشتری را هدایت کردم که به بالاترین میزان رضایت مشتری در تاریخ شرکت دست پیدا کرد – تجربه ای که من به هر مذاکره و تعامل مشتری در دنیای املاک و مستغلات می آورم.”/

10. برای تقویت خود از دستاوردهای کارگزاری خود استفاده کنید.

دستاوردهای کارگزاری خود را برای شما مفید کنید. چرا؟ وقتی شرکت شما عالی است ، شما هم انجام می دهید! اگر کارگزاری شما برای فروش سریع از اعتبار ستاره ای برخوردار است یا جوایز خدمات جامعه را به دست آورده است ، آن را در Bio خود قرار دهید.

این فقط مربوط به موفقیت شرکت نیست – این در مورد چگونگی مشارکت و بهره مندی از آن موفقیت است. توضیح دهید که چگونه بخشی از چنین تیم با عملکرد بالا توانایی شما در خدمت به مشتریان خود را افزایش می دهد.

به عنوان مثال: “به عنوان بخشی از تیم ABC Realty ، که به طور مداوم شهر ما را در فروش هدایت می کند ، من یک سابقه اثبات شده موفقیت را برای هر معامله به ارمغان می آورم.”

این استراتژی شما را با مهارت کارگزاری خود متصل می کند و به مشتریان از تخصص ترکیبی شما اطمینان می دهد.

11. خدمات یا تجربه ای را که به مشتریان خود ارائه می دهید وارد کنید.

خدمات خاصی را که در حال حاضر به عنوان یک عامل جدید ارائه می دهید برجسته کنید. این که آیا در جستجوی املاک ، ارائه تجزیه و تحلیل دقیق در بازار ، یا هدایت مشتری از طریق پیچیدگی های خرید یا فروش خانه ، این پیشنهادات را در زمینه زندگی خود مشخص کنید.

حتی اگر تازه وارد هستید ، بر فداکاری خود به ارتباطات کامل و خدمات شخصی تأکید کنید. از هرگونه دیدگاه تازه یا تکنیک های نوآورانه ای که در جدول آورده اید ، مانند استفاده از جدیدترین ابزارهای فنی برای تورهای مجازی ذکر کنید.

به وضوح تشریح خدماتی که شما به عنوان یک عامل جدید ارائه می دهید ، قابلیت های حرفه ای شما را ایجاد می کند و به جذب مشتریانی که به دنبال آن خدمات خاص هستند کمک می کند.

به عنوان مثال ، “من در ارائه تجزیه و تحلیل دقیق بازار و جستجوی املاک شخصی تخصص دارم ، و اطمینان می دهم که هر مشتری خدمات متمرکز و توجه متناسب با نیازهای منحصر به فرد خود را دریافت می کند.”

12. اطلاعات شخصی انتخابی را درج کنید.

یک لمس شخصی می تواند بیوگرافی شما را جذاب تر کند. مشخصات شخصی را انتخاب کنید که با تصویر حرفه ای شما در ارتباط باشد یا با مشتری هدف خود طنین انداز شود.

اگر در آن منطقه مشغول به کار هستید یا به سرگرمی هایی که با منافع مشتری های بالقوه ، مانند نوسازی خانه ها یا طراحی داخلی مطابقت دارد ، ممکن است یادداشت مختصری در مورد زادگاه خود به اشتراک بگذارید. این نمایه شما را انسانی می کند و شما را قابل اعتماد تر می کند.
به عنوان مثال ، “ ساکن مادام العمر در اسپرینگفیلد ، من دانش محلی عمیق خود را با اشتیاق به زندگی پایدار ترکیب می کنم تا به مشتریان کمک کند خانه های سازگار با محیط زیست پیدا کنند.”

شما می توانید با انتخاب اطلاعات شخصی ، گزارش های حرفه ای خود را تقویت کرده و روایت حرفه ای خود را تقویت کنید.

13. یک طرح کلی برای سازماندهی بیوگرافی خود ایجاد کنید.

سازماندهی بیوگرافی خود با یک طرح کلی ، تضمین می کند که خواندن و ارتباطات اصلی شما آسان است. با ساختار زیستی خود در بخش های مجزا شروع کنید تا خواننده را از طریق سفر حرفه ای و لمس های شخصی خود راهنمایی کنید.

  1. مقدمه
    • تبریک شخصی مختصر
    • بیان نقش و تخصص فعلی شما
  2. پیشینه حرفه ای
    • صلاحیت های کلیدی و گواهینامه های املاک و مستغلات
    • تجربه کاری قبلی مرتبط
    • مهارتهای ویژه ای که در مورد املاک و مستغلات اعمال می شود (به عنوان مثال ، مذاکره ، تجزیه و تحلیل بازار)
  3. خدمات ارائه شده
    • لیست دقیق خدمات (به عنوان مثال ، خرید ملک ، فروش ، اجاره)
    • هرگونه بازار طاقچه ای که شما در آن خدمت می کنید (به عنوان مثال ، خانه داران بار اول ، خصوصیات لوکس)
  4. دستاوردهای حرفه ای
    • فروش یا دستاوردهای قابل توجه در املاک و مستغلات
    • جوایز یا شناخت دریافت شده
  5. بخش شخصی
    • اطلاعات شخصی انتخابی که مربوط به تمرین املاک و مستغلات شما است
    • سرگرمی ها یا علایق که با تصویر حرفه ای شما ارتباط برقرار می کنند
  6. دستاوردهای کارگزاری
    • چگونه شهرت و دستاوردهای کارگزاری شما خدمات شما را ارتقا می بخشد
  7. توصیفات مشتری/داستانهای موفقیت
    • نقل قول های مختصر یا نمونه هایی از تجربیات مشتری گذشته که تخصص و کیفیت خدمات شما را برجسته می کند
  8. فراخوانی به عمل
    • از مشتریان بالقوه دعوت کنید تا با شما تماس بگیرند
    • اطلاعات تماس حرفه ای و پیوندهای رسانه های اجتماعی خود را درج کنید

این رویکرد ساخت یافته باعث می شود بیوگرافی شما قابل خواندن و جذاب تر باشد.

14. شامل توصیفات مشتری.

برای نمایندگان جدید املاک و مستغلات ، از جمله توصیفات مشتری در زیستی شما می تواند راهی قدرتمند برای ایجاد اعتبار و ایجاد اعتماد باشد. حتی اگر تعداد محدودی از معاملات را در زیر کمربند خود داشته باشید. فروشندگان آینده نگر خانه حتی “شهرت حرفه ای” را به عنوان مهمترین صفت به نظر می رساندند. برای یک عامل.

بازخورد از هر مشتریانی که قبلاً خدمت کرده اید ، حتی اگر آنها بخشی از تمرینات یا کارآموزی باشند ، جمع آوری کنید. اگر معاملات مستقیم املاک و مستغلات پراکنده است ، شامل توصیفاتی از نقش های گذشته است که در آن مهارت های مربوطه مانند خدمات به مشتری ، مذاکره یا مدیریت پروژه را نشان داده اید.

  • نمونه توصیفات:
    • “من به عنوان یک خانه دار اول ، من از این روند عصبی شدم ، اما [نام شما] همه چیز را یکپارچه و قابل درک کرد. برای هر کسی که به دنبال یک عامل متفکرانه و توجه است بسیار توصیه می کند. “
    • “من در جستجوی املاک ما از فداکاری و حرفه ای بودن [نام شما] تحت تأثیر قرار گرفتم. آنها بالاتر و فراتر رفتند تا اطمینان حاصل کنیم که دقیقاً آنچه را که به دنبالش هستیم پیدا کردیم. “

اطمینان حاصل کنید که توصیفات جنبه های خدمات شما را که باعث جذب مشتری های آینده می شود ، برجسته می کند. شما به مشتریان بالقوه نشان می دهید که می توانید خدمات با کیفیت بالا را ارائه دهید و حتی اگر تازه وارد شوید ، به نتایج عالی برسید.

15. شامل یک مربیگری یا همکاری تیمی است.

عوامل جدید باید برنامه های مربیگری و نقش های تیم خود را برجسته کنند. اما موارد بیشتری وجود دارد. ذکر این امر به مشتریانی که متخصصان باتجربه شما را پشت سر می گذارند ، اطمینان می دهد ، که به ویژه در هنگام ساختن مشتری خود ، بسیار ارزشمند است.

راهنمایی هایی را که از عوامل فصلی دریافت می کنید و نحوه تیز کردن خدمات شما را توضیح دهید. For example, “Mentored by Jane Doe, a top producer with over 20 years of experience, I have honed my understanding of market dynamics and negotiation strategies.”

Having direct access to experts means you’re not just active learners but also get advice and support directly from them.

16. Communicate your availability and responsiveness.

Highlight your availability and responsiveness as you build your bio. Availability and quick response are important to clients. Show your clients that you’ll be there for them whenever they need you — whether it’s viewing properties, answering questions, or negotiating.

For example, “You can reach me anytime via phone, email, or text — I’m here to assist you every step of the way.”

17. Don’t brag — focus on connection instead.

Real estate bios have become a battleground of experience, awards, and an endless stream of most listings sold, most satisfied clients, most knowledgeable about the market. While these achievements hold value, this self-promotional approach might be missing the mark today.

Every industry, including real estate, is shifting towards a more client-centric approach.

The benefit of this is clear: customer-centric companies are 60% more profitable than companies that aren‘t. People don’t just want the “best” agent; they want someone they trust and feel comfortable with throughout the stressful process of buying or selling a home. And that makes them more likely to do business with you.

Here’s what to include in a connection-focused bio:

  • Personal story. Briefly share what drew you to real estate and why you’re passionate about helping people find their dream homes.
  • Values. Highlight the values that drive your approach, such as integrity, clear communication, and going the extra mile for your clients.
  • Community involvement. Showcase your connection to the local area you serve. This builds trust and demonstrates your understanding of the market.
  • Testimonials. Include snippets of positive client experiences to show the impact you have.
  • A touch of personality. Let your personality shine through! People connect with people they can relate to.

Start Writing Your Real Estate Bio

Think of your real estate agent bio as your first impression. Ready to make a good one? Before you put pen to paper, revisit these tips and pull inspiration from the examples above to help you convert leads into new clients.

Editor’s note: This post was originally published in December 2018 and has been updated for comprehensiveness.New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا