17 بستن خطوط که به طور کامل ایمیل های ارتباطی شما را خراب می کند

17 بستن خطوط که به طور کامل ایمیل های ارتباطی شما را خراب می کند

من هفته گذشته بیش از 100 ایمیل اطلاع رسانی را خواندم که به دنبال نمونه هایی برای پستی در خطوط پایانی قدرتمند بودم. اما به جای الهام، بیشتر نمونه هایی از کارهایی را که نباید انجام دهم پیدا کردم.

> 79091697- 066217-edited.jpg” alt=”” width=”595″ height=”400″ srcset=”//53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/00-Blog_Thinkstock_Images/ThinkstockPhotos1627-1770 -edited.jpg?width=298&height=200&name=ThinkstockPhotos-179091697-066217-edited.jpg 298w, //53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubstockI/hubstockI/ 79091697-066217- edited.jpg?width=595&height=400&name=ThinkstockPhotos-179091697-066217-edited.jpg 595w, //53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfstockhinkT/ 9091697-066217-ویرایش .jpg?width=893&height=600&name=ThinkstockPhotos-179091697-066217-edited.jpg 893w, //53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs_16000/000/00 91697-066217-ویرایش. jpg?width=1190&height=800&name=ThinkstockPhotos-179091697-066217-edited.jpg 1190w, //53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubflog_stockho9T/0 091697-066217-edited.jpg ?width=1488&height=1000&name=ThinkstockPhotos-179091697-066217-edited.jpg 1488w, //53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubflog_stockho9T/0 091697-066217-edited.jpg؟ width=1785&height=1200&name=ThinkstockPhotos-179091697-066217-edited.jpg 1785w” sizes=”(max-width: 595px) 100vw, 595px”/>

یک خط پایانی بد می تواند ایمیل شما را کاملاً خراب کند. این نه تنها آخرین چیزی است که مشتری شما می خواند، بلکه تحقیقات نشان می دهد که در واقع به یاد ماندنی ترین عنصر کل پیام است.

توضیحات اولیه: اگر می خواهید خریداران شما را جدی بگیرند و دعوت به اقدام شما را دنبال کنند، نمی توانید جمله آخر را خراب کنید. خطوطی را که هرگز نباید دوباره استفاده کنید، بخوانید.

17 خط بسته شدن ایمیل وحشتناک

1) «آیا [محصول] چیزی است که به آن علاقه دارید؟»

ممکن است پاسخ برای شما واضح به نظر برسد، اما خریدار قبل از اینکه بتواند به طور قطعی بگوید که آیا محصول شما می تواند مناسب باشد یا خیر، به اطلاعات بیشتری نیاز دارد.

به علاوه، ایمیل شما باید با مرحله بعدی واضح، مشخص و نسبتاً ساده به پایان برسد. اگر راه روشنی را به مشتری خود نشان ندهید، احتمالاً به خواست خود اقدامی انجام نمی دهند. خریداران معمولاً وظایف متعدد و صف طولانی پیام‌های دیگر برای رسیدگی دارند.

این بدان معناست که آنها زمان یا انرژی ذهنی لازم را برای تعیین حرکت بعدی خود با شما ندارند. انجام این کار مسئولیت شماست.

2) “من می دانم که محصول ما یک راه حل عالی برای نیازهای شما است.”

به ندرت وجود دارد که راه حل “عالی” برای نیازهای شخصی داشته باشید. به احتمال زیاد، محصول شما بهترین مناسب یا قوی ترین گزینه است. این به نظر می رسد فروش بیش از حد است که به طور خودکار به اعتبار شما آسیب می زند.

ادعای اطمینان 100٪ قبل از اینکه با خریدار صحبت کنید، این خط را بسیار ناپسندتر می کند.

3) “شما احتمالاً با هیچ یک از این مسائل دست و پنجه نرم نمی کنید. با این حال، اگر شما هستید، مشتریان من دریافته‌اند که یک تماس سریع ساده‌ترین راه برای تعیین اینکه آیا ما می‌توانیم کمک کنیم است یا خیر.”

از دیدن این خط در ایمیلی که هفته گذشته دریافت کردم گیج شدم. اگر نماینده فروش شک داشت که من چالش هایی را که او نام برده بود تجربه می کردم، پس چرا آنها را ذکر کنید؟

اگر او به سادگی می‌نوشت، «اگر با هر یک از اینها مشکل دارید، مشتریان من پیدا کرده‌اند، این خط بسیار قوی‌تر می‌شد.»

4) “اگر شما بهترین فردی در [شرکت] برای ارتباط در این مورد نیستید، خوشحال می‌شوم اگر بتوانید من را به سمت فرد مناسب راهنمایی کنید.”

دو مشکل عمده در این خط جدایی وجود دارد. اول، شما باید نسبتاً مطمئن باشید که به شخص مناسب ایمیل می‌فرستید. اگر بر اساس عنوان شغلی نمی توانید تشخیص دهید چه کسی بر اساس عنوان شغلی است، از LinkedIn برای تحقیق در مورد مسئولیت های فردی آنها استفاده کنید.

دوم، هرگز یک جمله را با “I’d Love…” یا هر عبارتی متمرکز بر آنچه شما می خواهید شروع نکنید. فروش مربوط به فروشنده نیست، خریدار است. از مشتریان احتمالی خود نخواهید کاری را انجام دهند که به نفع شماست تا آنها.

5) “من مشتاقانه منتظر پاسخگویی به همه نیازهای شما هستم.”

آیا واقعاً می‌خواهید همه نیازهای خریدار را برآورده کنید؟ البته نه — آنها طیف وسیعی از نیازها را دارند، و شما در حال تلاش برای کمک به یک مورد خاص هستید.

قول دادن به حل همه مشکلات آن‌ها باعث نمی‌شود بیشتر شما را دوست داشته باشند یا به شما اعتماد کنند، فقط باعث می‌شود که چشمانشان بچرخند.

6) “از اینکه شما را به عنوان مشتری داشته باشیم خوشحال خواهیم شد.”

هر تعامل با مشتری احتمالی شما باید تا حد امکان طبیعی و راحت باشد — و آخرین باری که در طول مکالمه واقعاً خود را “ما” نامیدید چه زمانی بوده است؟ احتمالاً هرگز.

به عنوان یک قانون کلی، نباید چیزی در ایمیل بنویسید که با صدای بلند نگویید. مگر اینکه واقعاً به‌عنوان کل شرکت صحبت کنید (به عنوان مثال، “ما به مشتریان کمک می‌کنیم تا کیفیت را به طور متوسط ​​10٪ بهبود بخشند”)، از نفر اول استفاده کنید.

همچنین، از کلمات پرمخاطب مانند «شبه‌خورده»، «هیجان‌زده» یا «شاد» دوری کنید. مردم دوست ندارند که تحت تأثیر قرار بگیرند، و این ها هذلولی به نظر می رسند.

7) “اگر اطلاعات بیشتری می توانیم ارائه کنیم، لطفاً به ما اطلاع دهید.”

ایمیل‌های جستجوگر باید تا حد امکان کوتاه باشند. (به هر حال، شما در حال کار با محدوده توجه محدود و اغلب صفحات کوچک هستید.)

املاک و مستغلات ارزشمند را هدر ندهید و به مشتریان احتمالی بگویید که خوشحال می شوید اطلاعات بیشتری را برای آنها ارسال کنید. اگر واقعاً می خواهید مفید به نظر برسید، در ایمیل خود برای آنها ارزش قائل شوید. شما همین نکته را به مراتب قانع‌کننده‌تر بیان خواهید کرد.

8) “پیشاپیش متشکرم.”

این خط پایانی مطمئناً اعصاب مشتری احتمالی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. شما در حال ابراز قدردانی برای کاری هستید که آنها نه انجام داده اند و نه با آن موافقت کرده اند — که معمولاً نتیجه معکوس می دهد و آنها را کمتر تمایل به انجام هر کاری که شما خواسته اید می کند.

همچنین باعث می‌شود شما تنبل به نظر برسید، مثل اینکه نمی‌توانید از مشتری بالقوه‌تان تشکر کنید تا زمانی که واقعاً درخواست شما را برآورده کند.

9) “از وقتی که گذاشتید متشکرم.”

با این خط پایانی به کسی توهین نمی‌کنید، اما کسی را نیز تحت تأثیر قرار نمی‌دهید. کاملاً فراموش شدنی است.

علاوه بر این، به یاد داشته باشید که در حال شروع یک رابطه دوجانبه سودمند هستید. “متشکرم برای وقت شما” باعث می شود به نظر برسد مشتری بالقوه به شما لطفی می کند — اما ارزش از هر دو طرف جریان خواهد داشت.

10) “اگر همیشه زمان خوبی برای گپ زدن باشد؟”

با افزودن «اگر هرگز» به سؤالتان شلیک نکنید. اگر دلیل تماس خود را به درستی توضیح داده اید، چرا اکنون این کار را انجام می دهید، و چگونه می توانید برای مشتری بالقوه خود ارزش قائل شوید، هر کسی که مناسب است باید علاقه مند باشد که با شما صحبت کند.

این بدان معنا نیست که هر مشتری بالقوه شما را به پیشنهاد شما خواهد برد — اما این بذر را در ذهن آنها نکارید.

11) “زمان مناسبی برای چت چه زمانی خواهد بود؟”

حتی بدون واجد شرایط، این خط پایانی عالی نیست. ممکن است فکر کنید که با رعایت برنامه کاری او به او لطف می کنید. با این حال، شما در واقع کارهای بیشتری برای او ایجاد می کنید.

او باید تقویمش را بالا بکشد، یک شکاف باز پیدا کند، بپرسد که آیا در این مدت آزاد هستید یا نه، و در نهایت، جلسه را رزرو کند. و اگر در دسترس نباشید، رفت و آمدهای بیشتری وجود دارد.

فقط فکر همه اینها اغلب مردم را خسته می کند — بنابراین آنها برای رد پیشنهاد برنامه ریزی شده اند.

برای کاهش بار شناختی سؤال خود، گزینه‌های خاصی را ارائه دهید، مانند «آیا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح آزاد هستید یا پنجشنبه ساعت ۲ بعد از ظهر؟»

بهتر است، از برنامه جلسات فروش HubSpot استفاده کنید. مشتریان بالقوه می توانند در دسترس بودن شما را ببینند و فوراً یک زمان سازگار با یکدیگر رزرو کنند.

12) “آیا پنجشنبه ساعت 9:30 صبح یا 11:30 صبح آزاد هستید تا بتوانم یک نسخه نمایشی به شما بدهم؟”

درخواست نسخه نمایشی در ایمیل اولیه مانند این است که پیشخدمت وقتی شما را می‌نشیند درخواست انعام می‌کند: این مرحله اتفاق می‌افتد، اما ابتدا باید ارزش خود را ثابت کنید.

هنگامی که با خریدار اعتماد کردید و ارزش محصول خود را به آنها نشان دادید، آنها مشتاق خواهند بود که زیر سرپوش را نگاه کنند.

13) “آیا پنجشنبه از ساعت 9 تا 10 صبح آزاد هستید تا بتوانم شما را از طریق محصول راهنمایی کنم؟”

اگر شبیه یک نسخه نمایشی به نظر می رسد، مانند یک نسخه نمایشی به نظر می رسد، و مانند یک نسخه نمایشی عمل می کند … یک نسخه نمایشی است. از خریدار بپرسید که آیا می‌توانید «راه‌حل‌ها را با آن‌ها همراهی کنید»، «محصول را به آن‌ها نگاهی بیندازید» یا «آن را در عمل ببینید» به عبارتی یک درخواست نمایشی است.

باز هم حرکت درست، زمان اشتباه.

14) “وقتی این فرصت را داشتید، لطفاً با شماره 867-5309 با من تماس بگیرید.”

این مرحله بعدی پیشنهادی بسیار مبهم است. مشتری احتمالی شما نمی‌داند چه زمانی آزاد هستید که با تلفن صحبت کنید، بنابراین احتمالاً تماس نخواهند گرفت.

و اگر این کار را انجام دهند، و شما در حال صحبت با کسی هستید؟ اکنون فرآیند اتصال را از چند ساعت به چند هفته افزایش داده‌اید، زیرا باید دوباره گرد هم بیایید و زمانی را پیدا کنید که برای هر دوی شما مناسب باشد.

خوشبختانه، می‌توانید با دادن چند تاریخ و زمان برای صحبت کردن، خط زمانی را به‌طور چشمگیری کاهش دهید.

15) “من مشتاقانه منتظر پاسخ شما در اولین فرصت هستم.”

اگر القای فوریت به مشتری احتمالی شما به همین سادگی بود.

متاسفانه، این خط نه تنها بی‌اثر نیست، بلکه متکبرانه نیز به نظر می‌رسد. خریدار نمی داند که آیا محصول شما برای نیازهای او مناسب است یا خیر، بنابراین احتمالاً همه چیز را برای بازگرداندن ایمیل شما رها نمی کند. با فرض اینکه “در اولین فرصت” پاسخی دریافت کنید، فریاد غرور می زند.

16) “آیا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد [شرکت] و توانایی های ما آماده هستید؟”

مهم نیست گیرنده چه کسی باشد یا چه کاری انجام دهد، پاسخ این سوال “نه” است. مشتری احتمالی شما ممکن است علاقه مند به دریافت داده های منحصر به فرد، هوش رقابتی، یا بینش های شگفت انگیز از شما باشد … که به طور بالقوه منجر به گفتگو در مورد محصول شما و اینکه چگونه می تواند به آنها در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک کند.

اما توجه کنید که تمرکز روی خریدار است نه شما. رویکرد “اول من” را در پیش بگیرید، و مطمئناً رد خواهید شد.

17) “به من اطلاع دهید که آیا می توانم این هفته کارت رقص شما را دریافت کنم.”

کمی گستاخ بودن می تواند به شما کمک کند از سر و صدا عبور کنید و به مشتری خود نشان دهید که فقط یک ربات نیستید که برای فروش برنامه ریزی شده است، بلکه یک فرد واقعی با حس شوخ طبعی هستید. با این حال، این خط از «خنده‌دار» به «ناجور» می‌رود.

من همچنین به ایمیلی برخورد کردم که با این جمله تمام شد، “تو دختر باحالی در مهمانی هستی که من همیشه می خواستم با او صحبت کنم. رویاهایم را بساز و برای تماس برنامه ریزی کنم؟” باز هم، در حالی که به یاد ماندنی بودن چیز خوبی است، این فروشنده همه چیز را زیاده روی کرده است.

اگر هرگز مطمئن نیستید که طنز شما نامناسب است، شوخی را کنار بگذارید. امن تر از متاسفم.

بهبودی از اولین برداشت بد تقریباً غیرممکن است. بنابراین خود را برای شکست آماده نکنید: فوراً این خطوط ترسناک را از ایمیل های اطلاع رسانی خود حذف کنید.

برای اینکه بدانید به جای آن چه باید بگویید، این خطوط بسته شدن ایمیل و امضای ایمیل که تاثیر قدرتمندی بر مشتریان احتمالی می گذارد.

منبع:hubspot

خروج از نسخه موبایل