4 نکته فروش برای افراد درونگرا

4 نکته فروش برای افراد درونگرا

از اینکه به عنوان فروشنده بگویند متنفرم.

من را صاحب کسب و کار صدا کنید. من را کارآفرین صدا کنید. با من یک مهندس یا مشاور یا حرفه ای تماس بگیرید. هر چیزی جز یک “مرد فروش”.

وقتی وارد یک جلسه می‌شوید، برچسب‌های زورگو، سخت‌گیر، و پرخاشگر، خسته‌کننده است. به خصوص زمانی که هیچ یک از آن ویژگی ها با شخصیت من مطابقت ندارد.

اما این اتفاق می افتد. اگر در هر نوع موقعیت فروش هستید، شرط می بندم که برای شما هم اتفاق می افتد.

وقتی اکثر مردم فکر می‌کنند «آدم فروش»، فروشنده‌ای زورگیر، با اعتماد به نفس بیش از حد و صریح را به تصویر می‌کشند: کسی که دقیقاً پیش شما والس می‌زند، به شدت دست شما را می‌فشارد و شروع به شکستن موانع شما می‌کند. در نهایت، خسته از نبرد، هر آنچه را که می فروشند می خرید.

من آن مرد نیستم. و من شک دارم که شما هم باشید.

صاحبان کسب‌وکار، مشاوران و مهندسان که به فروشندگان تبدیل شده‌اند و من می‌شناسم روی زمین هستند. آنها راحت نیستند که مردم را مجبور به خرید محصولات و خدماتشان کنند. تهاجمی بودن در طبیعت آنها نیست.

اما آنها باید بفروشند. شرکت ها و معیشت آنها در خط است.

پس افرادی مثل ما (آرام، متواضع، کمی درونگرا) چگونه این کار را انجام می دهند؟ چگونه می توانیم به موفقیت فروش تبلیغ شده در فیلم هایی مانند گرگ وال استریت و گلنگاری گلن راس دست یابیم بدون اینکه لزج و لجن زده باشیم؟ در اینجا چهار نکته فروش برای افراد درونگرا آورده شده است.

1) روی ابزارهای تولید سرب سرمایه گذاری کنید

به عنوان یک درون گرا، ایجاد سرنخ های جدید می تواند دشوار باشد. غریبه‌های خونسرد لزوماً کت و شلوار قوی ما نیست.

سرمایه‌گذاری در ابزار تولید سرنخ مانند HubSpot می‌تواند کمک کند. حداقل، مفاهیم بازاریابی ورودی را پیاده سازی کنید تا به سمت شما هدایت شود. این رویکرد بسیار جذاب‌تر از کوبیدن سنگفرش‌ها به منظور افزایش تجارت است.

2) فعالیت هایی را که از آن می ترسید متوقف کنید

با پر کردن وقت خود با کارهای اداری، اجتناب از تماس یا بازدید از مشتریان بسیار آسان است.

قرار دادن خود با تماس‌های ارتباطی، ایمیل‌ها و پیام‌های لینکدین می‌تواند ترسناک باشد. اما لازم است.

خود را متعهد کنید که هر روز مقدار مشخصی را انجام دهید. سپس، آن را انجام دهید!

توصیه می‌کنم این کارها را اول صبح که اراده‌تان قوی است، برنامه‌ریزی کنید.

تا زمانی که به هدف خود نرسیدید متوقف نشوید — پس از آن، می‌توانید هر آنچه را که می‌خواهید به تعویق بیندازید.
اگر کاملاً ضروری است، با شخصی کار کنید که برون‌گراتر است. جایی که ممکن است برای باز کردن درها مشکل داشته باشید، یک شریک برون گرا برتر خواهد بود.

3) احساسات مشتریان بالقوه خود را فراموش نکنید

آیا برای متقاعد کردن مشتریان به منطق متکی هستید؟

به یاد داشته باشید مشتریان بالقوه خرید خود را با منطق توجیه می کنند … اما بر اساس احساسات خرید می کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، خواسته ها و ترس های آنها را در زمینه فروش خود بگنجانید. به این فکر کنید که مشتری شما در مواجهه با مشکلاتی که روزانه با آن مواجه است چه احساسی دارد. سپس، آن احساسات را در زمین خود بپیچید.

4) دسترسی خود را بدون فرسودگی به حداکثر برسانید

توسعه روابط جدید برای پیشرفت شغلی و/یا رشد یک کسب و کار کلیدی است. با این حال، برای یک درونگرا، این فعالیت ها می تواند خسته کننده باشد. 

وقتی احساس می‌کنید که از تعاملات رو در رو خسته شده‌اید، وقت آن است که دوباره جمع شوید و دوباره شارژ کنید.

اگر می‌دانید که باید برای یک جلسه یا کنفرانس “روشن” باشید، سعی کنید در مدت زمان کمی مداد بزنید تا استراحت کنید.  حتی اگر هنوز کار می کنید، سعی کنید این کار را از یک مکان آرام و راحت انجام دهید.
در نهایت، در نظر بگیرید که چگونه می توانید از مهارت های ارتباطی دیگر مانند نوشتن یا رسانه های اجتماعی برای ارتباط با دیگران استفاده کنید.  این به شما این امکان را می دهد که با زمان و سرعت خود ارتباط برقرار کنید. 

چرا Pronoxious Sales Pro یک نژاد در حال مرگ است

تقریباً هر فردی را که در خانه‌ام را می‌کوبد دور می‌کنم و تا جایی که ممکن است سعی می‌کنم هنگام خرید یک ماشین جدید، در فروشگاه و غیره از فروشندگان دوری کنم.

اون فروشندگانی با صدای بلند و منفور سرزده هستند. آنها فشار می آورند و به میدان می آورند و متقاعد می کنند. من از این تعاملات سود نمی برم.

متخصصان فروش مدرن بسیار موفق‌تر هستند زیرا نیازهای مشتریان خود را شناسایی می‌کنند، به نیازهای آن‌ها گوش می‌دهند و به آنها کمک می‌کنند تا حداکثر بازگشت سرمایه را از محصول شما دریافت کنند.

مشتریان شما ممکن است در ابتدا شما را به عنوان یک فروشنده کلیشه ای ببینند. اما پیروی از این دستورالعمل‌ها به شما کمک می‌کند تا ارتباط برقرار کنید و به زندگی آن‌ها ارزش بیافزایید – که باعث می‌شود آن‌ها شما را به عنوان یک دارایی غیرقابل جایگزین ببینند.

فروش دنبال خواهد شد.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل